Algemene MotoGP topic

Ik kom al jaren niet in Assen meer omdat daar al mafketels genoeg zijn.
Doet niet onder voor F1,tijdens TT ligt de helft van de toeschouwers laveloos onder het talud zonder ook maar iets van de races te hebben meegekregen.
Daarom zit ik ook niet op het talud.
Snap er niks van.
Koop je een kaartje.
Ga je aan de verkeerde kant van het talud zitten.
met je rug naar de baan.
En dan zuipen.
Kan je beter naar de kroeg gaan scheelt ook weer een kaartje.
 
Hier in Nederland misschien, met al die succes supporters. Ik ben juist afgehaakt nadat alle voetbaltokkies plots met een Red Bull jasje aanliepen.
Ik wil helemaal niet dat MotoGP populairder wordt.
Vorig jaar zat er ook al een groep mafketels op de tribune die meer drank op hadden dan goed voor ze was en alle coureurs die niet tot hun favoriete behoorde uitscholden en continue aan t schreeuwen waren. Waarbij ze iemand die er wat van zei ook lastig vielen. Helaas deed de beveiliging er ook niks aan.

Laat dat volk maar lekker wegblijven idd 😬
 
Vorig jaar zat er ook al een groep mafketels op de tribune die meer drank op hadden dan goed voor ze was en alle coureurs die niet tot hun favoriete behoorde uitscholden en continue aan t schreeuwen waren. Waarbij ze iemand die er wat van zei ook lastig vielen. Helaas deed de beveiliging er ook niks aan.

Laat dat volk maar lekker wegblijven idd 😬
Dan had je nog geluk dat ze een favoriet hadden.
Meestal kennen die gasten er geen eens één.
 
Vorig jaar zat er ook al een groep mafketels op de tribune die meer drank op hadden dan goed voor ze was en alle coureurs die niet tot hun favoriete behoorde uitscholden en continue aan t schreeuwen waren. Waarbij ze iemand die er wat van zei ook lastig vielen. Helaas deed de beveiliging er ook niks aan.

Laat dat volk maar lekker wegblijven idd 😬
How ik dacht dat alle Nederlanders zo waren O-)8-)
 
In welke motor klasse hebben die gereden 8-) O-) Zullen wel al hele oude mannen zijn _O- ;)
Wel eens van Jeff Ward gehoord? Meerdere titels in de motorcross gewonnen en daarna nog een paar jaar Indycar gereden en ook een wedstrijd gewonnen uiteindelijk. En daarna op 45 jarige leeftijd 2x Amerikaans kampioen Supermoto gewonnen. Die vent heeft een behoorlijke diverse carrière in auto en motorsport achter de rug. Niet echt een afgetraind lichaam maar wel altijd snel en vooraan. :t
 
Wel eens van Jeff Ward gehoord? Meerdere titels in de motorcross gewonnen en daarna nog een paar jaar Indycar gereden en ook een wedstrijd gewonnen uiteindelijk. En daarna op 45 jarige leeftijd 2x Amerikaans kampioen Supermoto gewonnen. Die vent heeft een behoorlijke diverse carrière in auto en motorsport achter de rug. Niet echt een afgetraind lichaam maar wel altijd snel en vooraan. :t
Ik ken die namen wel. Alleen Ward wist ik niet dat een indy car wedstrijd had gewonnen. Cross volg ik van toen Geboers op suzuki in de 125 kampioen werd. Ben daarna ook supercroos gaan volgen. Bradshaw was 1 van mijn favorieten.
Wegrace ben ik gaan volgen toen Pons kampioen in de 250 was.
Toen volgde ik nog de f1 ten tijde van Prost. Was toen nog vet. Na de periode van Schumacher (was er geen fan van) ben ik het minder en minder gaan volgen. En nu volg ik het niet meer. Van A.L. weet ik dat hij de Indy 500 heeft gewonnen maar was toen in die tijd heel moeilijk te volgen, maar heel soms zag je er iets van op tv.
 
Jij begon over Nascar. :+ ;)

Deze hebben IndyCar gereden.
Onze Nederlander won de Indy 500.
De hoogste klasse. In Amerika.
Bigger and greater than everything else. :')
Helaba ik ben niet over nascar begonnen. Hier in Belgie is Kumpen vooral bekent omdat hij de 24h van Zolder een aantal keer heeft gewonnen. Was ook kampioen in de belcar. De meeste weten niet dat hij euro nascar heeft gereden.
 
Precies 40 jaar geleden ging hij als eerste van “de grote drie” naar de hemel
IMG_3663.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan