Maikel64
MF veteraan
Ik heb zo'n idee dat een aantal (ex)Honda rijders hier iets anders over denken.Eigenlijk is het nieuwe model altijd beter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zo'n idee dat een aantal (ex)Honda rijders hier iets anders over denken.Eigenlijk is het nieuwe model altijd beter.
je weet toch dat Audi eigenaar is van Ducati ? en ook van Lamborghini ?Zou Ducati bij Ferrari terecht kunnen voor windtunnel kennis, blokken opbouwen e.d.?
Honda en Yamaha hebben iig een hoogstaand F1 race team als buren volges mij...
De italianen zitten dichter bij het heilige vuur wellicht.
Dan moet hij zich aanpassen. Hij kan de data vergelijken van 7 andere personen die met de gp23 reden/rijden . Dat zal het verschil zijn of je mme kan doen voor de hoofdprijs of voor de troostprijs. De snelheid waarmee je je kan aanpassen. Op dat gebied heeft Pecco een serieuze voorsorong.Omdat hij er totaal niet mee overweg kan zoals hij zelf aangeeft.
Hij deed erg veel op de remmen bocht in en dat schijnt dus nu net het zwakke punt te zijn
Dat moet hij idd en zal hij ook wel willen maar gaat blijkbaar niet zo 1,2,3.Dan moet hij zich aanpassen. Hij kan de data vergelijken van 7 andere personen die met de gp23 reden/rijden . Dat zal het verschil zijn of je mme kan doen voor de hoofdprijs of voor de troostprijs. De snelheid waarmee je je kan aanpassen. Op dat gebied heeft Pecco een serieuze voorsorong.
Tot nu toe zat er geen GP23 in de buurt van Marquez, in z'n eerste weekend, op een niet-favo baan...Dat moet hij idd en zal hij ook wel willen maar gaat blijkbaar niet zo 1,2,3.
Kijk eens naar bijv een Marquez, qua talent toch echt wel hoger ingeschat, zou iedereen en zn moeder wel ff naar huis rijden op een duc..
Ik weet dat de stap van d ehonda naar de duc veel groter is dan van een duc naar een duc, maar toch
Helemaal mee eens. En vergeet niet dat Marquez niet tot uiterste is gegaan en met zijn verstand heeft gereden.Tot nu toe zat er geen GP23 in de buurt van Marquez, in z'n eerste weekend, op een niet-favo baan...
Goed, zegt weinig allemaal. Bezzecchi staat mij niet in het geheugen als een coureur die vanaf het eerste moment aan een motor of situatie went. Die heeft tijd nodig om te groeien. En blijkbaar ervaart hij nu precies dat met z'n bijgewerkte Ducati. De écht, écht, écht grote mannen passen zich volgens mij meestal een stuk sneller aan, en doen er geen vijf weekenden over om in verbinding te staan met hun materiaal. Maar het moge hem gerust lukken, ik zie hem graag voorin meedoen!
Dat is precies wat hij aan het doen is...Dan moet hij zich aanpassen. Hij kan de data vergelijken van 7 andere personen die met de gp23 reden/rijden . Dat zal het verschil zijn of je mme kan doen voor de hoofdprijs of voor de troostprijs. De snelheid waarmee je je kan aanpassen. Op dat gebied heeft Pecco een serieuze voorsorong.
Tuurlijk is hij dat aan het doen. Maar het vraagt teveel tijd. Zag je vorig jaar ook. Daardoor laat hij veel punten liggen en is hij geen titel kandidaat.Dat is precies wat hij aan het doen is...
Marco Bezzecchi over zijn problemen met de Ducati GP23
Hoeveel uur zou MM tot heden op die GP23 gereden hebben? Inclusief de tests?Dat moet hij idd en zal hij ook wel willen maar gaat blijkbaar niet zo 1,2,3.
Kijk eens naar bijv een Marquez, qua talent toch echt wel hoger ingeschat, zou iedereen en zn moeder wel ff naar huis rijden op een duc..
Ik weet dat de stap van d ehonda naar de duc veel groter is dan van een duc naar een duc, maar toch
Jorge reed natuurlijk het langste op Yamaha.Hoeveel uur zou MM tot heden op die GP23 gereden hebben? Inclusief de tests?
Ergens tussen de 10 en 20 uur misschien?
Dan is het toch verbijsterend knap hoe dicht hij er nu al op zit, dit is een totaal andere motor die op een totaal andere manier bereden moet worden....
Denk maar eens terug hoe lang Jorge Lorenzo nodig had voordat hij met de Duc voorin mee kon rijden.
Denk je hier niet aan Dovizioso, die een klein beetje sabbatical deed aan het eind van z'n carrière? Lorenzo naar Ducati was een aansluitende overstap...En zijn zelfvertrouwen had een forse deuk na dat jaartje sabbatical van competitie.
Marquez is natuurlijk wel een gevalletje apart maar de Ducati was toen wel een heel andere machine dan nu en veel minder dominant. Bovendien kwam hij van een Yamaha 4 in lijn naar een v4. Het is lastig te vergelijken.Dan is het toch verbijsterend knap hoe dicht hij er nu al op zit, dit is een totaal andere motor die op een totaal andere manier bereden moet worden....
Denk maar eens terug hoe lang Jorge Lorenzo nodig had voordat hij met de Duc voorin mee kon rijden.
Ben ik in de war met Honda?Denk je hier niet aan Dovizioso, die een klein beetje sabbatical deed aan het eind van z'n carrière? Lorenzo naar Ducati was een aansluitende overstap...
Lorenzo heeft (volgens mij) de motor net dat laatste zetje gegeven in ontwikkeling om te tot een winnend pakket te maken. Had de ceo van ducati wat meer geduld met Lorenzo had gehad was de kans groot dat ze eerder wk hadden gewonnen.Jorge reed natuurlijk het langste op Yamaha.
En zijn zelfvertrouwen had een forse deuk na dat jaartje sabbatical van competitie.
Die overgang is heel anders.
Hoho het is niet negatief bedoeld, marquez doet het voor mij boven verwachting goed.Hoeveel uur zou MM tot heden op die GP23 gereden hebben? Inclusief de tests?
Ergens tussen de 10 en 20 uur misschien?
Dan is het toch verbijsterend knap hoe dicht hij er nu al op zit, dit is een totaal andere motor die op een totaal andere manier bereden moet worden....
Denk maar eens terug hoe lang Jorge Lorenzo nodig had voordat hij met de Duc voorin mee kon rijden.
Marc Márquez waarschuwt concurrentie: Nog niet op limiet in QatarNou bij deze zal ik mij laten horen dan: M. Marquez valt mij tegen tot nu toe. Ik had er meer van verwacht. En ja na zijn kop te hebben gezien na de eerste test kilometers op de Duc, dacht ik dat hij overtuigend voorin zou zitten. Hij zal best progressie gaan maken, maar tot nu toe valt hij mij tegen. Ik zag het blijkbaar verkeerd.
Zolang hij niet onderuit gaat, heeft hij de limiet van de motor nog niet gevonden. Na alle valpartijen met dat japanse hok kan ik me zijn voorzichtigheid wel voorstellen.
Maar..... dat is toch ook wat ik zeg?....Gezien de laatste jaren van Marc op de Honda, de vele valpartijen met bijbehorende blessures en het verliezen van het vertrouwen in Honda vind ik dat hij het op een nieuwe motorfiets verbazingwekkend goed doet. Kwestie van tijd en hij staat op het podium.