robertobadjo
MF veteraan
- 4 dec 2006
- 20.781
- 0
Dank je Roberto. Zou je het ook bij willen houden svp?
Groetjes
word geregeld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Roberto. Zou je het ook bij willen houden svp?
Groetjes
word geregeld
Vraagje:
Zullen we telefoonnummes uitwisselen of alleen telefoonnummers naar mij? Stuur maar naar mijn Hotmail. Mocht er iets tussen komen dan kan je altijd bellen of andersom vragen waar iemand zit. Alhoewel, als je rijdt kun je de mobi toch niet opnemen. Je kunt wel zelf bellen.
We kunnen ook afspreken dat als je vertrekt een berichtje achterlaat op dit topic. Dan weten we dat je eraan komt. Neem ik mijn PDA mee en kan zo checken wie nog onderweg is.
Het kan ook als volwassenen benaderd worden. We gaan er vanuit dat je komt. Kom je niet dan wachten we ook niet als we besluiten een stukje te gaan rijden.
Heb geen idee verder wat we gaan doen. Is niet besproken ook.
Als het regent kunnen we met de mensen die er zijn bakkie doen bij Molenaar en daar een uurtje of wat blijven hangen. Die naar het noorden teruggaan kunnen dan bij Bauke bakkie halen. Als Bauke dat dan nog wil natuurlijk. (Maar weet bijna zeker dat hij er wel bij zal zijn. Oppas regelt hij wel onze regelneef)
Als het droog is kunnen we bakkie doen en bijbeppen bij Molenaar en daarna blokkie om. Voor diegenen die dat willen. Kan mij indenken dat als je van Rotterdam komt, of verder, je niet even een blokkie om gaat naar Bunschoten/Nijkerk. (Weet bijna zeker dat Babe dat wel zal doen want die is een bikkel)
Laat maar horen wat jullie gedachten zijn of andere opties hebt. Wel snel want is weinig tijd voor discussie en plannen
HaRRy je hebt meeeeel
Vraagje:
Zullen we telefoonnummes uitwisselen of alleen telefoonnummers naar mij? Stuur maar naar mijn Hotmail. Mocht er iets tussen komen dan kan je altijd bellen of andersom vragen waar iemand zit. Alhoewel, als je rijdt kun je de mobi toch niet opnemen. Je kunt wel zelf bellen.
We kunnen ook afspreken dat als je vertrekt een berichtje achterlaat op dit topic. Dan weten we dat je eraan komt. Neem ik mijn PDA mee en kan zo checken wie nog onderweg is.
Het kan ook als volwassenen benaderd worden. We gaan er vanuit dat je komt. Kom je niet dan wachten we ook niet als we besluiten een stukje te gaan rijden.
Als het regent kunnen we met de mensen die er zijn bakkie doen bij Molenaar en daar een uurtje of wat blijven hangen. Die naar het noorden teruggaan kunnen dan bij Bauke bakkie halen. Als Bauke dat dan nog wil natuurlijk. (Maar weet bijna zeker dat hij er wel bij zal zijn. Oppas regelt hij wel onze regelneef)
Als het droog is kunnen we bakkie doen en bijbeppen bij Molenaar en daarna blokkie om. Voor diegenen die dat willen. Kan mij indenken dat als je van Rotterdam komt, of verder, je niet even een blokkie om gaat naar Bunschoten/Nijkerk. (Weet bijna zeker dat Babe dat wel zal doen want die is een bikkel)
Laat maar horen wat jullie gedachten zijn of andere opties hebt. Wel snel want is weinig tijd voor discussie en plannen
staat erbij welk type rijd je ?Hee mensen zet mij er aub aub ook even bij. Ga ik ook weer gezellig mee.
Groeten happy eddie
staat erbij welk type rijd je ?
beb ik bedoel sc ??
welcome trouwens ontmoet ik je toch noch )
dank je
fer , ik heb een sc 28.....volgens mij... ja ik weet het tabelletje is me verteld maar jeetje ik ben daar niet zo druk mee.....ik rijd gewoon een blade....that's it....
enne fer...ik zeg het nog 1 x in topic, ik zit niet altijd op pc, dus ook niet op msn...en ik zit ook weleens in gesprek, is niet persoonlijk maar kan gewoon ook niet altijd reageren ook omdat ik er simpelweg niet achter zit....
dus no personal feelings...
he spreek je nog en zie je volgende week op de meeting.....
mzzl
hee wijffie ben jij er ook bij ja?
Gezelliggggggggggggggggg
Groeten happy
Helaas moet ik me afmelden.
Ik werk nl. iedere zaterdag tot 18:00 uur.
Veel plezier !
Ik hoop dat jullie een beetje goed weer hebben (in ieder geval droog)
Veel plezier !
Veel plezier !
Thnx Bauke.
Maar Sas danst wel voor je dat je een oppas krijgt. En dans met haar mee.
Vraagje:
Hee mensen zet mij er aub aub ook even bij. Ga ik ook weer gezellig mee.
Groeten happy eddie