25kw Meeting 2006

Datum is bekend

• 23 juli

Stemmen: 5 71,4%
  • 23 juli

Stemmen: 2 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    7
:P

Wat heb je dan rare banden als ik je de terugweg op KB hoevelaken buitenom voorbij reed 8-) (dat was jij toch??)

Ik ben er ook net weer. Pfff ben best wel brak nu. Teller van vandaag staat op 470km. Who beats? 8-)

2e gedeelte van de route was het mooist vond ik. Owja, moet keren op de weg nog ff oefenen zodat ik niet weer bijna de bosjes in rijdt ;)
Hoezo rare banden? :P ik was dat idd, en ging je achterna. maar toen kwam er een auto tussen. Ga van de week nog ff oefenen, heb nog maar 1cm schaamrand over, en dat was gister nog 1,5 :P

Oh gelukkig :P

En ik vind het vrij belangrijk dat je je bv's bijhoud hoor! Hoop jongens vandaag gezien die niet soepel in een bochtje weg konden rijden of keren ;)

mee eens, maar een 8je vindt ik ietwat overdreven om eerlijk te zijn, en keren hoeft bijna nooit

Oh gelukkig :P

En ik vind het vrij belangrijk dat je je bv's bijhoud hoor! Hoop jongens vandaag gezien die niet soepel in een bochtje weg konden rijden of keren ;)
ik heb anders wel lopen slalommen tijdens de rit :P

ik me steppies en voetjes aan de grond, en noodstop gemaakt(stoppie) en slalommen

meer niet nodig toch?

goeie remmen is misschien nog wel belangrijker ;) (en weten hoe je ze moet gebruik uiteraard)

Ok dan neem ik volgende keer pionnen mee in me topkoffer en gaan we noodstop, stopproef en precisiestop nog een keer oefenen ;) Zonder stoppie graag :P

Wat maakt het uit :P Voor de liefhebbers met stoppie dan ;)

Ok dan neem ik volgende keer pionnen mee in me topkoffer en gaan we noodstop, stopproef en precisiestop nog een keer oefenen ;) Zonder stoppie graag :P

waaromz onder stoppie, dan sta je waarschijnlijk nog iets eerder stil ook :/

laat je ook wat aan je remmen doen dan? ;)

Mijn remmen doen het prima en ik weet ook hoe ik ze moet gebruiken. Alleen een stoppie hoe ik niet te maken, vind ik onnodig en moet dr niet aan denken wat dr gebeurt als je doorklapt.

Maar ik zal ff zorgen dat me pa nieuwe blokken dr in gaat zetten binnenkort.

hmmmmm............ik denk dat ik vannacht nachtmerries krijg over euro98 -O-

hmmmmm............ik denk dat ik vannacht nachtmerries krijg over euro98 -O-

_O- Ik denk ook dat ik nachtmerries krijg, van al die boze gezichten die achter mij aanzitten, omdat ik persee 98 wil O-)

Whaha 16km rijden voor 98 :P

Ik heb normaal geen problemen met 8jes en halve draaien. Maarja, je voelt toch die druk he! ;)

Ik heb nog steeds 1cm schaamrand over, krijg het er de eerste tijd ook niet af. Voorband is namelijk van een of ander chengwangtjong-merk. Op het laatst ging ik met 90km/h teller rond. Het schijnt met 100 te kunnen maar ik wil niet helemaal op het randje gaan. KP beekbergen is trouwens wel wat veiliger dan Hoevelaken :X

Ik ben ook weer "thuis". Ik kwam van Eerbeek, apeldoorn, toen ritje, weer terug naar Eerbeek, toen weer naar Den Helder. Teller op bijna 400 km denk ik.

Een geslaagd ritje, mijn vriendin vond het ook leuk, was alleen de eerste keer dat ze in zo'n "grote" groep reed en ze heeft nog niet zo lang der rijbewijs dus ik hoop dat jullie haar vergeven dat ze nog niet zo vlot was :)

Voor herhaling vatbaar iig!

Ik ben ook weer "thuis". Ik kwam van Eerbeek, apeldoorn, toen ritje, weer terug naar Eerbeek, toen weer naar Den Helder. Teller op bijna 400 km denk ik.

Een geslaagd ritje, mijn vriendin vond het ook leuk, was alleen de eerste keer dat ze in zo'n "grote" groep reed en ze heeft nog niet zo lang der rijbewijs dus ik hoop dat jullie haar vergeven dat ze nog niet zo vlot was :)

mooi zo!!! *O*

wat heeft iedereen veel gereden vandaag :9
ik had best na de rit nog wat willen rijden :W

Nadat ik linksaf jullie verliet was ik nog binnen een uurtje thuis, heerlijk ge-bbq'd en net nog ff op de trapfiets naar Noordwijk geweest om een ijsje te halen :)

het is de vergeven! iedereen moet het leren!!!
meot ze vaker meerijden dan leert ze het vanzelf! :Y

Terug
Bovenaan Onderaan