Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

:Y

Niet zozeer erdoor maar eroverheen. B| Kan moeilijk steeds wachten tot die rommel weggeregend is. Vóór de pekelperiode hele brommer trouwens in de paraffine gespoten, heeft er uiteindelijk niks weinig van gemerkt. })
Goed bezig zeg, ik dacht dat ik in maart de enige was in Nederland die met 0°C en een RSV4 onderweg was. :+ _O-
Uberhaupt heb ik er nog nooit eentje in het wild gezien verder / anders dan op Zandvoort..

Maar jij hebt er ook in december, januari en februari mee gereden? :o
Ik zal morgen effe een foto posten van mn 2017 mét akra systeem. :P
Rustig rijden he.. over vijf jaar heb ik wel geld. :+ :t
 
Laatst bewerkt:
Geen idee , ik kijk nooit zo rond als ik rees :+
Jawel, naar de muur van de Hugenholtz. :+
In die bocht met name was het wegdek compleet grijs.

full


Muurtje is nu zwart.

De opmerking over de F1 hierboven ziet er wel alarmerend uit. :? :X
Ik .a.s maandag Assen dan misschien 1juni weer Assen (mits ik tijd heb? ) en zeker CPZ 16-6-2017 in de avonduren.
Wie/wat is er in de avonduren op 16-6? :)
 
Laatst bewerkt:
September, oktober, november ook, geloof niet dat ik langer dan 2 weken niet gereden heb, gaat ook prima trouwens met zo'n setje "winterbanden". })
Lekker hoor. :t _O-
Heb het wel eens als theorie aangenomen, maar jij bracht het in de praktijk.

Ik heb in de winter ook doorgereden, maar wat andere gear voor dagelijks gebruik. :)
 
Jawel, naar de muur van de Hugenholtz. :+
In die bocht met name was het wegdek compleet grijs.
Klopt was in 2013 ook al zo ? Hoe kwam dat eigenlijk , slijtage wegdek of opgedroogde olie }) ?
[afbeelding]

Muurtje is nu zwart.
Weet ik , kijk er alleen nooit naar anders vlam ik erin :P
De opmerking over de F1 hierboven ziet er wel alarmerend uit. :? :X
De F1 komt in de huidige lay-out echt niet meer terug op CPZ.
Wie/wat is er in de avonduren op 16-6? :)

Ditte,het is wel met instructie :Y Groep 2 laatste sessie vaak vrij rijden op Assen nu op CPZ geen idee eigenlijk. Maakt voor mij niet zo heel veel uit als ik maar kan rijden :]

Inschrijven - Trackdays 2018 op TT circuit Assen, Zandvoort, en Mettet
 
Vóór de pekelperiode hele brommer trouwens in de paraffine gespoten, heeft er uiteindelijk niks weinig van gemerkt. })
Dat is ook al een oud middeltje trouwens. :Y
Moet je het nog verwijderen, of is het gewoon een soort van poetsolie? :)
(En na regen herhalen?)

Ik heb van het weekend biologische lampenolie gekocht en een verstuiver. (Action €1.99 + €0.59)
Normaal deed ik de achtervelg af met WD40.. lost perfect en zonder krassen het kettingvet op.
Maar de lampenolie doet het met minder vloeistof/moeite zelfs nog beter :? en die liter gaat wel een tijdje mee schat ik. :P
 
Ik heb op 5 mei op Zandvoort gereden. De grip is super, enkel lag er hier en daar nog wat cementsluier en uitkomen GP chicane moest je een andere lijn nemen vanwege een enorm gat/bult waar de asfaltlagen bij elkaar komen.
Waren die dag veel valpartijen (vanwege kou?) dus niet echt goed kunnen trainen en in de wedstrijd niet echt geconcentreerd :$ dus zo'n 5 sec boven mijn PR gereden.
Enig excuus is dat ik de originele quickshifter er weer op heb zitten (dus normaal ipv raceschakeling) en mijn gaskabel vervangen was waardoor mijn gasreactie veranderd was.
 
De F1 komt in de huidige lay-out echt niet meer terug op CPZ.
Nee, maar dat is ook de vrees.. layout veranderen om de F1 binnen te halen..
Ditte,het is wel met instructie :Y Groep 2 laatste sessie vaak vrij rijden op Assen nu op CPZ geen idee eigenlijk. Maakt voor mij niet zo heel veel uit als ik maar kan rijden :]

Inschrijven - Trackdays 2018 op TT circuit Assen, Zandvoort, en Mettet
Ik wist niet dat ze bij dit soort organisaties ook 'even' tussen 17.00 en 19.00 reden.
Wel krap .. maar genieten.. 8-)
 
Als het de vooruitzichten beter worden wil ik volgende week donderdag nog wel een dagje Assen gaan doen bij MSL voor 169 euro. Kan ik alvast trainen voor de ZAC endurance op 6 juni O-)
 
Nee, maar dat is ook de vrees.. layout veranderen om de F1 binnen te halen..
Ze zullen de huidige layout dan deels aanhouden neem aan dat alles breder gaat worden meer uitloop etc.

Denk uiteindelijk dat het voor de motorrijders veiliger en nog mooier/leuker gaat worden :Y

Ik wist niet dat ze bij dit soort organisaties ook 'even' tussen 17.00 en 19.00 reden.
Wel krap .. maar genieten.. 8-)

Dat is nieuw tussen 17.00 en 19.00 ;) Idd wel krap en gezellig zo op een zomeravondje wat motorrijden *D
 
Laatst bewerkt:
RSV4 die ik wilde bezichtigen en kopen is helaas een dag voordat ik zou komen kijken verkocht, maar gelukkig was Ajax wel door :) Ben nog wel in onderhandeling met een RSV4 uit 2011 zonder APRC en met traction control in Duitsland en ik vroeg of hij een filmpje voor me kon maken, waar hij de motor start en er omheen kon lopen. Ik weet dat hij rauw hoort te klinken, maar ik vraag me af of het geluid tijdens het starten en op t eind iets is om me zorgen over te maken? In het begin lijkt het op een klep/ketting of heb ik het mis en is dit normaal.

Heb het filmpje geupload.

 
Laatst bewerkt:
RSV4 die ik wilde bezichtigen en kopen is helaas een dag voordat ik zou komen kijken verkocht, maar gelukkig was Ajax wel door :) Ben nog wel in onderhandeling met een RSV4 uit 2011 zonder APRC en met traction control in Duitsland en ik vroeg of hij een filmpje voor me kon maken, waar hij de motor start en er omheen kon lopen. Ik weet dat hij rauw hoort te klinken, maar ik vraag me af of het geluid tijdens het starten en op t eind iets is om me zorgen over te maken? In het begin lijkt het op een klep/ketting of heb ik het mis en is dit normaal.

Heb het filmpje geupload.

Misschien even een polletje maken: ik stem voor normaal. :t
Geluid van de telefoon zelf is niet optimaal, daar kijk luister ik even doorheen.
 
Laatst bewerkt:
Normaal geluid, geen rammelde nokkenasspanners.
in 2011 zijn er volgens mij geen RSV4's zonder APRC geleverd, is het geen overjarig model uit 2010?

Succes
 
Heb sinds gisteren een RSV4 :) Enige tips voor dealers die goed onderhoud leveren voor de RSV4? Ik wil namelijk een grote beurt laten uitvoeren en ROKE motors zit 4-5 weken vol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan