Danilo 'PetruX' Petrucci

MotoAmerica wordt steeds meer een 'toevluchtsoord'....Elias, Baz (alhoewel dat maar kort was). nu Petrucci.
Ben benieuwd hoe het hem vergaat, Alle races werden tot nu toe vrij snel op YT gezet, dus goed te volgen.
 
Is er eigenlijk bekend dat Petrucci dit jaar andere rally raids gaat rijden? Hij heeft laten zien dat ie talent heeft en dat ie snel kan zijn. Ik neem aan dat alleen 1 keer per jaar een Dakar rijden niet genoeg voldoening geeft.
 
Met Ducati Amerikaans kampioenschap rijden misschien/waarschijnlijk..., als opstap naar WK Superbike net zoals Baz heeft gedaan.
 
Baz deed andersom, en nu weer terug.

Maar als Petrux meer Dakar succes ambieert, lijkt het mij toch logisch om bijv. ook de Africa eco Race of Finke Desert race te rijden.
 
MotoAmerica wordt steeds meer een 'toevluchtsoord'....Elias, Baz (alhoewel dat maar kort was). nu Petrucci.
Ben benieuwd hoe het hem vergaat, Alle races werden tot nu toe vrij snel op YT gezet, dus goed te volgen.
Tsja, wat moet je anders na WSS, SST, WSBK en MotoGP? MotoAmerica is dan het meest competitieve wat er is denk ik zo..en hij is nog niet uitgeteld ;)
 
FLGX10LXoAkeXXn.jpg

FLGX10JXwAgVXkn.jpg

FLGX10MX0AAnNmY.jpg

FLGX10NWYAEFGhR.jpg

FLG_O12WUAAs---.jpg

FLG_R1FXoAEYtJb.jpg

FLG_bD8XsAEhU6u.jpg

FLG_cIeWYAMvB8m.jpg

FLLqKrNXwAUU85S.jpg

FLLqKrJXMAIEuyA.jpg
 
Wat de 'volwassen' klassen betreft denk ik dat het BSB nog een tandje zwaarder is. Maar Amerika is voor veel rijders interessant - qua salaris, qua land, qua mogelijkheden.
Dat zou zo maar eens kunne kloppen. Zat laatst 'I, Superbiker' te kijken en daar wordt toch wel een robbertje geknokt hoor!
Maar ook in het door MotoAmerica georganiseerde AMA gaat het er stevig aan toe zag ik vanavond nog..
We gaan het zien!
 
Yeps hopen dat hij een mooie uitslag rijdt!
Heeft ie...1e plaats *O*
 
Ik las ergens dat ie tussen de Dakar en deze race nog e.e.a. Gebroken zou hebben… Wat een bikkel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan