AMSTERDAM - Motorrijder botst op reclamezuil

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyBobly

MF veteraan
5 dec 2003
1.676
0
Amsterdam
AMSTERDAM -
woensdag 21 april 2010 08:13
'Stunt' motorrijder eindigt tegen abri

Een 30-jarige motorrijder heeft zijn roekeloze rijstijl dinsdagavond moeten bekopen met een crash tegen een abri.


Het ongeluk gebeurde rond half negen op het Leidseplein. Ooggetuigen melden AT5 dat de motorrijder zogenaamde 'wheelies' aan het maken was- een even spectaculaire als gevaarlijke balanceertruc, waarbij een bestuurder op het achterwiel van zijn motor rijdt.

De motorrijder verloor de macht over het stuur en botste frontaal tegen een abri. Hij raakte daarbij lichtgewond en is afgevoerd naar het ziekenhuis.

De politie laat AT5 weten dat het nog onderzoekt of de motorrijder inderdaad aan het stunten was. Het rijbewijs van de man is in ieder geval ingevorderd wegens roekeloos rijgedrag.

33c8840b75b107d0aea6cb6efbc22330.jpg

c6d13e40bb48e54e88c86d9a3c006a7d.jpg

8d014e875d042e422b1ed9ad8370b05d.jpg

c37e0d34b1672b13aa55b603d8d30d4a.jpg

62cd4cf6fad9cd5410670cf335c91a6c.jpg

aa5b3979dcedabaa34e975e8e936f1fd.jpg


Bron
 
Laatst bewerkt:
Tsja, ik vind het een behoorlijke lamlul. Ach, de reclame zal ie goed hebben kunnen lezen in ieder geval.
 
hij verloor de macht over het stuur.......w8ff hij reed op zn achterwiel...

whatever ..weer mooi kut he zo!!heeft ook vast wel auw gedaan??motor was vast wel duure???....domme dildo!

mischien een idee om dat niet midden in amsterdam te doen??doe dat ergens buiten op een veldweg,waar je de ruimte hebt...staan geen abri´s en meer van dat soort opstakels waar je tegenaankunt rossen....is iets minder kans op auw in lichaam en portemonee.
en jaja daar zijn we weer....niet de kans dat nu wederom weer duizend idioten met het vingertje wijzen:zie je wel die motorrijders....vul zelf maar in.......
 
hij verloor de macht over het stuur.......w8ff hij reed op zn achterwiel...

whatever ..weer mooi kut he zo!!heeft ook vast wel auw gedaan??motor was vast wel duure???....domme dildo!

mischien een idee om dat niet midden in amsterdam te doen??doe dat ergens buiten op een veldweg,waar je de ruimte hebt...staan geen abri´s en meer van dat soort opstakels waar je tegenaankunt rossen....is iets minder kans op auw in lichaam en portemonee.
en jaja daar zijn we weer....niet de kans dat nu wederom weer duizend idioten met het vingertje wijzen:zie je wel die motorrijders....vul zelf maar in.......

In het midden van de stad lopen mensen... Als het WEL lukt zal ie vast heel cool zijn. Nu niet heel erg...
 
Gaat 100 keer goed alleen die ene keer dat het niet goed gaat hè :X

Heeft nog mazzel gehad met een lichte verwonding , zal meer pijn in z`n portomonnee hebben denk ik .
 
En het is niet eens op zondag..... dus is het geen zondagsrijder.... nu ben ik in de war....
 
hij verloor de macht over het stuur.......w8ff hij reed op zn achterwiel...

whatever ..weer mooi kut he zo!!heeft ook vast wel auw gedaan??motor was vast wel duure???....domme dildo!

mischien een idee om dat niet midden in amsterdam te doen??doe dat ergens buiten op een veldweg,waar je de ruimte hebt...staan geen abri´s en meer van dat soort opstakels waar je tegenaankunt rossen....is iets minder kans op auw in lichaam en portemonee.
en jaja daar zijn we weer....niet de kans dat nu wederom weer duizend idioten met het vingertje wijzen:zie je wel die motorrijders....vul zelf maar in.......

Helemaal mee eens!
Wheelies doen is leuk, maar niet midden in Amsterdam bij het Leidseplein. WTF?!
Dan vraag je er ook om.
 
Laatst bewerkt:
hahaha, lekker voor hem. Sorry, maar als het waar is van dat wheelies maken in Amsterdam, dan heb ik echt geen medelijden.
 
Nee, vond ik ook zo raar. Ik heb geleerd dat een abri een bushokje is, maar het zal wel.
 
mischien een idee om dat niet midden in amsterdam te doen??doe dat ergens buiten op een veldweg,waar je de ruimte hebt...staan geen abri´s en meer van dat soort opstakels waar je tegenaankunt rossen....is iets minder kans op auw in lichaam en portemonee.
Waarom wheelies maken als niemand het kan zien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan