Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het water staat in mn bilnaad Maar de beugels zitten erop Ik dacht ook nog even de ketting te spannen maar 1 tandje opschuiven was toch wel erg strak. Het viel me nu ook pas op dat één afstandhouder (of hoe heten die dingen?) anders stond dan de andere Ik hoor morgen wel of het goed staat en anders merk ik het wel. Bis morgenfrüh!
Ik heb genoten van de mooie rit en het gezelschap. Volgende keer ga ik weer (proberen) er bij (te) zijn. Mooie verhalen van Arjan. Ben benieuwd naar foto's en ander beeldmateriaal.
Zo ook weer thuis. Ik heb genoten vandaag! Leuke club (kan ook niet anders, met zo'n motor ). Super route en een goede voorrijder, Hans! Zeker voor herhaling vatbaar
Kreeg onderweg wel heel erg veel aandacht van tegemoet komend verkeer. Bleek dat mn koplampen de geest hadden gegeven Ik denk ff stoppen om te kijken of het snel te fixen was. Stopt er een man met een auto, stapt uit en zegt: "De mooiste Africa Twin van Nederland!" Blijkt ook een AT rijder te zijn, ben jammer genoeg zijn naam even kwijt. Nog even wat heen en weer gepraat en gelukkig net voor het donker thuis.
Het komt erop neer dat Willem trots mag zijn op zijn werk en dat ik erg blij ben met deze unieke fiets!
Zelfde geldt voor mij: het was een mooie rit! Bedankt voor jullie gezelschap en en uitzetten vd route. Jammer van die spijker, maar ik ben netjes thuis afgezet. Tot de volgende keer, en ...... dan neem ik zo'n spuitbusje voor je mee! Grt rob
iedereen bedankt voor de leuke rit vandaag.alleen jammer van die dikke spijker in robs band.maar las boven dat ze hem netjes thuis hebben gebracht.hij kon in ieder geval de hele rit uit rijden. grt andre