Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Africa Twin rit, de eerste van 2012

Cas121

MF veteraan
Lid geworden
4 sep 2010
Waarderingsscore
0
Naar aanleiding van 2 zeer geslaagde eerdere edities is het tijd voor de volgende Twin rit, en wel de eerste van 2012.

Rit 1 2011
Rit 2 2011

Kijken of we dit kunnen toppen

Wanneer
Zaterdag 17 maart

Waar
Met dank aan Hanshak weer een mooie, centraal gelegen route.

Start om 10.00u bij de McDonalds bij Barneveld > Zelderseweg 67, 3784LN BARNEVELD

Google Maps

Route ca 100 km waarvan globaal 50% onverhard > Kan met allroadbanden

Dus deze keer iets meer van dit hahaha laat je er niet door afschrikken, route moet dusdanig zijn dat iedereen er ip overheen kan met een AT

Aanvullende info volgt

Wie
Roept u maar

- Cas121
- Loona35 OVB
- thedennman
- GDB
- Raceneus
- Beany
- hanshak
- swisstool OVB
- swisstool + 1
- sjg
- HannibalTwin
- lorenzo020
- lorenzo020 + 1
- zizo
- -andre-
- Rookie_rm
- F50driver

Laatst bewerkt:
zaterdag 17 of zondag 18 maart kan ik altijd ben je is een keertje in de turkse zon aan het bakken word er een rit gepland 25-3 kom ik weer thuis dus de week erna? morgen eerst maar eens horen of ik nog wel mag rijden

We houden alle opties voorlopig open, gewoon weer net als eerder wanneer de meesten kunnen.

Waarschijnlijk heb ik mijn motor dan nog niet gereed, maar zo wel: dan ben ik erbij.

Ga m'n uiterste best doen er bij te kunnen zijn, en zal een maatje van me ( natuurlijk ook op n AT) ook eens even vragen!

Count me in Cas.

Groet Guido

Ik ga mee, ik ga voor de zaterdag maar zondag moet ook kunnen.

route moet nog uitgewerkt worden ga ik doen in men verloren uurtjes,

tuurlijk wil ik er weer bij zijjn.
Is er ook plek voor mijn meisje op een Suzuki?

Ik ga ook zeker mee, maakt niet veel uit of 't de zaterdag of de zondag wordt....maar liever de zaterdag wat mij betreft...

OK dat wordt wel wat. Laten we het voorlopig op zaterdag houden gezien de voorkeuren tot nu toe.

Hans, laat maar weten als je nog wil proefrijden voor die tijd.

Laatst bewerkt:
hartstike mooi ik kom ook zaterdag komt mooi uit

Hebben we en vrijwillige voorrijder? Wie heeft er een gps op zijn fiets?

Ik kan een gps op mijn fiets klikken, maar ik wil een beetje met mijn gopro camera prutsen.

ja ik zal vandaag kijken of ik de route zo veel mogelijk kan uitwerken.
moet ook nog een beetje boodschappen doen. denk dat proefrijden lastig word voor mij in het weekend. een maandag dinsdag zou ik eventueel wel kunnen.

ja ik zal vandaag kijken of ik de route zo veel mogelijk kan uitwerken.
moet ook nog een beetje boodschappen doen. denk dat proefrijden lastig word voor mij in het weekend. een maandag dinsdag zou ik eventueel wel kunnen.

Super. Je hebt hem al gereden met de auto, ik neem aan dat een beetje allroadband afdoende is?

Ik kan een gps op mijn fiets klikken, maar ik wil een beetje met mijn gopro camera prutsen.

ja dan heeft de gopro voorrang lijkt me, filmpjes zijn altijd goed.

Laatst bewerkt: