Andrea Dovizioso

Vroeg me trouwens af waarom ie "04" heeft ipv "4". Is zo sinds 2013, met de overstap naar Ducati. Maar waarom?
Design door derden bedacht als ik mij goed herinner. Het betekende in ieder geval verder niets. 8-)

Het kwam enige tijd geleden (dit jaar) voorbij bij een filmpje van Vanessa Guerra met Dovi..
 
Toch weer een pluim voor deze man.
Van de 7de naar de 3de plek, terwijl hij de hele wedstrijd moest worstelen met de Duc.
plus 100ste podium.
Als MM er niet geweest was dit jaar voor de derde keer op n rij kampioen...
 
Klopt top gereden. Kan me nog herinneren dat Rossi in 2014 2015 net zo reed op deze manier. Starten van rij 3 of 4 en toch steeds verder naar voren komen. Hij is het nou helaas even kwijt.
 
Net naast is nog altijd mis,de nr.2 is de grootste verliezer hoor je ook wel eens.
Verder leuk dat hij meedoet,hoop alleen dat er meer Quatararo's bijkomen,tijden van Dovi/Rossi/Lorenzo zijn helaas voorbij
 
3 jaar op een rij 2de en je tijd is voorbij:Y
Voorlopig rijdt hij iedereen naar huis behalve MM
Voor Lorenzo is dat idd wel het geval👍 die wordt iedere keer 17de en das toch wel minder dan 2de.
 
Ik stel een klasse voor met alleen Marc Marquez

de rest kan namelijk stoppen
Misschien een beetje all stars competitie zoals met boksen.
De wereldkampioen verdedigt zijn titel en tegenstanders kunnen zich snel omhoog racen om het een keer naar de absolute kroon te proberen.
Wat nou vaste rijders.. er zijn vast meer talenten in de wereld. :P
 
Geen gek idee.
Eventuele mensen die gezegd hebben niet weer in de gp te racen kunnen dan ook nog een keer strijden tegen de kampioen ;)
 
Ik stel een klasse voor met alleen Marc Marquez

de rest kan namelijk stoppen
Heb ook nog wel het idee dat hij een keer alle race s in een jaar gaat winnen. Hij zit er dit jaar niet ver vanaf met 10 eerste plaatsen stuk of wat 2e en 1 dnf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan