Africa Twin rit, de eerste van 2012

Gaan we ook over ijs... heb namelijk net nieuwe bandjes besteld! ;) :+ 8-)
full

Ja tuurlijk! je weet nooit hoe het is in maart. Wie weet ligt de regio Barneveld er dan strak bevroren bij..

Maar een beetje zon en 18 graden mag wat mij betreft ook wel

Ja ik heb de route met ons jeepje gereden,
Iedere motor moet het kunnen, misschien een beetje glibberen met straat banden. maar komt vast goed.
Heeft iemand een programma of iets waar ik de route in kan tekenen voor op de gps? dan maak ik datr ook voor elkaar.

@Hans
Tyre is gratis in gebruik en werkt op basis van Google Maps/Earth. Bestanden kan je opslaan als GPX, daar kunnen Garmin apparaten ook mee werken. Voor de mensen met een Garmin wel het advies om een route vanaf Tyre eerst opnieuw te laten berekenen en eventuele bugs eruit te halen.

BAM! jonge, deze dreigt naar pagina 2 te vertrekken. Wie rijdt er voorop d 17e?

Van het weekend nog een heerlijk stuk over de veluwe gereden, wel verhard maar toch prima. Zin in!

Bij deze de bevestiging van mijn afwezigheid, zaterdag is een werkdag voor mij.

Ha, klinkt allemaal goed! Mijn maatje Bono mag ook op de lijst! We verheugen ons er op..

Zet mij er ook maar bij :Y

Ik heb de AT van HummerH1 overgenomen, d.w.z zaterdag kan ik 'm ophalen *D

Als ik 'm heb zal ik me wel even netjes voorstellen, eerst :] en rubber verslijten :9

Alvast gefeliciteerd met je HELE VETTE twin! Ben erg benieuwd om die eens in real life te zien.

Zal zo even de lijst oppoetsen

Hoop deze keer alles niet te vergeten (zoals vorige keren) en mee te gaan ^^ beide data staan in de agenda en het topic in favorieten... komt helemaal goed :D

Zet mij er ook maar bij :Y

Ik heb de AT van HummerH1 overgenomen, d.w.z zaterdag kan ik 'm ophalen *D

Als ik 'm heb zal ik me wel even netjes voorstellen, eerst :] en rubber verslijten :9

Zo..jij hebt een mooi exemplaar gescoord! Veel plezier en veilige km gewenst!

Hoop deze keer alles niet te vergeten (zoals vorige keren) en mee te gaan ^^ beide data staan in de agenda en het topic in favorieten... komt helemaal goed :D

Mooi, ik laat tegen die tijd ook nog wel even een PM rondgaan. Vooralsnog staan we op 18 waarvan 17 twins. Mocht dat allemaal lukken hebben we volgens mij al de grootste AT bijeenkomst in NL te pakken!

helaas mannen, ik moet me jammerlijk genoeg afmelden voor deze rit :(

ben een paar dagen voor werk in het buitenland :Z

hopelijk volgt er snel een nieuwe datum voor ronde 2,3,4 etc. etc. :Y

veel plezier allen! :W :W :W

Mooi, ik laat tegen die tijd ook nog wel even een PM rondgaan. Vooralsnog staan we op 18 waarvan 17 twins. Mocht dat allemaal lukken hebben we volgens mij al de grootste AT bijeenkomst in NL te pakken!

Nou, ik wil mij ook wel onder voorbehoud aanmelden. :)

Jammer Robin! Volgende keer dan maar.... gaat ook zo'n f*ck*ng hoop vrije tijd in zitten, in dat werken enzo B|
8-)

helaas mannen, ik moet me jammerlijk genoeg afmelden voor deze rit :(

ben een paar dagen voor werk in het buitenland :Z

hopelijk volgt er snel een nieuwe datum voor ronde 2,3,4 etc. etc. :Y

veel plezier allen! :W :W :W

Bono op de lijst is op dit forum Beany. (Bono bestond hier al). Whatever; ik heb er zin in . Ben benieuwd naar de opkomst.

Ik heb vandaag de monteur van mijn at gesproken.
De as waar mijn schakelpook aan vast zit, moet vervangen worden.

Dus de rit is voor mij ovb -O-

Laatst bewerkt:
jongens klein probleem, ik heb de route uitgetekend maar krijg hem nu niet online.
vanavond maar een aan een kamaraat vragen die heeft meer verstand van computers.

hij heeft gister ook een garmin voor de brommer gekocht. daar van de week maar eens de route op intekenen kan die ook online.

jongens klein probleem, ik heb de route uitgetekend maar krijg hem nu niet online.
vanavond maar een aan een kamaraat vragen die heeft meer verstand van computers.

hij heeft gister ook een garmin voor de brommer gekocht. daar van de week maar eens de route op intekenen kan die ook online.

Hoe heb je de route nu dan? Als u wilt, dan kan ik ook wel helpen met het omwerken naar een GPX en/of GDB bestand voor de Garmin.

Ome smelly is ook weer van de partij zet mij er maar bij....

Als het kan ontvang ik de route ook graag, dan zet ik m in de garmin. Mocht ik met het omzetten kunnen helpen hoor ik het wel..

Terug
Bovenaan Onderaan