2e M&G CBR900RR Fireblade topic

*O*
full

-O- nee schiet niet op alles in kleinformaat..hij zal toch zelf ff moeten posten, dus geduld... :X

mzzl :W

:P daar had ik nou zomaar eens lekker zin in...gewoon zomaar....

:P O-)

Laatst bewerkt:
ook ik ben veilig thuis gekomen.
Lekker zonnetje gehad, en helaas viel de toerrit wat tegen die ik heb laten maken (=erg veel auto's op kruip-snelheid...). Wel halverwege gereden en toen ieder zijns weegs gegaan.

@Sas: leuke blade, die parelmoer tint heeft zeker wel wat!
En ook de metallic blauwe blade mocht er zeker zijn!!

Foto's komen zodra mijn uplink via de (nu in reparatie zijnde) Copperlink modem weer gereed is....

Tot next time!!

ook ik ben veilig thuis gekomen.
Lekker zonnetje gehad, en helaas viel de toerrit wat tegen die ik heb laten maken (=erg veel auto's op kruip-snelheid...). Wel halverwege gereden en toen ieder zijns weegs gegaan.

@Sas: leuke blade, die parelmoer tint heeft zeker wel wat!
En ook de metallic blauwe blade mocht er zeker zijn!!

Foto's komen zodra mijn uplink via de (nu in reparatie zijnde) Copperlink modem weer gereed is....

Tot next time!!

hey nielssssssssssss....

ik dacht al, die is doorgereden tot het eind van de wereld... enja ik vind het dan wel fijn om iedereen weer een beetje te horen op het forum (jaja toch wil ik dan een soortje meekrijgen dat iedereen weer veilig thuis is gekomen na zo'n meeting... en nee verslijt me hier nu niet weer als mams maar ach mag jullie graag dus is een logisch iets vind ik

enja die vette blade van jou mag er ook zijn...ben benieuwd als die tank klaar is hoe hij eruit ziet...maar tot zover...gruwelijk :9~ en zo dachten er meer over...

he fotos zien we wel weer verschijnen....

till next time.. :W

dag, het is aardig rustig de laatste tijd?! moet de topic helemaal op zoeken en staat niet als normaal boven aan haha.

zo te zien zal ik nog even geduld moeten hebben op meer mooie foto's

groeten Tim..

dag, het is aardig rustig de laatste tijd?! moet de topic helemaal op zoeken en staat niet als normaal boven aan haha.

zo te zien zal ik nog even geduld moeten hebben op meer mooie foto's

groeten Tim..

psssss je zit in het verkeerde topic mee te lezen.(dit is het topic dat alleen over de meeting gaat)... je moet het andere topic hebben voor het dagelijkse potje ouwehoeren....

Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel VIII

ff aanklikken en reactie zetten en hij zit in je lijstje....
btw in dat topic staat ook nog een link naar fotos van vuurmesje....

de mzzl..... :W

Laatst bewerkt:
Jaaaa. heb dan eindelijk mijn modem gerepareerd,
en hier wat foto's in een album gegoten van de Meet and Greet.

KLIK

Terug
Bovenaan Onderaan