2e M&G CBR900RR Fireblade topic

Heee Eddy,
Misschien afspreken bij Mac D. Rosmalen of bij De Lucht (na Den Bosch ) ? :Y

Ja ik had heel graag met je afgesproken, maar ik moet me helaas afmelden voor deze super toffe meeting. Ik heb namelijk een verjaardag van me neefje die ik echt niet kan afzeggen. Helaas ben ik er dus weer niet bij.

Nu zal het wel volgend seizoen gaan worden.

Ps Blademaster ik ga naar eindhoven verhuizen dus evt volgend seizoen wat vaker samen rijden???

Groeten hapy

meeting... moet maar eens langskomen denk ik.
Ik zal kijken hoe ver ik met de aanpassingen van de kuip kom...
dus onder voorbehoud ben ik aanwezig.

Ja ik had heel graag met je afgesproken, maar ik moet me helaas afmelden voor deze super toffe meeting. Ik heb namelijk een verjaardag van me neefje die ik echt niet kan afzeggen. Helaas ben ik er dus weer niet bij.

Ps Blademaster ik ga naar eindhoven verhuizen dus evt volgend seizoen wat vaker samen rijden???

Groeten hapy

neem je hem toch gewoon mee achterop?? :P vind hij vast niet erg haha..

Groeten hapy

Jammer dat je er niet bij bent -O- . Verhuizen naar E'hoven is een strak plan.
Kijk eens op het Eindhoven Topic. Dit zijn gasten uit de omgeving van Eindhoven die regelmatig afspreken bij de Mac Veldhoven om vandaar uit een stuk te gaan rijden. Zijn leuke lui. :Y
Voorstel van badjo is niet echt interessant. Met mijn gewicht erbij is je Blade bij lange na niet meer zo snel als dat ie nu is.. _O-

Wellicht dat we met z'n allen ook een tochtje kunnen maken :] (mits goed weer)
Is onderstaande dan misschien iets ?. Niet te veel KM-ers en een mooie omgeving.
Is maar een idee. Niets moet, alles mag. :Y
Route: het groene Hart
Start: Vianen
Afstand: 132 KM-er
zie www.gpstracks.nl/motorroutes-nederland.php?id=1240

Laatst bewerkt:
bedoelde zijn neefje blademaster :P

maar je moet wel ff documentje erbij zetten want ik zie hem niet.

Jammer dat je er niet bij bent -O- . Verhuizen naar E'hoven is een strak plan.
Kijk eens op het Eindhoven Topic. Dit zijn gasten uit de omgeving van Eindhoven die regelmatig afspreken bij de Mac Veldhoven om vandaar uit een stuk te gaan rijden. Zijn leuke lui. :Y
Voorstel van badjo is niet echt interessant. Met mijn gewicht erbij is je Blade bij lange na niet meer zo snel als dat ie nu is.. _O-

Hee masterrrrrrrrrrrrrrr.

Ik ben er waarschijnlijk wel bij, ga gewoon later naar de verjaardag. Dus ik kan wel maar dan zal ik rond 15uur weer richting huis moeten.

Dus als je nog wel afspreken???

Waar?

jeej hoe meer zielen hoe meer vreugde.
het weer is tot nu toe erg goed voorspeld..

kom denk ik wel in half leer half textiel.

kan je me jasje nog in het echt zien sassefras :P

Hee masterrrrrrrrrrrrrrr.

Ik ben er waarschijnlijk wel bij, ga gewoon later naar de verjaardag. Dus ik kan wel maar dan zal ik rond 15uur weer richting huis moeten.

Dus als je nog wel afspreken???

Waar?

Da's mooi man dat je mee gaat. *O* Maakt mij niet uit waar we afspreken. Alles tussen Eindhoven en den Bosch is prima. Vanuit Eindhoven is het ca 1 uur rijden. Vanuit Den Bosch ca 40 min. Zeg jij het maar. Voorstel:
1. Mac Veldhoven (aan de A2)
2. Mac Rosmalen (aan de A2 ter hoogte van Den Bosch)
3. De Lucht (Shell pomp aan de A2)
Ik hoor het wel van je. :W

Hi ff kort voorstellen. Paulusie heeft zijn 600 geupgrade naar een blade 929rr.

Helaas lukt de 6e niet jammer. Ik had wel willen komen met m'n meissie (GSXsteR).
Zaterdag mag ik hem ophalen :Y .

Gr Paullussie :]
full

Laatst bewerkt:

Helaas lukt de 6e niet jammer. Ik had wel willen komen met m'n meissie (GSXsteR).

Gr Paullussie :] [afbeelding]
kun je daar toch gelijk heen rijden ? niet dan :)

Laatst bewerkt:
Da's mooi man dat je mee gaat. *O* Maakt mij niet uit waar we afspreken. Alles tussen Eindhoven en den Bosch is prima. Vanuit Eindhoven is het ca 1 uur rijden. Vanuit Den Bosch ca 40 min. Zeg jij het maar. Voorstel:

Ik rij ook met jullie mee want het schijnt droog te blijven. *O*
Mag da?

eh...durf het bijna niet te zeggen, maar ik kom onder voorbehoud....

ben behoorlijk op zoek naar oppas voor een paar uurtjes...en het lukt me niet helemaal lekker....

maar doe mijn best....john gaat nl om 14:00 weg thuis voor late dienst...en als ik weg ga zaterdag zal ik dus oppas moeten hebben en dat is me tot nu toe nog steeds niet gelukt.... '(

afijn...keep trying...de mzzl :W

Laatst bewerkt:

Optie 2 mac rosmalen vind ik wel goed idee, en lees ook dat dave mee gaat.

Gezelligggggggggggggggggggg

Brabant de geksteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahahha(hoort belgie ook beetje bij he master?? hahah)

Gr Paullussie :] [afbeelding]

Nice :9~ ..maar als je hem zaterdag ophaalt kun je gelijk door rijden naar de m&g

dag blade collega's,

als het weer mee zit kom ik ook ff langs met me sc44.

tot zaterdag.

Ik zal kijken, als het weerbericht droog is neem ik wel m'n DSLR mee,
kan die fotografie-opleiding ook nog zn werk doen....

nu nog de lens keuze: 50mm prime, 18-70 of 70-300... ;)

hey guys....

ik heb alweer lopen bellen...enja is niet jullie probleem maar ik wil er gewoon graag bij zijn...

nou is de tijd om 13:00...kan dit miss een beetje vervroegd worden...naar bv 11:00..
dan kan ik veel makkelijker mee en heb ik een oplossing...

oke dan ga ik geen toerrit meerijden maar kan wel die bak koffie drinken en die smoelen zien van jullie....en ff bij beppen....

afijn laat maar weten..ik ga ervan uit dat het niet voor mij veranderd wordt maar kan altijd een poging wagen...

ja toch , niet dan....

so let me know.... thnxx

de mzzl sasje

Ik denk dat ik ook eerder kom dan 1300u...
kom vanuit t zuiden en dan maar lekker va 11.00u eens kwijlen bij dat nieuwe spul van Arie.... ;)

Ik denk dat ik ook eerder kom dan 1300u...
kom vanuit t zuiden en dan maar lekker va 11.00u eens kwijlen bij dat nieuwe spul van Arie.... ;)

thnxx dat is 1, nu nog een stuk of 10 of meer bladerijders te gaan..... O-) ;)

zou het schelen als ik alsjeblieft zeg..... alsjebliefttttttttttt

mzzl sasje

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan