Aparte motoren op Marktplaats en zo

Dat lijkt er inderdaad meer op.
Over de jaren heen is de term 'Caferacer' veranderd van "gaan met die banaan!" naar "kijk mij eens gaan.."
Ik stel een nieuwe subcategorie voor; de Terrasracer..
Voor hen die het belangrijk vinden om hun glimmende trots met veel kabaal voor een (uiteraard gevuld) terras te kunnen parkeren, en vanuit de ooghoeken in de gaten kunnen houden of iedereen wel kijkt...
 
Dan nu weer 1 in de knotjescategorie:
≥ Yamaha xs750 café racer — Motoren | Yamaha — Marktplaats

Richtprijs € 4.000 _O-

Screenshot_20240224_144745_Chrome.jpgScreenshot_20240224_144814_Chrome.jpg

Hij kan niet eens het achterlicht er normaal opzetten.
 
Ik heb ook ooit eens geprobeerd van een oud hok een café racer te maken.
Nooit meer, begon een hekel aan dat hok te krijgen. Gelukkig toch nog kunnen verkopen.
Les(je) geleerd.
 
Ik heb ook ooit eens geprobeerd van een oud hok een café racer te maken.
Nooit meer, begon een hekel aan dat hok te krijgen. Gelukkig toch nog kunnen verkopen.
Les(je) geleerd.
cafe racer bouwen is op zich leuk werk, ik had tijd en een lasapparaat
 

Bijlagen

  • cafe racer_zpst3dxydfi.jpg
    cafe racer_zpst3dxydfi.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 0
Niet lullig bedoeld maar ik snap dat hele concept cafe racer niet :?:?:?
Op zich is het concept niet lastig te verklaren, Na genoeg gedronken te hebben in het cafe en de hele avond op een bierviltje samen met wat vrienden liggen pochen hoe geweldige bouwkwaliteiten de eigenaar wel niet heeft.
De plaatselijke dikke dame van de kroeg heeft weinig zin in dat restjesmaal, sex hebben word het dus sowieso niet voor de toekomstig caferacer-eigenaar, zo worden de onstane lusten en oerdriften maar de komende tijd op een motorfiets die zijn einde dichtbij ziet komen, met de nodige frustraties uitgeoefend waarbij de geestelijke capaciteiten die benodigd zijn om er een smaakvol en technisch kloppend geheel van te maken als eerste overboord gaan. :W
 
Op zich is het concept niet lastig te verklaren, Na genoeg gedronken te hebben in het cafe en de hele avond op een bierviltje samen met wat vrienden liggen pochen hoe geweldige bouwkwaliteiten de eigenaar wel niet heeft.
De plaatselijke dikke dame van de kroeg heeft weinig zin in dat restjesmaal, sex hebben word het dus sowieso niet voor de toekomstig caferacer-eigenaar, zo worden de onstane lusten en oerdriften maar de komende tijd op een motorfiets die zijn einde dichtbij ziet komen, met de nodige frustraties uitgeoefend waarbij de geestelijke capaciteiten die benodigd zijn om er een smaakvol en technisch kloppend geheel van te maken als eerste overboord gaan. :W
zegt onze filosoof :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan