crazy Chris
MF veteraan
als t goed weer is kom ik ook wel ff
dus n OVB voor mij
dus n OVB voor mij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hm en nu is de vraag met welke motor ik ga komen
Tuurlijk
JoepieGelukkig
Ik zag me al tot volgend jaar augustus taart uit de diepvries eten
Joepie
We kunnen natuurlijk allemaal taart en koffie weigeren...
Gelukkig
Ik zag me al tot volgend jaar augustus taart uit de diepvries eten
Jullie weten waar mijn huis woont dus gezellig alleen dan wel zonder die bestelwagen vol met gebak graagDan komen wij wel een keer bij jou op de koffie
We nemen het gebak wel mee
Jullie weten waar mijn huis woont dus gezellig alleen dan wel zonder die bestelwagen vol met gebak graag
Ik stuur altijd gewoon een weggetje in dat er leuk uit zietWij willen binnenkort nog eens rijden richting Utrechtse heuvelrug en we zoeken nog een voorrijd(ster) die daar de weg weet en de leuke weggetjes
vrij is aangevraagd en gaat ook goedkomen
Ik heb eens rustig zitten kijken of ik mijn Duivelsdingetje die dag kon komen versterken... maar helaas, gaat me niet lukken. Ik kan mijn circustentje nog niet stuurloos laten dobberen...
Update en nog 16 dagen te gaan
Als je dan maar komt bbq-en
Zojuist mn manager eens gevraagd hoe het ermee staat, al enige tijd geleden aangevraagd . . .
Ik heb vrij gekregen, dus ik ga van OVB naar "zeekersteweten dat ik er bij ben"
en en en?Hehe, mail terug
ik heb er zin in
en ik denk dat de gemeente spijt gaat krijgen dat ze ooit ja hebben gezegd dat er ook motors voor het stadhuis mogen komen te staan
volgens mij denken ze ook, dat het er maar 5 a 10 zijn
oh zal binnekort ff een keertje bij jullie langskomen om hem te showen. hij is zo gaafMet de zx-6r natuurlijk; die hebben we nog niet gezien
Als alle OVB tjes er ook zijn - zijn het er al 60 als ik goed geteld heb
en en en?