2 Suzuki GS850 geen donor, maar leven in het cafe!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roab
  • Startdatum Startdatum
=ook jouw topic skid !!!!

Hint = er moeten nog wat spotjes worden geplaatst ....RaRa

oja tis een combi naam... uh :? ik geef het op, al is het maar om mijn eigen topic niet te vervuilen.
maar eigenlijk bij het ter ziele gaan van de blauwe is mijn deel hier wel klaar -O-

Laatst bewerkt:
Ja das waar ,

Het antwoord is Assendelfse Motor Bar !!!!!! of zoiets

( als ik weer wat meer tijd heb ga ik ook weer wat fotos plaatsen op deze topic)

Overigens was laatst bij de Aktion , en heb ook ff een flesje silvo gekocht ( poets vloeistof voor oa silver, aluminium, rvs etc ....werkt als een drol in de maaneschijn !!!!!! en is goedkoop

"werkt als een drol in de maaneschijn " klinkt alsof het niet goed werkt..??!!

waarschijnlijk glimt het als een drol in de maneschijn *D

Trouwens ben er bijna uit met de kleur van mijn motor.. ben momenteel een
proefstukje aan het maken :Y

Blauwe gs 850 is helemaal gestript , de onderdelen opgeborgen , alleen het kale frame is over , kunnen ze afhalen inclusief kenteken voor een stukie appelgebak

JJJJJaaaa dat wel , ....hum maar ikheb ook al een oud ijzer boer gevonden , Ruudschroot.nl
die haalt die zooi op en klaar

Kleine tip, wil je van het kenteken af. Gewoon insturen naar de RDW (staat op hun site waar ze zitten).

Aangeven dat je de motor in eigen beheer heb gesloopt. Je weet nooit wat ze gaan verzinnen over bijv MRB en je hebt natuurlijk een formele verzekeringsplicht en om nu elk jaar weer te schorsen...

NB Niet verzekerd niet geschorst ongeveer automatisch een boete van 380 Euro (lijkt mij zonde voor een motor die eigenlijk niet meer bestaat). Ik weet wel een betere besteding van mijn geld (bijv. opknappen van een XS)

Kleine tip, wil je van het kenteken af. Gewoon insturen naar de RDW (staat op hun site waar ze zitten).

Aangeven dat je de motor in eigen beheer heb gesloopt. Je weet nooit wat ze gaan verzinnen over bijv MRB en je hebt natuurlijk een formele verzekeringsplicht en om nu elk jaar weer te schorsen...

NB Niet verzekerd niet geschorst ongeveer automatisch een boete van 380 Euro (lijkt mij zonde voor een motor die eigenlijk niet meer bestaat). Ik weet wel een betere besteding van mijn geld (bijv. opknappen van een XS)

Idd had ik al gedaan , zelf aangetekend verstuurd , voor het geval ze het kwijt raken .
Maar krijg ik nu ook een bevestiging terug van rdw ? dat hij uit de registratie is ?

In ieder geval bedankt voor je hints en tips , en aan de XS sleutelen is een goede besteding ;)

Kijk even hier of hij al uit het bestand is: Ovi Heb een keer een auto afgemeld die naar het buitenland was gegaan en toen ik thuis was hadden ze hem al uit het bestand gehaald.

~
Idd had ik al gedaan , zelf aangetekend verstuurd , voor het geval ze het kwijt raken .
Maar krijg ik nu ook een bevestiging terug van rdw ? dat hij uit de registratie is ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb begin van het jaar een motor kenteken opgestuurt met de mededeling dat ik de motor zelf gesloopt heb,
ik kreeg binnen een paar dagen een brief van het rdw terug met bevestiging van registratie van demontage

Laatst bewerkt:
Net even gekeken via de link Ovi, maar hij staat er nog steeds in ....ik moet nog even geduld hebben

Ik ben toen langsgeweest bij de rdw en dan doen ze het gelijk. Opgestuurd zal een paar dagen duren.

Duurt even maar je krijgt gewoon een brief dat ze de motor uit de kentekenregistratie gehaald hebben. Ik heb deze brief gescand en doorgestuurd naar de verzekering. Je kan deze brief namelijk ook zien als een vrijwaringsbewijs.

;) okay thanks ..... vol verwachting klopt mn hart , dan kan idd dat kopietje naar de verzekering , scheelt mij weer 40.- op jaar basis :)

Vanmiddag gezellig even Engels beursje in de Wormer gedaan.... en natuurlijk even de ASBM van El (roAB) bewonderd... was weer gezellig in je kotje... ging iig weg met vette klauwen haha (leuk zo'n rem probleempje aan een Rebel)

full

full

Wat stond er nog meer in het kotje!
full

full

full

Laatst bewerkt:
ahahahah ja je bent mijn held , eindelijk weer fotos op de topic ( eigenlijk zou ik het allang gedaan moeten hebben ( gebrek aan tijd )

Beloofd er komen meer fotos , oa over gs 850 ( grijze dan ) :)
Thanks Skiddy

Kijk even hier of hij al uit het bestand is: Ovi Heb een keer een auto afgemeld die naar het buitenland was gegaan en toen ik thuis was hadden ze hem al uit het bestand gehaald.

Yes ....net gekeken en het kenteken is uit het systeem , zal binnenkort wel een melding op de mat liggen van het rdw *O*

Terug
Bovenaan Onderaan