2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

Voor de mensen die mee willen rijden; ik post paar dagen van te voren wel even het adres hier vanuit waar we vertrekken en waar de koffie nadien is ;) dus kijk hier nog even dan !

Is het voor degeen die, zeg maar van boven de rivieren komen, misschien een optie om voor Den Bosch bij elkaar te komen ?? Zodat we niet allemaal apart ons een rambam zoeken naar dat adres ?? (wat dus nog komt).

@Ster, de 1e keer dat je dat woord 'aanstaande' gebruikt ??Moet je vaken doen dan, je kunt er nog minder dan 1 maand van 'genieten' . :+

Met VFR'n niets mis mee, blijven ook meestal wel overeind, met de nadruk op meestal..
........ he,....... Marloes :X (sorry, kan 't ff niet laten) Heb haar trouwens hier nog niet voorbij zien komen, dus leest het waarschijnlijk toch niet, of de Inlichtingendienst moet weer eens z'n werk doen, iets met tandwielen

Is het voor degeen die, zeg maar van boven de rivieren komen, misschien een optie om voor Den Bosch bij elkaar te komen ?? Zodat we niet allemaal apart ons een rambam zoeken naar dat adres ?? (wat dus nog komt).

@Ster, de 1e keer dat je dat woord 'aanstaande' gebruikt ??Moet je vaken doen dan, je kunt er nog minder dan 1 maand van 'genieten' . :+

Met VFR'n niets mis mee, blijven ook meestal wel overeind, met de nadruk op meestal..
........ he,....... Marloes :X (sorry, kan 't ff niet laten) Heb haar trouwens hier nog niet voorbij zien komen, dus leest het waarschijnlijk toch niet, of de Inlichtingendienst moet weer eens z'n werk doen, iets met tandwielen

:+ nee hoor de inlichtendienst heeft in dit geval prima gewerkt :P

Update en nog 30 dagen te gaan *O* *O*

Zeker weten!!

1. Liessy
  2. ChaserBoZ
  3. Gears
  4. -Solex-
  5. Opperstruikrover
  6. KingCoder
  7. Spider
  8. Drey
  9. fast lady
  10. SL1000
  11. Bizzje
  12. Fuck Het Milieu
  13. JMG
  14. DrsRob
  15. PeerkeMikuni
  16. fietsertje
  17. 48th
  18. Hans_V
  19. Bikermouse en Lief Draakje
  20. YZF-Rider
  21. Ulco
  22. Theatherbeest
  23. Jorizzz

OVB

RolandN
Oneeye
the_bladerunner
Zx6r-Meanduck
Lemmy
Jessica33
@nne
Miertje
Ketelbinkie
IKBENGEK
whaaa
Bikermouse
Evelknievel
Chopperbal
Tha_Biker
gsx-zwolle
Boos B
Oetelmik
Suzuracer
Suduki
Cobra
Yes
FOL!!!
Niels
logan.jh
Cadcatz
ZX4
Motorsmurf
Wolve
Kofferrek
Faithy
Fireblade_Arjan
2tall

Laatst bewerkt:

ff testen......................aanstaande................ja t went al :+

Maar mag ik een suggestie doen voor jullie verzamelpunt: misschien is de Lucht langs de A2 (die tussen Zaltbommel en Hedel, aan de kant van de Burgerking) een goed punt ?

Uhmmm voormij niet gek ver weg! Woon zelf in Schijndel! Lijkt me top! Mag ik nog wat mensen meenemen, die neit lid zijn van MF? Ik woon Zelf in Schijndel! Dus het is voor mij nog geen 10 Km:)

Uhmmm voormij niet gek ver weg! Woon zelf in Schijndel! Lijkt me top! Mag ik nog wat mensen meenemen, die neit lid zijn van MF? Ik woon Zelf in Schijndel! Dus het is voor mij nog geen 10 Km:)

:Y alle motorrijders zijn welkom, geef wel ff door hoeveel er precies komen. Wel zo handig voor de koffie zetter :P :+

Maar mag ik een suggestie doen voor jullie verzamelpunt: misschien is de Lucht langs de A2 (die tussen Zaltbommel en Hedel, aan de kant van de Burgerking) een goed punt ?

Ik ben zo brutaal geweest om ff , van de "zekerheidjes" de namen langs te lopen en erachter gekomen dat mogelijk een man/vrouw of 9 tot 11, vanaf Knooppunt Deil, naar het zuiden afzakken.

Z-Holland 3x, N-Holland 2x, Polders 2x, Gelderland 3x.

Dus "De lucht" lijkt mij geen verkeerde locatie. Bij deze dus al 1 kandidaat, nog meer ???

Ik ben zo brutaal geweest om ff , van de "zekerheidjes" de namen langs te lopen en erachter gekomen dat mogelijk een man/vrouw of 9 tot 11, vanaf Knooppunt Deil, naar het zuiden afzakken.

Z-Holland 3x, N-Holland 2x, Polders 2x, Gelderland 3x.

Dus "De lucht" lijkt mij geen verkeerde locatie. Bij deze dus al 1 kandidaat, nog meer ???

:^

Oja, bijna vergeten, ik schuif door van OVB naar definitief :)

*O*

Begrijp uit de reacties (hoewel in "spijkerschrift" :+ ) dat er inderdaad meer belangstelling is voor de locatie 'De lucht'. Zal ik dan een 2e lijstje hiervoor gaan bijhouden? (wacht geeneens het antwoord af)

Patries.... neem aan dat het met z'n 2en is ??

POINT OF CONTACT "DE LUCHT" A-2 Westbaan, tussen afslagen Zaltbommel (17) en Hedel (18)

(tijdstip nader te bepalen)

1. Gears;
2. -Solex-;
3. DrsRob;
4. 48th;
5.

Laatst bewerkt:
Hee 48th, King, Gears, Solex ook hier?? Hmmm... ik ga morgen effe kijken hoe mijn agenda er die dag uitziet.. andes kom ik natuurlijk ook ff een bakkie doen, altijd gezellig :+ *O*

Laatst bewerkt:
Hee 48th, King, Gears, Solex ook hier?? Hmmm... ik ga morgen effe kijken hoe mijn agenda er die dag uitziet.. andes kom ik natuurlijk ook ff een bakkie doen, altijd gezellig :+ *O*

Jongeman... we houden het graag een beetje formeel hier.... betreft dit een aanmelding

Dan graag even aangeven bij welke... zeker of ovb...... dank u :+

~[edit] @Gears.... bemoei jij je ook is ff hier tegenaan,,,, of zit je enkel feest te vieren daar

Laatst bewerkt:
Jongeman... we houden het graag een beetje formeel hier.... betreft dit een aanmelding

Dan graag even aangeven bij welke... zeker of ovb...... dank u :+

\[edit] @Gears.... bemoei jij je ook is ff hier tegenaan,,,, of zit je enkel feest te vieren daar

Geachte heer 48th,

U gaat de komende uren vernemen van mijner zijde of ik dezer deelname kan accepteren en mijzelve kan voegen tot de groep rijders die de gelukkige topicstarters zal gaan uitzwaaien en hen het geluk zal toewensen in de toekomst en alles erna. :+

Zo goed? :+ (geen zin om hier een lang verhaal van te maken :P)

Hoogachtend,

Jorizzz

Geachte heer 48th,

U gaat de komende uren vernemen van mijner zijde of ik dezer deelname kan accepteren en mijzelve kan voegen tot de groep rijders die de gelukkige topicstarters zal gaan uitzwaaien en hen het geluk zal toewensen in de toekomst en alles erna. :+

Hoogachtend,

Jorizzz

:+

Geachte heer 48th,

Hoogachtend,

Jorizzz

Je hebt niks te willen je moet gewoon mee :P :9 Dus bij deze ben je aangemeld })

Hey, alvast gefelicilantifciteerd vanuit't HOOOOOOGE noorden.

Als ik dan in Nl. ben, ben ik van de partij...

Dus OVB.

:W

Geachte heer 48th,

Hoogachtend,

Jorizzz

Enkel die aanhef al........ alleen jammer dat het eigenlijk aan de verkeerde is gericht...

Maar ik ben danig onder de indruk...... zie je wel dat je het wel kunt :+

kan jij nog een voorbeeld aan nemen.

beetje onze koninklijke plofkop onderuit lopen

schande

Goeie genade zeg.... dat hebbie goed onthouden.... dat verhaal heb ik volgens mij ergens in 2006 aan je verteld...in Limburg volgens mij ??

tenminste als je dat van onze toekomstige King bedoeld.... ( nee @King... niet jij)

Ik houdt 2 augustus vrij, heb nog niets staan, dus zet mij er ook maar bij ;)

Terug
Bovenaan Onderaan