Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ab Schreeuwt: Meer Bier!!!!
Kleine tip, wil je van het kenteken af. Gewoon insturen naar de RDW (staat op hun site waar ze zitten).
Aangeven dat je de motor in eigen beheer heb gesloopt. Je weet nooit wat ze gaan verzinnen over bijv MRB en je hebt natuurlijk een formele verzekeringsplicht en om nu elk jaar weer te schorsen...
NB Niet verzekerd niet geschorst ongeveer automatisch een boete van 380 Euro (lijkt mij zonde voor een motor die eigenlijk niet meer bestaat). Ik weet wel een betere besteding van mijn geld (bijv. opknappen van een XS)
Idd had ik al gedaan , zelf aangetekend verstuurd , voor het geval ze het kwijt raken .
Maar krijg ik nu ook een bevestiging terug van rdw ? dat hij uit de registratie is ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb begin van het jaar een motor kenteken opgestuurt met de mededeling dat ik de motor zelf gesloopt heb,
ik kreeg binnen een paar dagen een brief van het rdw terug met bevestiging van registratie van demontage
Kijk even hier of hij al uit het bestand is: Ovi Heb een keer een auto afgemeld die naar het buitenland was gegaan en toen ik thuis was hadden ze hem al uit het bestand gehaald.