5 jaar lang is er dus oeverloos gediscussieerd over "friction modifiers" terwijl dat in de eerste post al duidelijk was... Daarna is het tweede topic binnen een jaar volgebrald. En toch blijft het leuk.Is er al iemand die de olie van de Action in z'n motor heeft?
Techno 15W40 mineraal (euro 1,40/liter) en Techno 10W40 halfsyntheet (euro 2,00/liter)
Ik heb bij de leverancier geinformeerd of in de olie 'friction modifiers' zijn toegepast (gelezen ergens op dit forum, net doen of ik er verstand van heb) en de leverancier heeft laten weten bij de rafinaderij te hebben nagevraagd; geen friction modifiers.
Ik heb nu een minerale 'erkende' motorfietsolie in m'n Yamaha XJ met een verbruik van 1 op 1000 tot 1 op 3000 (rijstijl?).
Misschien dat een halfsyntheet daar wat aan veranderd (je leest wel eens van die wonderlijke berichten)
Home | Autobedrijf AdmiraalGa je ook nog delen met ons waar wij die superieure MPM olie kunnen bemachtigen?
Rij je er ook mee
En al was dat zo, wat dan?Ah okee , in een blik dus
Dacht dat je die volsyntheet misschien wel in je bike wilde gooien
Ik heb enkele jaren MPM olie in het koekblik gegooid en wel de 10W40 high mileage.Ik ga (voor de auto en scooter) voor een tussenvorm..MPM olie. Stukken goedkoper en toch geen Action meuk
Ik denk wel iedere automaterialenzaak.Ga je ook nog delen met ons waar wij die superieure MPM olie kunnen bemachtigen?
Mitas bandje was toegezegd dus ik verwachtte hem nog. Neef.Ik lees dit nu pas..Bedoel je die jawa onderdelen? Die heb ik tegen geringe vergoeding verkocht aan...hoe heet ie ookalweer. seba$
WB is tweede keus.Oh die heb ik nog wel geloof ik!
En al was dat zo, wat dan?
Hoe weet je dat er frictionmodifiers in zitten?slipperdeslip( iets met friction modifiers en longlife dopes )
[Off topic modus eventjes aan] He WB hoe s de relatie met Verheul/Lok inmiddels ? [off topic modus uit]
Hoe weet je dat er frictionmodifiers in zitten?
Slecht, maar wel een goede halve in Amsterdam gelopen.
In januari een week op circuittraining in Spanje met de motor, dus de komende weken gaan we weer opvoeren. Anders kan het leren pakkie niet dicht met borst en rugprotector.
WB is tweede keus.
En voor het geld hoef je het niet te doen, je hebt toch al een mooie Aprilia.
Is dat zo?Hebben anderen al getest voor me. Voor de auto perfect maar ik gooi die volsyntheet niet in mijn motoren . Hoeft ook niet want de Techno 10W40 doet het hier tot nu toe voortreffelijk
IK heb er wel eens een litertje van bijgevuld in een VX800.Is dat zo?
Ik heb nog geen reacties gezien betreffende slippende koppelingen met die olie.
Is dat zo?
Ik heb nog geen reacties gezien betreffende slippende koppelingen met die olie.