2 Suzuki GS850 geen donor, maar leven in het cafe!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roab
  • Startdatum Startdatum
denk eerder dat dit een bevestiging moet zijn voor een oliekoeler (bij cb900 zit hij ook daar)

tja daar is die plaat wel erg groot voor .. denk ik??!! te weinig lucht doorvoer.
Ach zal wel gissen blijven... maar het blijft mysterieus

El zegt : Volgens mij heeft daar een vlucht nummer gezeten de HV 1614 ....of barcode of biercode ...vul maar in het liefst met een krijtje _O- ...op het schoolbordje

_O-

:Y ik had hem toch nog eerst ff schoongemaakt daarna opgeschuurd, vervolgens in de antiroest, daarna in de grondverf en vervolgens , gespoten in MZ glans ....

Daarna nog wat pretvet op de veertjes ......

Nu werkt het ff makkelijker, ook beter voor mn voorvorkkeeringen
full

Wie o Wie ?

Hoe kom ik er achter of, er andere sproeiers in mn cabarateurs zitten :? , of dat er een Dyna kit inzit ?

Er zitten wel openluchtfilters op
Een 4 in 1 uitlaat ( dacht bsm)
En een elektronische ontsteking Boyer Bransden?
ík wil namelijk, het standaard luchtfilter weer terugplaatsen (ziet er beter uit , en komt geen vocht in) :Y

Maar ik moet dit proefondervindelijk doen ...en kijken hoe hij zich gedraagd

Tja El wordt toch echt tijd voor een echte camera haha... zo ziet alles er "goed" uit O-)
Welkom bij de middenbokkers! _O-

Ach gewoon het andere filter erop.. loopt het goed... prima... loopt het slecht... ff carbs open :X voor een checkup!!

:N gelukkig weet ik dat FF NIET FF is '( :N

ff Doom denken : einde vh liedje vuilniszak vol cabarateurs , sproeiers, naalden , en de helezooi, motor op de aanhanger , naar Frank lemstra ...en die zorgt er FF voor dat mn maandsalaris in 1 x op is _O- _O- om de boel weer goed te krijgen , omdat ik zonodig, de boel UITELKAAR MOEST TREKKEN HAHAHAHH

iK HOU HET WEL BIJ luchtfiltertje van die blauwe en ff tetsten, desnoods wat Forte erin , en mischien de flotter bakjes schoonmaken etc ....

Aan de andere kant , een kerel met een beetje BALLEN houd van een leermoment pffffff :X *O* *O*

Precies... uit elkaar die dingen.... :X

ik bedoelde eigenlijk de vlotterbakken eraf als eerste check-up... dan weet je ongeveer waar je aan toe bent.

Trouwens.. Frank rekent dan maar half uurloon... want het demonteren heb jij dan al gedaan _O-

Ja een soort zwarter dan zwart , ??, mocht die grijze niet lekker lopen , (naar mijn zin ) rij ik liever daarna toe .....

Maar eerst van het wekend :

DIE BLAUWE FF NAAR DIE GRIJZE RIJDEN .....en dan de boel overzetten luchtfilter = ook goed dat die blauwe weer ff loopt ( ff langs de pomp de olie prijs is gezakt dan hoop ik (ivm beurs japan )...ff volpleuren, ik stuur je de rekening wel :} :}

huh tank zit half vol.... met deze prijzen zou ik ff wachten... :Y
ennu!! pas je op dat we straks niet met 2 niet werkende GS-en zitten. B|

*O* vanmiddag de grijze gereden... leeeeuuuuk hoor... is nog een leuk filmpje van maar staat op El zijn GSM...

El ik geef je de Skiddy youtube info wel kan je het daar op zetten!

;( ;( goede motivatie om een x een echte camera te kopen , miss gaat de populariteit van deze site een x omhoog dan ;( ;(

Komt goed skid .... :Y

Terug
Bovenaan Onderaan