Aparte motoren op Marktplaats en zo

Heel apart.​

Custom dirttracker, 2x gs500e, uniek project om af te bouwen. € 650€​


1736100399094.webp


Wegens veel projecten en te weinig tijd. Totaal verbouwde gs500e met alle extra onderdelen erbij om hem af te maken en een originele gs500e als onderdelen om of op te knappen (voorvork lek en km teller kabel op half elf) en rond rijden. Zeer veel onderdelen van een Aprilia toegepast. Nieuwe li-ion accu aanwezig.
 
over de 10k had ze het over |( en nu starten met 2 draadjes ivm steel poging
Met een oldtimer een wereldreis maken doe je niet omdat het goedkoop is... Zo'n oud hok word wel geromanticeerd maar je bent veel beter af met iets moderners. Een laatste generatie KTM 690 is zuiniger, sterker, lichter en probleemloos. Een CRF300L is in alles veeeel goedkoper

De ouwe Tenere is voor de views, en misschien omdat ze het leuk vind eindelijk een motor met carburateur te hebben (dat filmpje dat ze klungelt met de choke vond ik pijnlijk om te zien :+_O-)
 
Ik denk dat het succes een beetje afneemt en honda niet meer wilde sponsoren, en ze een alternatief heeft gezocht. En ik denk namelijk dat ze bijna of helemaal niets heeft betaald, en gewoon reclame maakt voor moritz.
Honda heeft nooit gesponsord daarom heeft ze die laatste Honda ook beplakt met andere stickers denk ik.

Ondertussen ruim 2.5 miljoen volgers en filmpjes met gemiddeld rond een miljoen views. Nog populair genoeg lijkt me :)
 
Met een oldtimer een wereldreis maken doe je niet omdat het goedkoop is... Zo'n oud hok word wel geromanticeerd maar je bent veel beter af met iets moderners. Een laatste generatie KTM 690 is zuiniger, sterker, lichter en probleemloos. Een CRF300L is in alles veeeel goedkoper

De ouwe Tenere is voor de views, en misschien omdat ze het leuk vind eindelijk een motor met carburateur te hebben (dat filmpje dat ze klungelt met de choke vond ik pijnlijk om te zien :+_O-)
Denk niet dat ze nu nog op weg was geweest als ze de kabelboom van de Honda hadden door geknipt
Het is ook niet zo dat je overal onderdelen van een Honda vindt , toen ze door zuid Amerika reed was er zelfs geen passend voortandwiel te vinden , blijkt dat heel zuid Amerika op chinezen rijdt
En met KTM ga je flink vooruit in betrouwbaarheid ( not)
 
Honda heeft nooit gesponsord daarom heeft ze die laatste Honda ook beplakt met andere stickers denk ik.

Ondertussen ruim 2.5 miljoen volgers en filmpjes met gemiddeld rond een miljoen views. Nog populair genoeg lijkt me :)
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Het enige wat ik heb kunnen vinden is, dat zij op dat moment wel eentje geleverd heeft gekregen, waar al updates op zaten, die voor de gewone markt nog niet beschikbaar waren.
Maar goed, die volgers zeggen mij niets. Ik ben ook nog lid van een motorclub, waar ik al meer dan vijftien jaar niet meer aanwezig was.
Met de vieuws heb je een beter beeld. En dat is ook niet gering. En ik vind het ook buitengewoon moedig en knap wat ze doet.
Maar als ik voor mijzelf spreek, dan kijk ik bijna nooit meer. Terwijl ik dat wel een tijdje frequent deed.
Goedemorgen internet, het is ...... in de morgen.
Hoop jullie weer te zien in een volgende aflevering, vergeet niet de pagina te liken, en duimen omhoog.
Dat ken ik nu wel. En daar zullen er wel meer van zijn.
 
Koopje, of een puist werk?

Geen van beide. Gs500 is nooit veel werk, maar je moet er maar aan willen beginnen om iemand anders zn gepruts af te maken. En dan nog maar hopen dat alles compleet is
 
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Het enige wat ik heb kunnen vinden is, dat zij op dat moment wel eentje geleverd heeft gekregen, waar al updates op zaten, die voor de gewone markt nog niet beschikbaar waren.
Maar goed, die volgers zeggen mij niets. Ik ben ook nog lid van een motorclub, waar ik al meer dan vijftien jaar niet meer aanwezig was.
Met de vieuws heb je een beter beeld. En dat is ook niet gering. En ik vind het ook buitengewoon moedig en knap wat ze doet.
Maar als ik voor mijzelf spreek, dan kijk ik bijna nooit meer. Terwijl ik dat wel een tijdje frequent deed.
Goedemorgen internet, het is ...... in de morgen.
Hoop jullie weer te zien in een volgende aflevering, vergeet niet de pagina te liken, en duimen omhoog.
Dat ken ik nu wel. En daar zullen er wel meer van zijn.
Paar jaar terug zag ik soms wel iets per ongeluk voorbij komen en nam me dan voor om t te gaan volgen, maar dat schoot er dan toch steeds weer bij in

Nu heb ik met deze reis voor t eerst echt op de volg button gedrukt, maar ik vind t eigenlijk totaal niet boeiend genoeg om er nu ook echt tijd voor vrij te maken om dan die paar minuten te gaan kijken, dus meestal swipe ik t gewoon gelijk weer weg na eventjes kort te hebben gekeken

Ik vind t wel heel moedig hoor en heb respect voor wat ze doet. En denk ook dat ze ongetwijfeld een grote inspiratie bron is voor velen, dus wat mij betreft mag ze er vooral mee doorgaan...
 
Geen van beide. Gs500 is nooit veel werk, maar je moet er maar aan willen beginnen om iemand anders zn gepruts af te maken. En dan nog maar hopen dat alles compleet is
Ik zou geen GS500 kopen zonder het blok te horen. Er zijn er teveel geweest waar door een te laag oliepeil de big ends uitgelopen zijn.
 
Denk niet dat ze nu nog op weg was geweest als ze de kabelboom van de Honda hadden door geknipt
Het is ook niet zo dat je overal onderdelen van een Honda vindt , toen ze door zuid Amerika reed was er zelfs geen passend voortandwiel te vinden , blijkt dat heel zuid Amerika op chinezen rijdt
En met KTM ga je flink vooruit in betrouwbaarheid ( not)
Ik had persoonlijk de draadboom weer met kroonsteentjes aan elkaar gezet. Dat werkt ook bij een Honda. Ze rijdt nu op een soort inductieontsteking die Moritz er als back up in gezet had. Kennelijk vond hij de basis ontsteking al onbetrouwbaar. Dat was bij een moderne motor niet nodig geweest. Zoals alle Duitsers is Moritz kennelijk oerconservatief en gebruikt hij oude techniek liever dubbel als voor modern te gaan.
 
Ik zou geen GS500 kopen zonder het blok te horen. Er zijn er teveel geweest waar door een te laag oliepeil de big ends uitgelopen zijn.
Ik ben dr niet heel bang voor. Zoveel zijn het er nou ook niet. Ondertussen is m'n huidige de 3e die ik niet heb horen lopen en allemaal goed. 1 wist ik van dat die in de soep was gelopen, maar dat zag je ook duidelijk in de glinstering in de olie. Dus als je het ECHT zeker wilt weten beetje olie aftappen.

En mocht het zijn dat je dan nog de verkeerde hebt gekocht: een nieuw blok kost geen drol.
 
Terug
Bovenaan Onderaan