Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als we vrijdag gaan kamperen,, kunnen we dan zaterdag overdag onze spullen op de camping laten liggen zodat we max kunnen raggen
ik blijf ook kamperen boys,, samen met my bro paul r6smc
ik blijf ook kamperen boys,, samen met my bro paul r6smc
Wat voor banden rijdt iedereen eigenlijk?
Ik heb een echte allroad route van +/- 90 km die je met iedere band kunt rijden en een meer offroad route van +/- 150 km waarvoor je toch wel beetje profiel kunt gebruiken om rond te komen.
De route van 150 km die wat meer offroad is vind ik veel leuker, maar ik zou het ook vervelend vinden als we hele tijd vast komen te staan omdat het zand te mul. Dat is gewoon leuk als je dan degene bent die steeds vast staat ;-)
Dan zet die 150km maar op de rolheb een schep en een zak spanbanden mee
Dan zet die 150km maar op de rol
http://plaatjesdump.nl/upload/23f80739eaa00e80c3efe5088fb8df5a.jpg
tja onder welke soort vallen deze banden? ik vrees teveel straat
ok zal kijken of ik de 150km volmaak of halverwege moet afhaken. duurt nog 2 weken dus hopelijk weer een beetje op de beenNou genoeg animo voor de 150 km ronde, mooi
@ Joost7, dat is wat ik bedoel met meer een straatband. Hoeft niet echt een probleem te zijn. Met droog weer is het dat sowieso niet. Maar als het geregend heeft kan het wel betekenen dat je af en toe moet duwen of je motor moet optillen ...als het echt heel erg is dan kunnen we altijd nog die 90 km gaan doen.
@ diekooi, de route kan ik helaas niet delen. Zit veel in van andere routes waarvan de makers het niet op prijs stellen als ik het deel. Als jullie dat vervelend vinden dan kunnen we ook wel andere route van iemand anders rijden hoor.
ps: ik kan de route niet testen, dus kan ook zijn dat we op de dag zelf stukje moeten improviseren maar paar maanden terug was alles nog open dus zal wel los lopen.
Laat je nou niet zo snel het veld uitslaan Andre. Ik heb een allroadcursus gevolgd met 5 anderen waarvan er slechts eentje met noppen mee reed en dan beschouw ik die van mij als half om half. En geloof mij maar dat wij een zooitje bagger zijn tegen gekomen toen. Zonder uitzondering heeft iedereen die dag met goed gevolg afgelegd. De één wel wat makkelijker dan de ander, maar om je daardoor nu uit het veld te laten slaan. Wij hebben met zijn allen in ieder geval een bijzonder leuke dag gehad en ik zie deze rit niet anders. Met andere woorden: gewoon mee doen joh!!ik vind het wel jammer dat niet iedereen kan mee rijden.ik heb er metzlers tourance onder liggen en om nou elke keer vast te zitten daar heb ik geen zin in.nog een leuke rit gewenst en tot een volgende keer dan maar .grt andre