cbfrider
MF veteraan
- 21 dec 2011
- 1.384
- 0
Weet je wat jij ken?? Een biertje van me krijgen!
Uiteraard niet tijdens t rijden
Ik hou meer van een energy, is dat ook goed?
Gaan we nou nog meeten? Ik ben om half 12 klaar met werken die dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet je wat jij ken?? Een biertje van me krijgen!
Uiteraard niet tijdens t rijden
Wat een gezelligheid hiero.
Ik weet wel een alternatieve locatie voor jullie , Half uurtje rijden vanaf Amersfoort. PM staat aan.
Zeer veel ruimte en afgelegen ruime weg en prachtig asfalt
Facebook? En mfers zonder face dan?Ow, misschien een idee hier.
Maak een evenement aan op Facebook.
Zo weet je dat iedereen serieus is en niet loopt te dollen.
Maar... Dat was toch de bedoeling of niet?Jongens, slip gaat de locatie nog steeds per PM doorgeven. Hij weet alleen nog niet of hij zelf ook kan....
Ik ben iig van de partij mits het geen 5 uur van de MFMM af is en er straks niet 2 vriendengroepen met knuppels tegenover elkaar staan
Nou... Veenendaal ben ik er zeker bij ( zou raar staan he! )
Hier weet ik nog niet... Misschien heel even langs
jaFacebook? En mfers zonder face dan?
Ik mis wat. Link?En daar zijn al toutube filmpjes van... Met MFA erop
jullie misdragen je altijd tommyIk mis wat. Link?
true, maar er is weinig footage, vandaar.jullie misdragen je altijd tommy
Jongens, slip gaat de locatie nog steeds per PM doorgeven. Hij weet alleen nog niet of hij zelf ook kan....
Ik ben iig van de partij mits het geen 5 uur van de MFMM af is en er straks niet 2 vriendengroepen met knuppels tegenover elkaar staan
Dat weet ik , maar ik weet ook wat de mogelijkheden zijn kwa tracering tegenwoordig en ben dankzij mijn werk en intressse en ervaringen in en met wetgeving , weet ik ook dat zoals het er nu staat het op losse poten staan en aardig staat te wankelen.
Ik bedoel dit allemaal niet negatief , maar ik zie nu zelfs de gewone mfmm in gevaar komen.
Immers we komen allemaal al samen en de politie gedoogd dit nu doordat er niet meer gestunt word en ze erbij aanwezig zijn. Ze handhaven dit door torenhoge boetes veel flitsers en camera;s op de toewegen en rondom de locaties en een lik op stuk beleid met zero-tolerance. Gaat dit te ver? JA! Maar aan de andere kant kunnen ze ook op beide locaties iedereen gewoon wegsturen en zelfs de snelweg op dirigeren.
De enige die daar echt last van hebt is de Maccie D die op beide locaties gewoon een giga omzet mist , maar aan de andere kant hebben ze die omzet niet nodig om te overleven.
Dus als je nu op deze wankele manier probeert te ontsnappen aan de politie op de MFMM zie ik het zomaar gebeuren dat ze volgend jaar zeggen hey motormuizen alles leuk lief en aardig maar het houd lekker op je krijgt 10 minuten om te vertrekken en anders beginnen we met schrijven , sta je er na 10 minuten nog beginnen ze met papierwerk , motorfiets aan een visuele controle (geen db-killer halen we de TD erbij met een meetapparaat zelfde voor gene e-keur) en ga zo maar door. Oftewel ze hebben helaas de macht om de lol er voor een iedereen binnen 1 uur compleet uit te trekken en dan is het over met de MFMM zoals ie er nu nog is. .....
Ik PM de lokatie nog steeds door mensen. Maar waarschijnlijk ben ik zelf aan het verhuizen
Ik ken Veenendaal en omstreken niet. En heb ook geen navigatie...
Kunnen we niet in Veenendaal afspreken en dan naar locatie rijden?
Kan je tgenwoordig nog iets niet vinden met al die hi tec telefonie?
Ik ken Veenendaal en omstreken niet. En heb ook geen navigatie...
Kunnen we niet in Veenendaal afspreken en dan naar locatie rijden?
Rijd maar achter SPutnick aan
hahaRijd maar achter SPutnick aan