2008 hornet eifelmeeting deel 1

Onder zwaar voorbehoud. Hangt erg af van de datum dus ik ga het verhaal hier wel volgen. Ga dan iig wel met de "zwangere walvis". De Smurf laat ik thuis, anders kunnen jullie elke 100km op mij wachten bij een BP.... :+

word dan echt een wassabee meeting
:+
 
Onder zwaar voorbehoud. Hangt erg af van de datum dus ik ga het verhaal hier wel volgen. Ga dan iig wel met de "zwangere walvis". De Smurf laat ik thuis, anders kunnen jullie elke 100km op mij wachten bij een BP.... :+


als jij op de zwagere walvis met bavianenreet komt, dan ga ik hoogstwaarschijnlijk op de theepot :+
 
als jij op de zwagere walvis met bavianenreet komt, dan ga ik hoogstwaarschijnlijk op de theepot :+

dan pak ik kermit de kikker :+
word een flinke beestenboel dan _O-
full
 
_O-

idd, er zijn meer (aankomende) wassabees dan hornets :)

-O-

Wel apart aan die Street is dat de koplampen en tellers niet aan het stuur, maar aan het frame zitten.
Het zal bij een Street wel niet veel uitmaken, maar bij een motor met kuip heb ik meteen het idee dat 'ie alleen maar rechtdoor wil.
(Zal wel tussen m'n oren zitten denk ik... :?)
 
-O-

Wel apart aan die Street is dat de koplampen en tellers niet aan het stuur, maar aan het frame zitten.
Het zal bij een Street wel niet veel uitmaken, maar bij een motor met kuip heb ik meteen het idee dat 'ie alleen maar rechtdoor wil.
(Zal wel tussen m'n oren zitten denk ik... :?)

idd, ik moest (en nog steeds) er ook aan wennen
voor de speed triple is daar wel iets op te krijgen zodat de lampen en tellers aan je kroonplaat zit
Maar eerst zo maar eens proberen
 
zal komende week eens een polletje maken
eerst effe wat datums opzoeken wanneer ik zeker kan :Y
 
-O-

Wel apart aan die Street is dat de koplampen en tellers niet aan het stuur, maar aan het frame zitten.
Het zal bij een Street wel niet veel uitmaken, maar bij een motor met kuip heb ik meteen het idee dat 'ie alleen maar rechtdoor wil.
(Zal wel tussen m'n oren zitten denk ik... :?)

jij bent dus zo 1 die naar ‘t voorwiel kijkt tijdens het rijden ipv waarnaartoe je wil/moet rijden.... _O-
 
In de categorie "Gezeik over mogelijke data" wil ik vast aangeven dat ik de laatste twee weekends van mei niet kan :N (Da's dus 16-19 en 23-26 mei)
Nu gaat het dan niet precies om de weekends zelf, maar om de maandagen en vrijdagen erna en ervoor i.v.m. beurs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan