Alternatief voor Amersfoort MFMM 2/9

• Onderwerp starter Onderwerp starter Slip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter doe je zo iets rond een voetbalwedstrijd waar al die agentjes als klapvee en als stenenkoppers worden ingezet.
En dus geen mankracht hebben voor mensen te bekeuren en te pesten die graag op 1 wiel willen rijden.

Beter doe je zo iets rond een voetbalwedstrijd waar al die agentjes als klapvee en als stenenkoppers worden ingezet.
En dus geen mankracht hebben voor mensen te bekeuren en te pesten die graag op 1 wiel willen rijden.
Er zijn altijd agenten beschikbaar om motorrijders te pesten...

Goed idee man!

Is er al een beetje animo?

Ik zou zeggen in Veenendaal verzamelen en dan naar de ''alternatieve locatie''

Laatst bewerkt:

Dit inderdaad!

Maakt niet veel uit. Doordat al veraf van tevoren bekend is dat de meet in Amersfoort zal zijn kan het politiekorps daar personeel voor inroosteren en speciaal voor de meet inzetten.

Als jij dan op het laatste uurtje een pm verstuurd of topic aanmaakt met een nieuwe locatie kan het desbetreffsnde politiekorps daar geen personeel voor inzetten. Ze hebben misschien een noodhulp auto die na een uurtje komt kijken maar dan zijn wij alweer weg.

Het enigste probleem is het KLPD die landelijk opereert
PPpffttt... KLPD heeft voor verkeerstaken over het algemeen zelfs voor aanrijdingen met letsel geen auto's genoeg op straat, die moeten de dan opgenomen worden door de regiopolitie.

Hooguit zou je kunnen denken aan de regionale verkeershandhavingsteams, maar ook die zitten vast in ambtenarendenkwijzen en kunnen vrijwel nooit op korte termijn overschakelen naar andere dan geplande acties of locaties.

Briljante oplossing, ook goed voor de aanwezige undercover popo _O-

Btw slimmerts, is het ook wel handig om hier te gaan verkondigen om ergens een tot nader onbekende meet te organiseren? Een schriftelijk bevelletje en het pb verkeer wordt ook nagetrokken _O-

_O- _O- Succes _O- _O-

Dat zal niet gebeuren en anders ook bekend gemaakt worden.

Laatst bewerkt:
PPpffttt... KLPD heeft voor verkeerstaken over het algemeen zelfs voor aanrijdingen met letsel geen auto's genoeg op straat, die moeten de dan opgenomen worden door de regiopolitie.

Hooguit zou je kunnen denken aan de regionale verkeershandhavingsteams, maar ook die zitten vast in ambtenarendenkwijzen en kunnen vrijwel nooit op korte termijn overschakelen naar andere dan geplande acties of locaties.

maar als ze weten dat er ergens wat georganiseerd word, houden ze toch gewoon wat paraat? Of is zelfs dat niet mogelijk?

maar als ze weten dat er ergens wat georganiseerd word, houden ze toch gewoon wat paraat? Of is zelfs dat niet mogelijk?

:N KLPD heeft voor verkeer ook alleen autos/motoren voor snelweg gerelateerde zaken, die zullen niet bij 'evenementen' in gebieden voor de regiopolitie komen.

Dus, @ Baksteen;

Hoeveel kans van slagen heeft dit 'alternatief'?

Ik vind persoonlijk de MFMM een gezellige bijeenkomst, echter heeft de massale politieinzet van de laatste 2 edities mij redelijk het plezier ontnomen. Op het moment dat je in de buurt komt van de meet staat overal al politie, kom je daar aan, is er niemand die even leuk een paar wheelies trekt, en een op een XT die het toch doet wordt meteen achternagezeten. Vervolgens rij ik na een uur weg richting de snelweg, staat me er toch een struikrover aan het einde van een kilometer lange weg te laseren. Was nog bijna mijn papiertje kwijt doordat ik even twee versnellingen doortrok (lees: 140 km/u in amersfoort, die rechte weg langs de meetplaats).

Kijk, ik ben ook geen voorstander van een complete chaos aan mensen die wel of niet hun brommer onder controle hebben, maar de meetings waarbij er een oogje dichtgeknepen werd zijn altijd gezellig verlopen, er was vermaak voor iedereen, er werden een paar wheelies en burnouts gedaan zonder dat er meteen met roze pasjes werd gesmeten.

Dus ik begrijp TS zeker wel, en ik zal dan ook zeker van de partij zijn. Maar dan komt nogmaals mijn vraag, stel er wordt op het laatste moment een locatie doorgegeven en, say, de helft rijdt daarheen. Is de politie voorbereid op dit soort dingen? Of zien we na een uurtje een autotje?

Laatst bewerkt:
Waarom al dat geklooi met PM'n en PB'n? Zet gewoon vroeg in de ochtend de locatie op dit forum. Zolang je de alternatieve meeting niet in de regio van hetzelfde politiekorps doet, dan gaan ze echt niemand meer oproepen. Zorg er gewoon voor dat je een locatie vindt waar sowieso weinig politie zit. Een minder dichtbevolkt gebied dan Amersfoort in ieder geval.
Hebben we geen McD maar dat heeft een groot deel van jullie ook echt niet nodig. Neem liever een gezond boterhammetje mee ipv je te laten misbruiken door Ronald McD.

Dus, @ Baksteen;

Hoeveel kans van slagen heeft dit 'alternatief'?

Ik vind persoonlijk de MFMM een gezellige bijeenkomst, echter heeft de massale politieinzet van de laatste 2 edities mij redelijk het plezier ontnomen. Op het moment dat je in de buurt komt van de meet staat overal al politie, kom je daar aan, is er niemand die even leuk een paar wheelies trekt, en een op een XT die het toch doet wordt meteen achternagezeten. Vervolgens rij ik na een uur weg richting de snelweg, staat me er toch een struikrover aan het einde van een kilometer lange weg te laseren. Was nog bijna mijn papiertje kwijt doordat ik even twee versnellingen doortrok (lees: 140 km/u in amersfoort, die rechte weg langs de meetplaats).

Kijk, ik ben ook geen voorstander van een complete chaos aan mensen die wel of niet hun brommer onder controle hebben, maar de meetings waarbij er een oogje dichtgeknepen werd zijn altijd gezellig verlopen, er was vermaak voor iedereen, er werden een paar wheelies en burnouts gedaan zonder dat er meteen met roze pasjes werd gesmeten.

Dus ik begrijp TS zeker wel, en ik zal dan ook zeker van de partij zijn. Maar dan komt nogmaals mijn vraag, stel er wordt op het laatste moment een locatie doorgegeven en, say, de helft rijdt daarheen. Is de politie voorbereid op dit soort dingen? Of zien we na een uurtje een autotje?

Vergeet niet dat er bij de Megameet ook al eens een behoorlijke letselaanrijding heeft plaatgevonden :X

Voor de rest.... ik kan natuurlijk niet overal alles zeggen over dat soort inschattingen, de plizie leest op alle nivo's mee :+

Iets met goede verstaanders enz...

Laatst bewerkt:
Ik zou het dan gewoon op een verlaten parkeerplaats houden. Komen = eigen risico.

Vergeet niet dat er bij de Megameet ook al eens een behoorlijke letselaanrijding heeft plaatgevonden :X

Voor de rest.... ik kan natuurlijk niet overal alles zeggen over dat soort inschattingen, de plizie leest op alle nivo's mee :+

Iets met goede verstaanders enz...

Dat wist ik niet. Schuld motorrijder? Zwaar letsel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan