5 jaar lang is er dus oeverloos gediscussieerd over "friction modifiers" terwijl dat in de eerste post al duidelijk was... Daarna is het tweede topic binnen een jaar volgebrald. En toch blijft het leuk.Is er al iemand die de olie van de Action in z'n motor heeft?
Techno 15W40 mineraal (euro 1,40/liter) en Techno 10W40 halfsyntheet (euro 2,00/liter)
Ik heb bij de leverancier geinformeerd of in de olie 'friction modifiers' zijn toegepast (gelezen ergens op dit forum, net doen of ik er verstand van heb) en de leverancier heeft laten weten bij de rafinaderij te hebben nagevraagd; geen friction modifiers.
Ik heb nu een minerale 'erkende' motorfietsolie in m'n Yamaha XJ met een verbruik van 1 op 1000 tot 1 op 3000 (rijstijl?).
Misschien dat een halfsyntheet daar wat aan veranderd (je leest wel eens van die wonderlijke berichten)
Action olie na 25 km gebruik.[afbeelding]
He Vroembert , nog steeds die gore Castrol in je Viffert ?
Action olie na 25 km gebruik.[afbeelding]
Vriend van me rijdt een gsxr1300 en rijdt al 250km zonder problemen op olie van de action dus het kan geen kwaad in ieder geval..
Vriend van me rijdt een gsxr1300 en rijdt al 250km zonder problemen op olie van de action dus het kan geen kwaad in ieder geval..
Nou, dit is wel zo ongeveer het meest onbetwistbare bewijs.
Slotje?
wel 250km!Vriend van me rijdt een gsxr1300 en rijdt al 250km zonder problemen op olie van de action dus het kan geen kwaad in ieder geval..
En nu is voor het eerst sinds jaren het inwendige van het blok schoon ??
) .
Oude dure castrolmeuk fikt lekker in de oliekachel
Oliekachel ?
Dat is wel mooi 250.000 meter! Weet ik van een MV Brutale rijder...
Ja joh , kleine milieu deliquent dus(alhoewel ......er rijden ook nog steeds mensen in Trabanten rond ) maar hou er wel van om producten meer dan 1 keer te gebruiken (heet recyclen toch ? ) Ooit eens gemaakt zo'n ding . Houdt mijn schuurtje van 12 x 6 net een beetje warm als de wind hier over het platteland giert
Nee, is allemaal slijpsel van de slijtage.
Ai je had dus veel eerder op action olie over moeten stappen
'racing' op de verpakking is altijd goed
het is maar een plakker op een fles'racing' op de verpakking is altijd goed