rijp voor de sloop.Koopje, of een puist werk?
≥ Suzuki gs500 project + diverse onderdelen. Herbouwde motor — Onderdelen | Overige — Marktplaats
Suzuki GS500 project + diverse reserve onderdelenMotor is volledig gereviseerd,Sc project uitlaat + originele uitlaat.Staat in Amsterdam Noord.Ik doewww.marktplaats.nl
Is dat niet bij elke motor?Ik zou geen GS500 kopen zonder het blok te horen. Er zijn er teveel geweest waar door een te laag oliepeil de big ends uitgelopen zijn.
Is dat niet bij elke motor?
Maar echt he, waarom zo oud hok rijdenMet een oldtimer een wereldreis maken doe je niet omdat het goedkoop is... Zo'n oud hok word wel geromanticeerd maar je bent veel beter af met iets moderners. Een laatste generatie KTM 690 is zuiniger, sterker, lichter en probleemloos. Een CRF300L is in alles veeeel goedkoper
De ouwe Tenere is voor de views, en misschien omdat ze het leuk vind eindelijk een motor met carburateur te hebben (dat filmpje dat ze klungelt met de choke vond ik pijnlijk om te zien)
Iets met te maken, met het kunnen repareren met basic middelen?Maar echt he, waarom zo oud hok rijdenAlleen maar ellende en duurder alles bij elkaar gerekend....
Deze op "kenteken", paar linkerbochten en ik zit op een golfbaan waar ik ovaaltjes kan rijden. Waar tank ik methanol?Joop Stolze in de Lier gaat er mee stoppen. Hij heeft een giga verzameling oude auto's en oude motoren/ brommers .
Deze week ( tot ca 10 jan. 2025) geeft hij flinke korting op de originele verkoop prijs.
Volgende week komt de veiling voor inventarisatie. Dan wordt de prijs originele verkoopprijs + 15% veilingkosten.
Dit is geen advertentie , ik heb er geen belang bij. Misschien staat er iets voor de liefhebber bij.
Joop Stolze Classic Cars
Joop Stolze is in hart en nieren liefhebber van klassieke sportwagens. Zeven en dertig jaar geleden importeerde hij z'n eerste rode TR3A uit Londen.www.stolzeclassiccars.nl
Deze op "kenteken", paar linkerbochten en ik zit op een golfbaan waar ik ovaaltjes kan rijden. Waar tank ik methanol?
Bekijk bijlage 2085907
Bij tractorpulling gebruiken ze ook methanol dus als je iemand in je buurt hebt die dat doet eens vragenDeze op "kenteken", paar linkerbochten en ik zit op een golfbaan waar ik ovaaltjes kan rijden. Waar tank ik methanol?
Bekijk bijlage 2085907
De motor op de foto is al oud hoor,tegenwoordig allemaal leggende cylindersBij tractorpulling gebruiken ze ook methanol dus als je iemand in je buurt hebt die dat doet eens vragen
Ik heb aan speedway gedaan en haalde het bij Willem Veldhuizen
Ik heb bij de slagboom een kistje met 20.000€ begraven, de rest mag je houden.