Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen scheurtjes zichtbaar. Kop nagemeten was vlak. Toch nog ff vlakken, mischien rei niet geheel vlak dan.Is de kop nog wel vlak?
Nergens een scheurtje te vinden?
Ook een idee, ga nu de aftermarket pakkingen inspuiten met koperspray, word in usa veel gedaan begreep ik. Mocht dat weer niets worden is volledig koper een goed idee. ThnxAls de originele niet meer te krijgen is kan je overwegen om een pakking van koper te laten watersnijden. Een originele pakking inscannen, CAD tekening maken en voor een paar tientjes laten snijden.
voor de zekerheid idd beter toch even over een glasplaat trekkenGeen scheurtjes zichtbaar. Kop nagemeten was vlak. Toch nog ff vlakken, mischien rei niet geheel vlak dan.
Yes rondom koni, maar hoe bereken ik hoe zwaar de zwaardere veren moeten zijn?Als je achter ook Koni's hebt heeft de Hobbyist daar ook zwaardere veren voor.
Dit begrijp ik niet zo goed. De lengte van de steekas wordt toch bepaald door de breedte van je achtervork, van buitenkant cardan tot buitenkant vorkpoot? Hoe zit dat dan bij je huidige wiel?Verder heb ik hier een extra 15" gl1100 achterwiel van eml.. Dit is dan inclusief schijf en p05 remklauw. Dit lijkt me beter dan het 13" wieltje wat er nu zit. Maar probleem is dat de huidige as te kort blijkt. Wie weet waar ik een steekas kan laten maken? Woon zelf in noord friesland maar nl is klein genoeg
Mischien ben ik niet helemaal duidelijk hoor. Het gaat om vervangen van het zijspanwiel. Ik wil dus het extra achterwiel als zijspanwiel gaan gebruiken wellicht wat zwaar maar heb hier passende schijf en remklauw bij. Daarbij dan alle wielen 15 inch en zelfde banden. Ook de grondspeling wordt dan stukkie meer. Alleenis de 15 inch velg dus breder dan het 13 inch velgje daar is de langere as voor nodig.Dit begrijp ik niet zo goed. De lengte van de steekas wordt toch bepaald door de breedte van je achtervork, van buitenkant cardan tot buitenkant vorkpoot? Hoe zit dat dan bij je huidige wiel?
Dat is nog wel een idee inderdaad.Je zou windingen kunnen tellen. Een veer van gelijke dikte met minder windingen is stijver.
Klopt maar heb dan wel een beter startpunt om met de hobbyist in gesprek te gaanMaar je weet niet of het plaatje bij de Hobbyist wel een zijspanveer is.