2008 hornet eifelmeeting deel 1

weekend 19 april kunnen wij niet... ;)


Waar blijft die poll ? :+
full


en 30 & 31 mei kan ik niet -O-
 
9 tot 12 mei ??????
ik roep maar iets
van zo'n poll word je meestal ook niet veel wijzer

de volgende weekenden kan frasier niet
laatste weekend van mei kan ik niet
En ik ga liever niet in april, zo is de kans groter dat ik met de triple kan
 
9 tot 12 mei ??????
ik roep maar iets
van zo'n poll word je meestal ook niet veel wijzer

de volgende weekenden kan frasier niet
laatste weekend van mei kan ik niet
En ik ga liever niet in april, zo is de kans groter dat ik met de triple kan

geregeld *O*
 
Dan kan ik weer niet B|

maar wat is er mis met juni anders ?

opzich niks maar heb dan ook ergens een weekendje met de motor en daarna een lange vakantie met de motor en daarna weer een hornet eifel meeting :Y
moet allemaal niet te dicht na elkaar zijn he ;)
 
Dan kan ik weer niet B|

maar wat is er mis met juni anders ?

Das al bijna herrufst -O-

Vanaf half mei is voor mij ook de kans groot dat ik op vakantie ben. Ik ga het liefst in april, maar ik snap het wel dat Erik graag op kermit wil en daarom mei verkiest.

9-12 mei lijkt mij vooralsnog wel ok.
 
opzich niks maar heb dan ook ergens een weekendje met de motor en daarna een lange vakantie met de motor en daarna weer een hornet eifel meeting :Y
moet allemaal niet te dicht na elkaar zijn he ;)

Inderdaad, ik ga ervan uit dat er later in het seizoen nog een eifelmeeting komt, en daartussenin wil ik nog zowieso 1 of 2 weekendjes Eifel/Luxemburg plannen. *O*

Het tripje naar de F1 op de Nurburgring op de motor beviel vorig jaar ook heel goed, alleen jammer dat het dit jaar op de Hockenheimring is -O-.
Misschien gaan we nu op de motor naar Silverstone, schijnt ook super te zijn! :Y

En dan is er ook nog de TT.... pfff, wat een drukte weer! ;)
 
Das al bijna herrufst -O-

Vanaf half mei is voor mij ook de kans groot dat ik op vakantie ben. Ik ga het liefst in april, maar ik snap het wel dat Erik graag op kermit wil en daarom mei verkiest.

9-12 mei lijkt mij vooralsnog wel ok.
wel jammer dat sommigen niet meekunnen omdat "iemand" op een nieuwe motor wil, terwijl er (zo ik lees) nog een eifel meeting komt dit jaar O-)

april echt geen optie ??? als dit voor iedereen dan uitkomt dat men kan ?
 
wel jammer dat sommigen niet meekunnen omdat "iemand" op een nieuwe motor wil, terwijl er (zo ik lees) nog een eifel meeting komt dit jaar O-)

april echt geen optie ??? als dit voor iedereen dan uitkomt dat men kan ?

ej nie zo he

organiseer zelf maar iets dan
nooit zie je jou in het hornetplaza of op een meeting
nu gaan we de eiffel weer in en moet het van jou afhangen

:W
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik ook niet altijd in het hornetplaza/op de meetings/in het lijstje te zien ben zou ik ovb ook graag mee willen :Y

Laatste keer voor mij (in april) was iig erg leuk! :]
 
Laatst bewerkt:
ej nie zo he

organiseer zelf maar iets dan
nooit zie je jou in het hornetplaza of op een meeting
nu gaan we de eiffel weer in en moet het van jou afhangen

:W
ik schreef in de "algemeenheid" , en wat er staat lijkt mij heel logisch verder, ga ik ook niet herhalen.

Zou het inderdaad leuk vinden mee te kunnen, het veel/weinig posten op hornet plaza zou daar toch niet van invloed op mogen zijn ? En als dat dan niet kan, jammer maar helaas, maar ik kom nog vaak zat in de Eifel .... :W
 
9 tot 12 mei ??????
ik roep maar iets
van zo'n poll word je meestal ook niet veel wijzer

de volgende weekenden kan frasier niet
laatste weekend van mei kan ik niet
En ik ga liever niet in april, zo is de kans groter dat ik met de triple kan

Heb vandaag net mijn 24 uurs dienstrooster/weekenddienst gekregen en raad eens wat? 11 én 12 mei...
-O- B|

Gelukkig staat deze meeting nog niet vast dus ik heb nog hoop.... O-)
 
het duurt nog wel een hele tijd maar zo kunnen we vast kijken wie er mee wil, wanneer we willen gaan en waar we precies naar toe gaan.
[afbeelding]

Yo.... als ex-Horneteer meldt ik me hier ook eens effe. Niet dat ik meega, want heb onlangs zelf een Eifel-weekend gearrangeerd. En ik moet zeggen... héél veel zat al vol. Maar goed, als jullie niet met Hemelvaart gaan zal het wel wat rustiger zijn.

Ik denk ik zeg het effe. ;)

Als jullie wel met Hemelvaart gaan dan komen we elkaar misschien nog tegen ook.


:W
 
9 tot 12 mei moet ook niet he
kan ook een week eerder ofzo
zal anders straks effe een poll maken
 
Pasen, Hemelvaart en Pinksteren vallen wat mij betreft alle 3 af. Er moet wel een beetje doorgesjeesd kunnen worden zonder dat we we worden opgehouden door allerlei als natte kranten rijdende zondagsdwijlen waar we dan weer omheen moeten B|

Bovendien wil ik niet een uur wachten op een bradwurst :+
 
Laatst bewerkt:
heb effe zitten kijken wanneer hemelvaart en pinksteren valt en de datum's dat iemand niet kan.
Tot zover zie ik dan als voorkeur het laatste weekend van april, 25 t/m 28 april.
 
Terug
Bovenaan Onderaan