Aparte motoren op Marktplaats en zo

Joop Stolze in de Lier gaat er mee stoppen. Hij heeft een giga verzameling oude auto's en oude motoren/ brommers .

Deze week ( tot ca 10 jan. 2025) geeft hij flinke korting op de originele verkoop prijs.
Volgende week komt de veiling voor inventarisatie. Dan wordt de prijs originele verkoopprijs + 15% veilingkosten.
Dit is geen advertentie , ik heb er geen belang bij. Misschien staat er iets voor de liefhebber bij.

Met een oldtimer een wereldreis maken doe je niet omdat het goedkoop is... Zo'n oud hok word wel geromanticeerd maar je bent veel beter af met iets moderners. Een laatste generatie KTM 690 is zuiniger, sterker, lichter en probleemloos. Een CRF300L is in alles veeeel goedkoper

De ouwe Tenere is voor de views, en misschien omdat ze het leuk vind eindelijk een motor met carburateur te hebben (dat filmpje dat ze klungelt met de choke vond ik pijnlijk om te zien :+_O-)
Maar echt he, waarom zo oud hok rijden 8)7 :') |( Alleen maar ellende en duurder alles bij elkaar gerekend
En ja ik kijk ook niet meer ivm het toch allemaal het zelfde is, geklungel van der

• Leuk
Waarderingen: JBi
Maar echt he, waarom zo oud hok rijden 8)7 :') |( Alleen maar ellende en duurder alles bij elkaar gerekend....
Iets met te maken, met het kunnen repareren met basic middelen?

Ik heb ook wel eens een reiziger gesproken op een camping, en ondanks dat hij een dikke Triumph Tiger 1200 onder zijn kont had, was zijn plan om een transalpje naar Iran te tokkelen.. Waarom vroeg ik, wijzende op zijn dure all road. Zijn antwoord: doordat die rotzooi zo simpel is - zonder canbus, injectie en allerlei rotzooi wat onderweg kapot kan gaan aan electronica - kan iemand met een basistraining sleutelen meestal nog heel ver komen...

Al kan ik mij indenken dat er bij miss Boots ook nog een stukje commercie kan meespelen..

Maar goed, laten we ons vooral concentreren op de meuk die op MP staat...

Joop Stolze in de Lier gaat er mee stoppen. Hij heeft een giga verzameling oude auto's en oude motoren/ brommers .

Deze week ( tot ca 10 jan. 2025) geeft hij flinke korting op de originele verkoop prijs.
Volgende week komt de veiling voor inventarisatie. Dan wordt de prijs originele verkoopprijs + 15% veilingkosten.
Dit is geen advertentie , ik heb er geen belang bij. Misschien staat er iets voor de liefhebber bij.

Deze op "kenteken", paar linkerbochten en ik zit op een golfbaan waar ik ovaaltjes kan rijden. Waar tank ik methanol?

1736189775775.webp

Deze op "kenteken", paar linkerbochten en ik zit op een golfbaan waar ik ovaaltjes kan rijden. Waar tank ik methanol?

Bekijk bijlage 2085907
Bij tractorpulling gebruiken ze ook methanol dus als je iemand in je buurt hebt die dat doet eens vragen
Ik heb aan speedway gedaan en haalde het bij Willem Veldhuizen

Terug
Bovenaan Onderaan