2 Suzuki GS850 geen donor, maar leven in het cafe!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roab
  • Startdatum Startdatum
in mijn gs850 zat geloof ik een sproeiermaat in van 102 origineel.
deze heb ik uitgeboord tot 130 om te zorgen dat hij goed liep met open filters.
de luchtfilterbak heb ik al weggegooid...

en tijdje geleden deze vraag geplaatst :

Hoe kom ik er achter of, er andere sproeiers in mn cabarateurs zitten , of dat er een Dyna kit inzit ?

Er zitten wel openluchtfilters op
Een 4 in 1 uitlaat ( dacht bsm)
En een elektronische ontsteking Boyer Bransden?
ík wil namelijk, het standaard luchtfilter weer terugplaatsen (ziet er beter uit , en komt geen vocht in)

Maar ik moet dit proefondervindelijk doen ...en kijken hoe hij zich gedraagd

Vandaag:

Standaard luchtfllter overgezet ( na eerst 2 uur schoonmaken )

Starten en lopen
bij 4k toeren houd hij in , (smoort, of te weinig lucht)?
bij 7k pakt hij hem weer op

Mijn conclusie , er zit wel iets in van een dyna kit , of overmaatse sproeiers!!
En skid een schoonluchtfiltert
Toch maar iets modificeren met een ander standaardluchtfiltert

Alles weer teruggeplaatst :Y

Blauwe gs starten lopen (die dingen moeten gewoon niet lang stilstaan)

@ sjoemie:

heb jij dan geen last van regen enzo ?...en loopt hij goed (ook bij laag toerental)
:)

En praat je over de hoofdsproeier?

2 uur schoonmaken.... *O* dat scheelt weer!!

Waar ben je zolang mee bezig geweest dan?
en wat wil je modificeren met een standaard luchtfilter?

Laatst bewerkt:
Hey Kerels Lekker bezig .. !!

Ik heb net uit betrouwbare bronnen gehoord dat er een nieuwe camera is?

Dus kom maar op met die vette fotos :D

Gisteravond is er weer gewerkt aan de Blauwu.... foto en verhaal volgt nog.. helaas met GSM quality pic's..

Maar hierna alleen nog maar high-res foto's van El!! *O* (als tie het manual uit heeft _O- )

We hebben de Blauwe Troela maar weer eens wat vertroeteld.

Gezien de vorige remreanimatie niet helemaal goed is verlopen.... hebben we maar eens reverse bleeding toegepast (en wij zijn hierin echt newbies!) catheter spuit en infus slang van forum-oma gejat en aan de gang!
Nou dit is best goed te doen!! en de remmen werken nu prima! ondanks de loze slag in het begin.. komt denk door de rempomp :?
Ach weet je wat, ook maar even achter nieuwe vloeistof erin.... tja waar we al een beetje bang voor waren... ontluchtingsnippel afgebroken :( ..... nou stokje erin tegen het lekken en we zien later wel weer :X (de avond is maar kort)

Het brede oh zo niet standaard stuur is wel mooi.. maar toch.... aangezien we tegenwoordig wel een winkeltje in sturen kunnen beginnen.. even wat uitgekozen..geen m-stuur :N , we willen blijkbaar met deze oldschool gaan... na wat sturen bekeken te hebben, hebben we een keuze gemaakt...maar omdat de ook oh zo niet standaard handvatten vrij lang zijn komen we met elk stuurtje in de knoop met de remcilinder en de cockpit.. dus uhhhh :? heeee we hebben nog het oude stuur van de grijze.... O-) en zie daar ... lekker oldschool... kapje erop voila!!

Tijd voor Warsteiner en wat stukjes biologische haksel gerold in papier!!
We hebben haar weer achtergelaten, op de rollator, goed in de olie met een punthoofd en een houtenbeen.. en nieuwe prothesen zijn in aantocht!
GOH!wat houden we toch van die Troela!!

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Hahah wat columnist die man , geweldig !!!, uhhh ja heb ik niks meer aan toe te voegen , alleen dat ik het houtje ga vervangen door een Alluminium spijkertje , ...for the time being ...daarna , ff revisie ...en nog veeeeel meer te doen ...Oja mn fotos zullen beter zijn ...uhh hoop ik

van de week hadden we nog ook even naar knipperbollen gezocht... en zowaar om de "hoek" had iemand er 4 liggen.... dus El is vanmorgen in zijn "EL camino mini" het spul gaan ophalen... en kwam (natuurlijk _O- ) met meer terug....
Score knipperlichten, middenbok (bij de blauwu is de "Pook" eraf), een foutwindscherm, een logo gs850..en een achterlicht houder van chrome maar die gaat op de Oladieeee!! :Y

Ik (Skiddy) heb de schone taak de knippers weer te voorzien van bedrading en een beetje poets werk... en El..huh wat ga jij doen haha (geintje)

Trouwens van 2 is het schroefdraad niet echt lekker... tips zijn welkom! (op de foto de slechtste)

full

full

full

Deze al een beetje opgepoetst
full

Mmmh dit werkt niet goed... tapsetje erover??
full

wat je kan proberen is om de schroefdraad even na te lopen met een ijzerzaagje, 9 van de 10 keer hebbie geluk dat je moer er weer makkelijk zat op ken.!!

van de week hadden we nog ook even naar knipperbollen gezocht... en zowaar om de "hoek" had iemand er 4 liggen.... dus El is vanmorgen in zijn "EL camino mini" het spul gaan ophalen... en kwam (natuurlijk _O- ) met meer terug....
Score knipperlichten, middenbok (bij de blauwu is de "Pook" eraf), een foutwindscherm, een logo gs850..en een achterlicht houder van chrome maar die gaat op de Oladieeee!! :Y

Ik (Skiddy) heb de schone taak de knippers weer te voorzien van bedrading en een beetje poets werk... en El..huh wat ga jij doen haha (geintje)

Trouwens van 2 is het schroefdraad niet echt lekker... tips zijn welkom! (op de foto de slechtste)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze al een beetje opgepoetst
[afbeelding]
Mmmh dit werkt niet goed... tapsetje erover??
[afbeelding]

Even nakijken wat voor draad het is en dan een bijpassende snijmoer erover draaien, geeft een redelijk resultaat en met monteren schroefdraadborgingmiddel van loctite gebruiken (zo moeten werken :Y ).

Hallo heren,

Gaat goed hier zeg. Hij staat in ieder geval bij mijn favo's.
Waarom reageren jullie nu weer onder jullie eigen namen? was helemaal niet zo onduidelijk hoor.... :X

Mazzels.

Hallo heren,

Gaat goed hier zeg. Hij staat in ieder geval bij mijn favo's.
Waarom reageren jullie nu weer onder jullie eigen namen? was helemaal niet zo onduidelijk hoor.... :X

Mazzels.

haha ja tis wat lastig.. je moet elke keer uit en inloggen voor een reactie, echte updates doen we onder roab... verder wel eens onder eigen profiel uit gemakszucht..maar de verwarring is begrijpelijk.. :$

Heb jij toevallig snijmoeren.. ofzo?

oh haha weer onder Skiddy!!

nou voor wie het even niet door heeft...
Roab is dus

El Albertus en Skiddy (en Roab staat voor Robert en Ab)

Ja je hebt gelijk zurp , het is heel verwarrend ....
@ skid zien er mooi uit de bollen , en miss heb je iets aan die tip van Brasletti!!!!

To All , El gaat bokkie eronder bouwen , spiegels plaatsen , spiekertje slaan , ...enhuuuu de rest hahahah....maar eerst maar wat fotos plaatsen , hum vd week

Dit wekend was ff elfjes kieken

is het niet spiegeltje spiegeltje aan het stuur... welke motor heeft de langste levensduur!! (ofzo)

Laatst bewerkt:
Knippers achter moesten er vanavond ff af(achter) ivm de bedrading die skid gaat inleggen in de nieuwe bollen, ook ff creatief geweest met een zelftapertje in de achterrem (nippel was afgelopen x afgebroken

ook ff de bedrading in de koplampvoor bekeken (waar?) voor de nieuwe knippers huuuuu , geen dus ...wel andere leuke kleurtjes , ...dat wordt meten dus !!!!

ook de kabel van voorremswitch nagelopen ...en contacten gereinigd ...uhhhh doet nog steeds niets (afgelopen keer al de switch helemaal gereviseerd)

Wel ff remleiding omgelegd (die lag in een loop)....
full

Terug
Bovenaan Onderaan