Is het voor degeen die, zeg maar van boven de rivieren komen, misschien een optie om voor Den Bosch bij elkaar te komen ?? Zodat we niet allemaal apart ons een rambam zoeken naar dat adres ?? (wat dus nog komt).
@Ster, de 1e keer dat je dat woord 'aanstaande' gebruikt ??Moet je vaken doen dan, je kunt er nog minder dan 1 maand van 'genieten' .
Met VFR'n niets mis mee, blijven ook meestal wel overeind, met de nadruk op meestal..
........ he,....... Marloes(sorry, kan 't ff niet laten) Heb haar trouwens hier nog niet voorbij zien komen, dus leest het waarschijnlijk toch niet, of de Inlichtingendienst moet weer eens z'n werk doen, iets met tandwielen
Is het voor degeen die, zeg maar van boven de rivieren komen, misschien een optie om voor Den Bosch bij elkaar te komen ?? Zodat we niet allemaal apart ons een rambam zoeken naar dat adres ?? (wat dus nog komt).
@Ster, de 1e keer dat je dat woord 'aanstaande' gebruikt ??Moet je vaken doen dan, je kunt er nog minder dan 1 maand van 'genieten' .
Met VFR'n niets mis mee, blijven ook meestal wel overeind, met de nadruk op meestal..
........ he,....... Marloes(sorry, kan 't ff niet laten) Heb haar trouwens hier nog niet voorbij zien komen, dus leest het waarschijnlijk toch niet, of de Inlichtingendienst moet weer eens z'n werk doen, iets met tandwielen
Uhmmm voormij niet gek ver weg! Woon zelf in Schijndel! Lijkt me top! Mag ik nog wat mensen meenemen, die neit lid zijn van MF? Ik woon Zelf in Schijndel! Dus het is voor mij nog geen 10 Km
Maar mag ik een suggestie doen voor jullie verzamelpunt: misschien is de Lucht langs de A2 (die tussen Zaltbommel en Hedel, aan de kant van de Burgerking) een goed punt ?
Oja, bijna vergeten, ik schuif door van OVB naar definitief
Ik ben zo brutaal geweest om ff , van de "zekerheidjes" de namen langs te lopen en erachter gekomen dat mogelijk een man/vrouw of 9 tot 11, vanaf Knooppunt Deil, naar het zuiden afzakken.
Z-Holland 3x, N-Holland 2x, Polders 2x, Gelderland 3x.
Dus "De lucht" lijkt mij geen verkeerde locatie. Bij deze dus al 1 kandidaat, nog meer ???
Oja, bijna vergeten, ik schuif door van OVB naar definitief
Hee 48th, King, Gears, Solex ook hier?? Hmmm... ik ga morgen effe kijken hoe mijn agenda er die dag uitziet.. andes kom ik natuurlijk ook ff een bakkie doen, altijd gezellig
Jongeman... we houden het graag een beetje formeel hier.... betreft dit een aanmelding
Dan graag even aangeven bij welke... zeker of ovb...... dank u
\[edit] @Gears.... bemoei jij je ook is ff hier tegenaan,,,, of zit je enkel feest te vieren daar
Laten we het wel ff geheim houden
Helaas ben ik de 2e nog in Frankrijk
Geachte heer 48th,
U gaat de komende uren vernemen van mijner zijde of ik dezer deelname kan accepteren en mijzelve kan voegen tot de groep rijders die de gelukkige topicstarters zal gaan uitzwaaien en hen het geluk zal toewensen in de toekomst en alles erna.
Zo goed?(geen zin om hier een lang verhaal van te maken )
Hoogachtend,
Jorizzz
Geachte heer 48th,
U gaat de komende uren vernemen van mijner zijde of ik dezer deelname kan accepteren en mijzelve kan voegen tot de groep rijders die de gelukkige topicstarters zal gaan uitzwaaien en hen het geluk zal toewensen in de toekomst en alles erna.
Zo goed?(geen zin om hier een lang verhaal van te maken )
Hoogachtend,
Jorizzz
Geachte heer 48th,
Hoogachtend,
Jorizzz
kan jij nog een voorbeeld aan nemen.
beetje onze koninklijke plofkop onderuit lopen
schande