Stelletje amateur-techneuten die alleen vinden dat dure olie goed is.
Ik ken legio voorbeelden (mijn maat bijv. en diverse clubleden) die al jaren veel kilometers maken met auto olie, alle waarschuwingen ten spijt. Volgens mij praat iedereen de leraar of oliemaatschappij na.
Grappig, want toen hij mijn afgewerkte action olie op kwam halen zei hij dat het wordt hergebruikt voor de betere merken.
zo is het kringetje weer rond
Dat is dezelfde olie als van een louis, zit alleen een ander plaatje op, en je kan ut nog mengen ook, met berenburg b.v.
Ik heb -lang geleden- 5 jaar bij Van Nelle gewerkt, Tabak.
Van Nelle zware shag koste toen getal x in de winkel
Albert Hein Huismerk was 1 gulden per pakje goedkoper (25% toen)
Maar het kwam ook bij van Nelle vandaan, alleen een ander rol verpakkingsmatriaal erop zetten, en hoppa kee. Maar echt 100% dezelfde shag als de echte Zware van Nelle, maar als je het niet weet kom je er nooit achter.
Ik ben zelf een niet-roker
maar de echte techneutem zeggen het ook...ach ja, het gaat ook heel lang goed. Maar de 100.000km gaan die blokken niet halen.
Maar ja,mvoor die tijd hebben ze hun motor natuurlijk al verkocht en heeft een ander er de ellende van.
De theoretische basis voor de beweringen is sluitend. Die kun je alleen opzijschuiven als je een plaat voor je kop hebt. Prima, heel veel mensen hebben een plaat voor de kop en de wereld draait toch ook door. Goed, wel suboptimaal en het levert veel ellende op...
Eigenlijk net als die kut-olie...
Neejonguh, op een dag loopt ie vast. dat komt dan door de action olieKul, ik heb ruim 1 ton er bij gezet enkel met Action olie..
Dit vind ik ng de mooiste reactie.
hoe kun je nou kwaliteit, de smaak en de werking van tabak beoordelen zonder het te roken?????
Neejonguh, op een dag loopt ie vast. dat komt dan door de action olie
Ik denk dat in de praktijk het volgende verhaal voor een best eind opgaat.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/motorolie-verversen-lokkertje-of-noodzaak/speel/1/
grtz,
Cees
Ik denk dat in de praktijk het volgende verhaal voor een best eind opgaat.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/motorolie-verversen-lokkertje-of-noodzaak/speel/1/
grtz,
Cees
Het past in een motorblok van een motorfiets ook allemaal net zo in elkaar dat het klopt als een bus. En dat dient afdoende gesmeerd om het leven van het blok te verlengen en de prestaties te verbeteren. Wat afdoende is mag eenieder zelf bepalen. oliefabrikanten blijven vrolijk zolang er olie te vinden is en te verkopen is met forse winst. Dus: welke olie hoort in jouw motorfiets is de vraag. Mijn vfr rijdt op volsyntheet(wat natuurlijk volgens de letter van de wet volsyntheet mag worden genoemd, maar dat helemaal niet is) van Kroon. Vorige eigenaar reed met autoolie. Blok is bijna onverwoestbaar. Ik hoop zo de 200000 km te halen(ooit).Klopt als een bus,.
Lees dan wat hij post... hij heeft er 5 jaar gewerkt en dus gezien dat er alleen een andere verpakking omheen gedaan word en klaar.
API SL/SF 10W40 (de minerale heb ik niet in huis)
ACEA A3/B3
Dit spul zit inmiddels in m'n 15 jaar oude Fiat Ducato 2,5l. diesel Woonmobiel, die Lidl mineraal gewend is.
Over een paar weken weet ik hoe dat gaat.
Zelfs vrijelijk geinterpreteerd kun je dit er niet uit halen, lezen blijft lastig nietSowh!!! olie al 15 jaar in je motorblok, dat moet goeie olie zijn! meestal is de olie wissel jaarlijks toch?
was na het schrijven goed gaan lezen.... heb um al aangepast, * zucht* iedereen is zooo wakker..(ik nog nie)Zelfs vrijelijk geinterpreteerd kun je dit er niet uit halen, lezen blijft lastig niet
*kick* stof opwaaien...kuch!
En al bewezen vastlopers e.d. geweest met de TECHNO-olie ?