25kw Meeting 2006

Datum is bekend

• 23 juli

Stemmen: 5 71,4%
  • 23 juli

Stemmen: 2 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    7
Ermm silver is nu pas thuis..ALS ik beetje bij tijds wakker ben kom ik ook..ben ik er niet, tsja dan is t bale..dus niet op mij w88 :P
Silver gaat snel z'n bed in...moet zo als ik ga wel me ketting nog doen en tanken :X

volgetankt, 2-takt olie vol, vol met vliegjes, velgen vol met remstof :Y (Kon gewoon geen doekjes vinden om te poetsen -O- )

B|

Macreal, ben je al weg?

weet nog niet wat ik doe
:W ik ben er nog hoor! ga zo ff douchen en dan naar AC de meern, daar ben ik kwart voor 12, 12 uur komt de rest daar heen... (mannetje of 6) om vandaar uit door te rijden naar den dolder :Y

ik kan helaas niet bij de meeting zijn morgen...
mijn verlof is ingetrokken door een tekort aan personeel! dus moet helaas aan het zwembad staan ;(
Vrij is vrij toch :? Ze kunnen je toch niet verplichten om te werken ?

das mooi, want mijn schaamrand begint al op te raken, dus ik hoop toch dit jaar mijn knie nog aan de grond te leggen })

:P

Wat heb je dan rare banden als ik je de terugweg op KB hoevelaken buitenom voorbij reed 8-) (dat was jij toch??)

Ik ben er ook net weer. Pfff ben best wel brak nu. Teller van vandaag staat op 470km. Who beats? 8-)

2e gedeelte van de route was het mooist vond ik. Owja, moet keren op de weg nog ff oefenen zodat ik niet weer bijna de bosjes in rijdt ;)

:P

Wat heb je dan rare banden als ik je de terugweg op KB hoevelaken buitenom voorbij reed 8-) (dat was jij toch??)

Ik ben er ook net weer. Pfff ben best wel brak nu. Teller van vandaag staat op 470km. Who beats? 8-)

2e gedeelte van de route was het mooist vond ik. Owja, moet keren op de weg nog ff oefenen zodat ik niet weer bijna de bosjes in rijdt ;)

lol eindelik thuis :W vandaag bijna 550 kilometertjes gereden :]
het was een leuk ritje *D

Ja ik vond m ook prachtig :D

Dacht eigenlijk dat je ook een 8je wou gaan maken :P

Maar de bosjes in duiken was ook wel mooi.

Zelf moet ik leren om in goeie versnelling een halve draai te maken, in ze 2 valt ie nml uit, liet bijna me motor vallen :X

Ja ik vond m ook prachtig :D

Dacht eigenlijk dat je ook een 8je wou gaan maken :P

Maar de bosjes in duiken was ook wel mooi.

Zelf moet ik leren om in goeie versnelling een halve draai te maken, in ze 2 valt ie nml uit, liet bijna me motor vallen :X

dat was niet te zien hoor :+

Huh, was dit de voertuigbeheersing-meeting? :? :+

Draaien doe ik gewoon met 2 poten op de grond, 230 kilo laten keren is gevaarlijk :P

Terug
Bovenaan Onderaan