Africa Twin ride > 23 juni 2012

Twin ride 23 juni, gaan we kamperen?

• Ja natuurlijk

Stemmen: 9 60,0%
  • Ik rij mee, maar blijf niet kamperen

Stemmen: 3 20,0%
  • Ik ga niet mee

Stemmen: 2 13,3%
  • Ik kom misschien wel mee rijden

Stemmen: 1 6,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
Zet mij maar onder vrijdag en zaterdag. Vrijdags wordt wel pas in de loop van de avond i.v.m. werk, de knaken moeten ergens vandaan komen ;)

ik zoiezo zaterdag.. ik woon heel erg dicht bij de camping dus kom ook wel ff biertje happen... weet nog niet of ik ook blijf kamperen.. net een kleine he.. altijd lastig

Greetsz

als we vrijdag gaan kamperen,, kunnen we dan zaterdag overdag onze spullen op de camping laten liggen zodat we max kunnen raggen

Wat voor banden rijdt iedereen eigenlijk?

Ik heb een echte allroad route van +/- 90 km die je met iedere band kunt rijden en een meer offroad route van +/- 150 km waarvoor je toch wel beetje profiel kunt gebruiken om rond te komen.

De route van 150 km die wat meer offroad is vind ik veel leuker, maar ik zou het ook vervelend vinden als we hele tijd vast komen te staan omdat het zand te mul. Dat is gewoon leuk als je dan degene bent die steeds vast staat ;-)

Laatst bewerkt:
Wat voor banden rijdt iedereen eigenlijk?

Ik heb een echte allroad route van +/- 90 km die je met iedere band kunt rijden en een meer offroad route van +/- 150 km waarvoor je toch wel beetje profiel kunt gebruiken om rond te komen.

De route van 150 km die wat meer offroad is vind ik veel leuker, maar ik zou het ook vervelend vinden als we hele tijd vast komen te staan omdat het zand te mul. Dat is gewoon leuk als je dan degene bent die steeds vast staat ;-)

150km :Y rij op anakees. en ben alleen in de kuil vast komen te zitten in een kuil van een halfe meter _O-

De mijne staat op Heidenaus, daar durf ik het meeste wel mee aan. Maar zonder voor mijn beurt te spreken vrees denk ;) ik dat er best wel een aantal zijn die op zg. allroadbanden staan.

heb een schep en een zak spanbanden mee _O-

Nou genoeg animo voor de 150 km ronde, mooi :)

@ Joost7, dat is wat ik bedoel met meer een straatband. Hoeft niet echt een probleem te zijn. Met droog weer is het dat sowieso niet. Maar als het geregend heeft kan het wel betekenen dat je af en toe moet duwen of je motor moet optillen :P ...als het echt heel erg is dan kunnen we altijd nog die 90 km gaan doen.

@ diekooi, de route kan ik helaas niet delen. Zit veel in van andere routes waarvan de makers het niet op prijs stellen als ik het deel. Als jullie dat vervelend vinden dan kunnen we ook wel andere route van iemand anders rijden hoor.

ps: ik kan de route niet testen, dus kan ook zijn dat we op de dag zelf stukje moeten improviseren maar paar maanden terug was alles nog open dus zal wel los lopen.

Laatst bewerkt:
Nou genoeg animo voor de 150 km ronde, mooi :)

@ Joost7, dat is wat ik bedoel met meer een straatband. Hoeft niet echt een probleem te zijn. Met droog weer is het dat sowieso niet. Maar als het geregend heeft kan het wel betekenen dat je af en toe moet duwen of je motor moet optillen :P ...als het echt heel erg is dan kunnen we altijd nog die 90 km gaan doen.

@ diekooi, de route kan ik helaas niet delen. Zit veel in van andere routes waarvan de makers het niet op prijs stellen als ik het deel. Als jullie dat vervelend vinden dan kunnen we ook wel andere route van iemand anders rijden hoor.

ps: ik kan de route niet testen, dus kan ook zijn dat we op de dag zelf stukje moeten improviseren maar paar maanden terug was alles nog open dus zal wel los lopen.
ok :Y zal kijken of ik de 150km volmaak of halverwege moet afhaken. duurt nog 2 weken dus hopelijk weer een beetje op de been :Y

Vet!
ik rij op heidenau's dus dat moet goed komen met die route van 150 km

net even mij nieuwe tentje opgehaald... *O*
1,25 KG en in de tent nog een beetje ruimte erin voor wat bagage

1_spitfire%20solo%20sul.jpg

Met de AT heb ik nog niet genoeg ervaring om het met die banden te wagen als ik het zo lees. Misschien toch maar eens andere banden kopen. Misschien lukt het wel voor de 23 ste

ik vind het wel jammer dat niet iedereen kan mee rijden.ik heb er metzlers tourance onder liggen en om nou elke keer vast te zitten daar heb ik geen zin in.nog een leuke rit gewenst en tot een volgende keer dan maar .grt andre

Laatst bewerkt:
heb wel echt allroadbanden op de twin zitten.. bridgestone nog wat ;)... als het echt mul word graaft hij zich continu in.. MAAR wil het best proberen ;)....

ik vind het wel jammer dat niet iedereen kan mee rijden.ik heb er metzlers tourance onder liggen en om nou elke keer vast te zitten daar heb ik geen zin in.nog een leuke rit gewenst en tot een volgende keer dan maar .grt andre
Laat je nou niet zo snel het veld uitslaan Andre. Ik heb een allroadcursus gevolgd met 5 anderen waarvan er slechts eentje met noppen mee reed en dan beschouw ik die van mij als half om half. En geloof mij maar dat wij een zooitje bagger zijn tegen gekomen toen. Zonder uitzondering heeft iedereen die dag met goed gevolg afgelegd. De één wel wat makkelijker dan de ander, maar om je daardoor nu uit het veld te laten slaan. Wij hebben met zijn allen in ieder geval een bijzonder leuke dag gehad en ik zie deze rit niet anders. Met andere woorden: gewoon mee doen joh!! :Y

Terug
Bovenaan Onderaan