Africa Twin ride > 23 juni 2012

Twin ride 23 juni, gaan we kamperen?

• Ja natuurlijk

Stemmen: 9 60,0%
  • Ik rij mee, maar blijf niet kamperen

Stemmen: 3 20,0%
  • Ik ga niet mee

Stemmen: 2 13,3%
  • Ik kom misschien wel mee rijden

Stemmen: 1 6,7%

• Totaal aantal stemmers
    15
mijn anakees zijn 3/4 af en daar kom ik ook nog mee door los zand, gaat traag maar ik kom er wel doorheen

ik vind het wel jammer dat niet iedereen kan mee rijden.ik heb er metzlers tourance onder liggen en om nou elke keer vast te zitten daar heb ik geen zin in.nog een leuke rit gewenst en tot een volgende keer dan maar .grt andre

Gewoon mee komen rijden! Er zijn meer mensen zonder noppenbanden dus als de grond nat is gaan we de eenvoudige route rijden. Die heb ik met nat weer op een V-Strom met straatbanden kunnen afronden dus dan gaat dat zeker wel lukken voor iedereen.

/edit
Kijk, met straatbanden op mijn vorige motor met nat weer. Kan dus gewoon en is leuk :)

full.jpg

Laatst bewerkt:
bedankt voor julie leuke reacties!!.maar nu heb ik nog een probleemje.ik kom de 22e terug van vakantie.is het nu al bekent waar het vertrekpunt is en hoe laat we vertrekken.ik heb namelijk in de vakantie geen internet beschikbaar. grt andre

Laatst bewerkt:
Hangt ervan af hoe vroeg je op wil staan.
Een aantal zullen vanaf de camping vertrekken in meldersloo en dan richting Brabant...

Vertrekpunt is Veghel als ik het goed heb begrepen.

Laatst bewerkt:
Hierbij de weersverwachting van het @t weekend.

Ziet er goed uit!

Groet
full

Goede avond, kan degene die het organiseert (volgens mij cas)..

het adres, tijden, plekken, enz.enz. op het forum zetten.. Dan kunnen we onze spullen pakken en knallen...

ZIN IN

ik probeer zaterdag ff alles samen te vattn, in overleg met loona en iklastig denk ik. zul je net zien, zit momenteel zelf mega krap in mijn tijd...

Zal zondag even laten weten wat het startpunt is van de route in ieder geval.

Weet niet zeker hoeveel ik kan meerijden en of die 150km dus kan doorgaan of dat ik wat aanpas en de route dan doorstuur, want ik zit namelijk met verjaardag van schoonpa waar ik niet aan gedacht heb :|

ok mensen!

ik heb net gebeld met de camping,

zij zeggen dat er plek genoeg is, leuk is trouwens te weten dat ze hun 10 jarig jubileum vieren en staan er dus op vrijdag en zaterdag bandjes geboekt zijn
imi.gif

we hoeven niet te reserveren, maar als we willen BBQ'en moeten we dat voor maandag laten weten,
andere optie is dat we in de supermarkt wat spul halen en dan zelf wat grillen...

verder is er een eetcafe waar je altijd (tot half 9) kunt eten.

ik ben van plan om vrijdagavond tussen 6 en 7 daar te zijn.

voor iedereen die nog wat wil weten zie website
http://www.toerstop.nl/

klinkt allemaal nog een beetje vaag. lees net ff 3 pagina door.
ik wil wel mee maar moet zo ie zo zaterdag beetje geld verdienen. en aangezien een collega op vakantie is ben ik bang dat ik zondag ook de sjaak ben. dus laat nog even weten of ik zondag mee ga als er een route gemaakt word.

Oke relaxt,,, is dat ook de camping het vertrek punt van de route.. (zaterdag)

heb zaterdag middag / avond niks meer te doen. nu nog kijken wat me lichaam kan -O-

ik weet het simpelweg niet...

vraag Loona die gaat over de route...

Ik heb slecht nieuws... kan helaas niet mee.. '( afgelopen 3 weken non-stop van huis en dan de vrijdag voor de tocht een bruiloft tot in de late uurtjes..

Wie zijn er alle maal op de camping zaterdag avond.? heel mss kom ik dan wel ff biertje doen..

greetszz

zeker....
lig er aan wie er zaterdag avond nog zijn, kom ik mss ff biertje drinken..

Ik kan er zoals ik gister aangaf helaas niet of niet de hele dag bij zijn. Dus ik gaan een aangepaste route fixen die ik ook kan rondsturen zodat anderen hem op de navigatie kunnen zetten.

De startplaats is circuit De Landsard in Eindhoven / Veldhoven.

ik meld me af. gister toch dusdanig mezelf weten te slopen tijdens een klein asfalt toertochtje. dat ik er vandaag nog last van heb -O-

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan