Alternatief voor Amersfoort MFMM 2/9

• Onderwerp starter Onderwerp starter Slip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu we het er over hebben, hoe hoog is jouw eigen risico? *D })
_O- laat hem nou...

maar ben ook benieuwd!!!
zal me vallen, met al die extra veiligheid waarmee hij standaard rijdt!

we moeten niet vergeten dat ie superbikemotardmotogpcrossallenoffroad handschoenen heeft! die gaan harder! :Y

en, verlaten parkeerplaats? waar? in NL? dude, ik zoek steeds plek om mijn auto te parkeren....
eigen risico... tis toch altijd zo of zie ik het verkeerd?

_O- laat hem nou...

maar ben ook benieuwd!!!
zal me vallen, met al die extra veiligheid waarmee hij standaard rijdt!

we moeten niet vergeten dat ie superbikemotardmotogpcrossallenoffroad handschoenen heeft! die gaan harder! :Y

en, verlaten parkeerplaats? waar? in NL? dude, ik zoek steeds plek om mijn auto te parkeren....
eigen risico... tis toch altijd zo of zie ik het verkeerd?

Echte bazen zoeken overal het gevaar op en hebben schijt aan schijnveiligheidsvestjes 8-) Die parkeren tussen woestwinkelende, ongestelde huisvrouwen die de huishoudbeurs gemist hebben!

Laatst bewerkt:
De "pliesie" mag gezellig meelezen,geen probleem.
Hoe willen ze een potentiele regio in een straal van 50 km gaan voorbereiden in enkele uren?

En in deze digitale tijden van communicatie met lichtsnelheid is er ook nog zoiets als mondeling contact.
Olskool,maar wel effectief.

Daarbij is t geen ontmoetingsplaats voor criminelen of praktijken die t daglicht niet kunnen verdragen,gewoon relaxed met een beetje fun.

De "pliesie" mag gezellig meelezen,geen probleem.
Hoe willen ze een potentiele regio in een straal van 50 km gaan voorbereiden in enkele uren?

En in deze digitale tijden van communicatie met lichtsnelheid is er ook nog zoiets als mondeling contact.
Olskool,maar wel effectief.

Daarbij is t geen ontmoetingsplaats voor criminelen of praktijken die t daglicht niet kunnen verdragen,gewoon relaxed met een beetje fun.

Ja klopt. Laat dat mondeling contact maar over aan IjsDuivel, ik heb gehoord dat hij daar erg veel ervaring mee heeft.

Dat jij nou niet de snelweg op durft met je speelgoed apparaat.

Oh help, 120 is zo snel...

2im718z.jpg

Kom nou gewoon eens vrijblijvend een bakkie doen vriend ipv toffe praat. Ik bijt niet... 8-)

Sorry, ik sla geen meisjes. En al helemaal geen meisjes die stoer doen.

Kheb je zojuist een pm gestuurd. Als je het lef hebt, kom je en neem dan gelijk een plasticzak mee voor de rotzooi? Liefst een van zo een 2 meter lang...

Kijken wat er straks nog van dat smoeltje overblijft van je...

Of had ik nu moeten zeggen, ik sla geen kinderen met driewielertjes en valhelmpje op? :+

*O* Heerlijk toch dat samenhorigheids gevoel hier, lekker motorrijders
onder elkaar die een beetje keuvelen over een locatie om samen te komen
en dan gezellig elkaar de hersens inslaan :N

:]

*O* Heerlijk toch dat samenhorigheids gevoel hier, lekker motorrijders
onder elkaar die een beetje keuvelen over een locatie om samen te komen
en dan gezellig elkaar de hersens inslaan :N

:]

Nah in het kader van gezelligheid nodig ik dat ventje uit voor een koffie, gaat ie bijdehant lopen doen.. Stuur je een pm met je adres, reageert ie lamstraal niet..

Zeker zo eentje op een R6 met zijwieltjes en 25 kw :/

IjsDuivel doet gewoon waar hij zin in heeft.

Ik zou zeggen, kies een locatie in de buurt van Venendaal. ;)

Michael gaan jullie niet knokken? Stefan heeft er wel zin in

Laatst bewerkt:
Ik ben 2 meter 10 en doe aan kickbox, u bent allen uitgenodigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan