Africa Twin ride > 23 juni 2012

Twin ride 23 juni, gaan we kamperen?

• Ja natuurlijk

Stemmen: 9 60,0%
  • Ik rij mee, maar blijf niet kamperen

Stemmen: 3 20,0%
  • Ik ga niet mee

Stemmen: 2 13,3%
  • Ik kom misschien wel mee rijden

Stemmen: 1 6,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
die oranje is inderdaad super gaaf,, 23 juni zal het vast wel mooi weer zijn ;)

die belg is blij dat hij mee mag doen moet nog zoeken voor foto er op te krijgen maar komt wel goed groetjes uit belgie

D'n toerstop lijkt me helemaal top!

ben er al een keer geweest en dat was helemaal te gek!

Misschien iets om eens bij mij in de buurt te doen. Ik wil wel een route uitzetten, en de camping en rest kan ik ook wel tegen kostprijs regelen, maar goed, ik doe eerst maar eens een aanmelding mijnerzijds, en dan zien we wel even verder. :)

Ik was even te enthousiast. Het organiseren laat ik even aan een ander over.
Ik heb al vier "evenementen" die ik organiseer. Waarvan het Fehn Wochenende wel de meeste tijd opslokt. En gezien de deelname van dit jaar helemaal.
Voor het voorjaar van 2013 hou ik mij gaarne aanbevolen.

Ik ga in ieder geval wel proberen om op 23 juni met jullie mee te rijden.

Waar gaan we naar toe?

Voorop rijden wil ik wel maar hou er dan rekening mee dat het met enige regelmaat mis gaat :Y In de zin van de verkeerde afslag nemen *D As het niet te ver is wil ik 'm ook wel voorrijden, maar ook dat is geen garantie ;)

Laatst bewerkt:
Die wil ik wel voorrijden :Y Zit alleen een stuk Duitsland in wat bij mij als rechte lijn staat aangegeven, maar daar is vast wel wat op te vinden.

betekend dat dan automatisch dat we camp maken bij den toerstop?
moeten we ff kijken of we moeten reserveren?

betekend dat dan automatisch dat we camp maken bij den toerstop?
moeten we ff kijken of we moeten reserveren?

Weet niet of er animo genoeg is om ook ergens te overnachten.!?

Mss kan Cas ff een pol toevoegen....!!?? met de vraag wat wat de mensen willen..!

Greetszz

Laatst bewerkt:
volgens mij waren er wel een paar die wilden kamperen...
ik wel iig en volgens mij cas ook.

Ik wacht even het kampeertestweekend af O-)

Nee hoor! Lijkt mij wel gezellig *D

zal even kijken of ik nog een poll kan toevoegen. Lijkt me dat we anders sowieso een man of 5 hebben voor het kamperen. genoeg toch?

misschien dat we gewoon 1 of 2 routes moeten kiezen (www.motorroutes.net)

Iemand moet dan beslissen wat de 2 beste zijn.. als dat bekend is. laat iedereen (met navigatie) de route in. dan rij je op zaterdag route 1. Voor de mensen die willen camperen, blijven dan slapen en rijden zondag route 2.. En de gene die niet willen blijven slapen, rijden 1 van de 2 routes...

Misschien een ideetje. PS afgelopen weekend op de blade naar duitsland geweest. Van wege de regen staat er een schone Twin voor de deur, en een Blade die onder het zand zit ;) Wat gaat er fout :D

Zo, er staat een kampeer - poll in de OP

Graag ff invullen

Een van die routes lijkt me prima, incl evt nog een zondags - ritje

Ik kom ook!

Lijkt mij super leuk!

Groet Guido

Word dan me eerste echte rit met de AT als ik mee mag :P

weet iemand al een mooie route.. 1/3 of 1/2 offroad half duitsland/belgie of ergens waar we kunnen knallen.. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan