Aparte motoren op Marktplaats en zo

Mwa... Iets van de prijs af, altijd proberen.
Wat je wel kan afvragen... Wil je dit nog?
Mijn '78 XS1100 met zelfde vd Born bak rijd 1 op 10.
Mijn eerste gedachte was dat er niemand geïnteresseerd zou zijn, maar toch heeft er al iemand 3000 EUR geboden. Of zou hij op zijn eigen advertentie geboden hebben?
 
Mwa... Iets van de prijs af, altijd proberen.
Wat je wel kan afvragen... Wil je dit nog?
Mijn '78 XS1100 met zelfde vd Born bak rijd 1 op 10.

Zo'n ouwe reisbuffel uit de vorige eeuw kocht je voor trekkracht en comfort...niet omdat hij zo 'groen' was.
1 op 10 vind ik nog meevallen; mijn 250cc AWO met span doet 1 op 13~14..
 
Mijn eerste gedachte was dat er niemand geïnteresseerd zou zijn, maar toch heeft er al iemand 3000 EUR geboden. Of zou hij op zijn eigen advertentie geboden hebben?
Geen idee, maar gemiddeld gezien is een zijspan duur. Bij onze club zijn er meerdere met een zijspan. Schat meer dan 15. En voor een jong gezin is dit een goede opstapper. En doorrijder (afgezien van het verbruik) Wellicht dat er daarom nog 3 van deze (inc mezelf) Nog rond rijden binnen onze club.

De mijne vind ik nog steeds een prima apparaat. 8 jaar o.i.d. geleden gekocht voor net geen 3000 euro, met behoorlijk achterstallig onderhoud. Liep slecht e.d. Maar het ging mij toen om de combinatie. Die soepel lopende (ja, dat doet ie weer. Al jaren!) 4 cilinder met vd Born bak (EML kloon) vind ik prachtig!
Nu 8 jaar later, aantal winter treffens heb bezocht (pekel happen tegenwoordig). Nog steeds meerijd met gehandicapten ritten e.d. Voor kweetniet hoeveel geld lol met dit ding gehad.
Gaat het over een poosje wel een andere motor worden. Ofwel de bak blijft. De moe gestreden XS1100 (Die altijd start en rijd) vervangen worden.
Maar tzt komt dat wel op het forum.
Voorlopig doet deze het, en heeft mij nog maar 1 keer in de steek gelaten. Maar dat was een kapot gelopen wiellager van de bak. De motor blijft het doen!
 
Doekje erover?

Yamaha R1 uit 2002
Bieden
≥ Yamaha R1 uit 2002 — Motoren | Yamaha — Marktplaats

Screenshot_20240319_205733_Marktplaats.jpg
 
Jammer dat hij er in de advertentie niet bij heeft gezet wat er aan gedaan moest worden na de vakantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan