Africa Twin rit, de eerste van 2012

ja ik heb hem nu als roadbook uitgewerkt.
dus op papier. maar ik ga hem nog in de kaart tekenen voor in de garmin. maar dat word waarschijnlijk einde van deze week of volgende week. probeerde het in google. maar die veranderd het zelf weer. dus word hem niet.

tot dus ver gelukt hier de plaatsjes voor iedereen met een roadbook rol houder op de brommer

full

full

full

full

kijk maar of je het kunt printen?
full

Ik rij wel achter iemand aan. Voor mij is dit (nu nog) abracadabra. Ben gewend dat een miep mij in het oor fluistert waar ik naar toe moet, of ik sla gewoon rechtsaf een willekeurige zandweg in.

Hier kom ik vast wel uit. ik heb alleen geen roadbookhouder.
Dat moet ik ook maar op het verlanglijstje zetten.
moet ook nog hopen dat ik de brommer optijd terug heb. |(

Mooi man! Hans, zou je evt weer willen voorrijden? (ik ga ff marktplaats afstruinen voor een roadbookhouder)

OP is bijgewerkt, mocht je nog namen missen dan graag een berichtje.

Heeft er iemand interesse in een gezamelijke heenrit vanuit Amsterdam? zo ja, 09.00 zoals gebruikelijk bij de shell bij de s114. Genoeg tijd voor een bakkie

Laatst bewerkt:
Ja het lastige nu is dat er geen km standen bij staan. dus je moet goed uitkijken wanneer je waar af moet slaan. Ik heb de route uitgezet met de auto en de km teller van de auto wijkt nog al af van de motor.
Ik ga echt nog even kijken of ik hem voor de garmin kan intekenen. maar moet ik even tijd voor hebben.

@ hans: Misschien heb ik morgenmiddag tijd op mijn werk met mapsource te vreubelen.

@ hans: Misschien heb ik morgenmiddag tijd op mijn werk met mapsource te vreubelen.

Ja kammaraat van mij heeft dat ook daar wou ik hem intekenen. maar dan moeten we bijde even tijd hebben. dat is lastig op dit moment.

Ik heb de route in mapsource geknutseld.
Helaas heb ik met twee kaarten moeten werken.
De city Navigator Europe kent niet alle onverharde wegen.
Op de allroadmap staan wel alle wegen, maar niet alle straatnamen.
Beide kaarten hebben in mapsource een andere manier van route berekenen.
Als ik beide kaarten in de gps aanschakel, dan moet dit wel goed komen. (denk ik) :?

Als ik beide kaarten in de gps aanschakel, dan moet dit wel goed komen. (denk ik) :?
vlaggetjes zetten waar je onverhard gaat :Y

Slecht nieuws! Mijn nieuwe baan begint 2 mnd later!

Dus ik kan 17 of 18mrt mee!!

Woohoo! dit wordt groot!

misschien neem ik nog een collega met een hele oude transalp mee

ik zou nou toch wel erg graag onboard video willen. Iemand nog advies?

Goed bezig, kun je hem dan ook online zetten dat anderen hem ook in de garmin kunnen laden??

Komt er nog iemand uit het oosten? kan ik bij Twello of Apeldoorn aanhaken?

:Y Ik kom vanuit de Achterhoek (Eibergen). Laat mij maar aanhaken, 't wordt mn eerste groepsritje met de AT :)

ik zeg 9.15 weg bij tankstation de Vundelaar op de A1 dat is voorbij twello de eerste als jij daar stopt haak ik daar zo aan,

als er dan nog wat verranders gewoon even bellen. 0653945042

Mooi man! Hans, zou je evt weer willen voorrijden? (ik ga ff marktplaats afstruinen voor een roadbookhouder)

OP is bijgewerkt, mocht je nog namen missen dan graag een berichtje.

Heeft er iemand interesse in een gezamelijke heenrit vanuit Amsterdam? zo ja, 09.00 zoals gebruikelijk bij de shell bij de s114. Genoeg tijd voor een bakkie

Kom vanuit Amstelveen dus ik haak wel aan..

Ik ga er niet bij zijn. Heb voor die tijd mijn motor nog niet in elkaar.

Ik weet nog niet hoe ik um online moet zetten.
Het zal wel handig zijn als meer personen de route heeft.
Ik weet niet of mijn AT optijd klaar is.

Terug
Bovenaan Onderaan