Aparte motoren op Marktplaats en zo

Bonhams Cars : Guinness World Record Holder, , 2003 Whitelock 4.2L 48 cylinder Tinker Toy Frame no. SW000048
1707286761221.png
 
Prijzen van tweetakts gaan helemaal nergens meer over. Voor wrakken rs250/rgv betaal je al 10000€. Hou ze maar dan.
Klopt, ik kan mij de motorbeurs in Hardenberg nog herinneren, ergens 80er jaren. Toen wilde iedereen een oldtimer viertakt, en werden de tweetakten niet, of voor heel weinig verkocht. Tot de tijd aanbrak, dat er minder viertakten aangeboden werden. En restaurateurs zo langzaam aan, ook tweetakten begonnen op te knappen.
Bij de nieuwe generatie oldtimers, lijkt het net andersom te gaan.
 
Klopt, ik kan mij de motorbeurs in Hardenberg nog herinneren, ergens 80er jaren. Toen wilde iedereen een oldtimer viertakt, en werden de tweetakten niet, of voor heel weinig verkocht. Tot de tijd aanbrak, dat er minder viertakten aangeboden werden. En restaurateurs zo langzaam aan, ook tweetakten begonnen op te knappen.
Bij de nieuwe generatie oldtimers, lijkt het net andersom te gaan.
En ik zie regelmatig dezelfde motoren opnieuw aangeboden worden op Marketplace op fb of 2dehands maar owee als je over hun vraagprijs iets durft te zeggen. Dan is het altijd:'prijs is vast, er komt al iemand kijken'.
 
En ik zie regelmatig dezelfde motoren opnieuw aangeboden worden op Marketplace op fb of 2dehands maar owee als je over hun vraagprijs iets durft te zeggen. Dan is het altijd:'prijs is vast, er komt al iemand kijken'.
Dat is ja, in orde. Een beter bevestiging, van geen tijd insteken, kun je niet krijgen.

Trouwens, ik ben ervan overtuigd, dat de markt nog eens helemaal omkiept. En dan kunnen we weer oudjes kopen, voor oude prijzen.
En dat duurt misschien niet eens zo lang meer.
 
Dat is ja, in orde. Een beter bevestiging, van geen tijd insteken, kun je niet krijgen.

Trouwens, ik ben ervan overtuigd, dat de markt nog eens helemaal omkiept. En dan kunnen we weer oudjes kopen, voor oude prijzen.
En dat duurt misschien niet eens zo lang meer.
Ik hoop dat je gelijk hebt
 
Dat is ja, in orde. Een beter bevestiging, van geen tijd insteken, kun je niet krijgen.

Trouwens, ik ben ervan overtuigd, dat de markt nog eens helemaal omkiept. En dan kunnen we weer oudjes kopen, voor oude prijzen.
En dat duurt misschien niet eens zo lang meer.
Ik snap er bij auto's, motoren en fietsen al een tijdje niks meer van. Er wordt met geld gezwaaid voor dingen die het echt technisch niet meer waard zijn.
 
Leuk ding, moet hij helemaal origineel blijven, of mag een lichter subframe enz ook?
Ik heb er een andere achterveer in gemonteerd. Van een Thunderace omdat die instelbaar is. UPSD vork zou ik willen maar mag niet mits origineel geleverd. Voorvork is wel iets aangepast. Lichter subframe mag ook maar ik wil hem verder zo origineel mogelijk houden. Stalen remleidingen etc. en daar blijft het wel bij.
Het is voor mij maar puur voor de fun en eerst maar eens kijken of het bevalt. Heb het altijd al willen doen en nu dacht ik; ik ga het gewoon eens doen!
 
Ik snap er bij auto's, motoren en fietsen al een tijdje niks meer van. Er wordt met geld gezwaaid voor dingen die het echt technisch niet meer waard zijn.
Was afgelopen weekend naar een rs 250 gaan kijken. Op foto zag het ding er eigenlijk wel netjes uit maar in het echt... Eén of andere kickstarter erop gezet en die was met een vlamtoorts op maat geplooid, alle blokbouten en aluminiumdelen geoxideerd, had nog de originele zuigers, krukas, Pv's,... En dat was dan precies nog een positief verkoops argument. Prijs 11000€.
Voorlopig heb ik het gehad met oldtimers te zoeken. Ik wacht wel op leukere tijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan