Aparte motoren op Marktplaats en zo

Een 888 is bij die standen al twee keer gereviseerd, iets andere motor. ;)
Ik ben zelf ook niet vies van wat kilometers hoor, zit de afgelopen week al op 1200+ km, daarmee heb ik de stand van mijn nieuwe 17 jaar oude motor al met bijna 10% opgekrikt maar ook dat veranderd niets aan het feit dat de gemiddelde motorrrijder in NL de 4k per jaar niet eens haalt.
Maat van mij heeft een 851, nu inmiddels meer dan een ton op de teller, nog nooit gereviseerd, wel altijd bij Biggelaar in onderhoud geweest.
En ook nog een 900SS met ook meer dan een ton op de teller, alleen een baklager stuk gegaan bij 48000km.
 
Maat van mij heeft een 851, nu inmiddels meer dan een ton op de teller, nog nooit gereviseerd, wel altijd bij Biggelaar in onderhoud geweest.
En ook nog een 900SS met ook meer dan een ton op de teller, alleen een baklager stuk gegaan bij 48000km.
Mijn 851 staat ook ruim over de ton, 130kkm ongeveer, wel wat nieuwe lagers en zuigerveren.
En nooit bij Biggelaar in onderhoud geweest ;)
 
1979 Dunstall/Suzuki GS1000


1712849080527.png

1712849089844.png


This is a very strange bike, 1 of roughly 200 ever made in a partnership between Suzuki and Paul Dunstall.
No title but have quite a lot of paperwork and death certificate of the previous owner.
Ran last summer, haven’t tried to start it since. It’s been stored inside
Needs brake work, probably a carb clean, a tune up and fresh gas. The tank is in okay shape but not great.
I have a ton of pictures of it and am happy to give more info to those that are interested. Too much stuff to put in a description.
Carbs were rebuilt by Rob at Cycle Re Cycle last summer.
Has a broken windshield, but I have a replacement for it, custom made by Gustaffson Plastics in Florida.
This is an insanely cool bike that with a relatively minimal amount of work will be the coolest thing on the road.
Asking $15,000, no trades.
 
Kolere, 3K met een slecht blok. Categorie "ik zoek wel even verder".

Ruim big end blijft het toch niet bij. 35K km lijkt me stug, zadel, kroonplaat, contactslot hebben allemaal meer geleden, nieuwe handvatten, zijkapjes lijken overgespoten. Geen kickstarter, blokdeksels ook gespoten enz.
 
Kolere, 3K met een slecht blok. Categorie "ik zoek wel even verder".

Ruim big end blijft het toch niet bij. 35K km lijkt me stug, zadel, kroonplaat, contactslot hebben allemaal meer geleden, nieuwe handvatten, zijkapjes lijken overgespoten. Geen kickstarter, blokdeksels ook gespoten enz.
En vind maar eens een blok, niet eenvoudig te vinden.
Kwam dit nog tegen, flinke prijs opgebracht,
1712878624821.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Mag ik hier ook een van mijn eigen "aparte motoren" plaatsen?

1990 GSX-R400R GK76a

WhatsApp Image 2024-04-11 at 11.17.50 (7).jpeg


 
is dat een 1zitter ? ik wil m ook niet kopen ,mijn vr had er vroeger 1 zxr 400rsp en die van jou lijkt daar erg op
Nee geen SP, maar een gewone H1. Er was tijdje terug een oproep op Facebook over een ZXR400SP, iemand uit het Noorden geloof ik. Weet toevallig wie de huidig eigenaar is, mocht je oude SP toevalig kenteken eindigend op "PP" hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan