2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

`n vraagje, zijn burnouts gewenst? zo jah dan laat ik `n oud uitgewoont bandje op m`n motortje leggen bij `n bandenboer waar `k bevriend mee ben... kan `k `n paar mooie burnie`s maken })

mits gewenst uiteraard... let me know 8-)

Hoi,
Nee burnouts zijn niet gewenst, wij hopen dat iedereen zich netjes gedraagt want wij moeten door een voetgangers gebied. Het zou een hoop verpesten voor toekomstige mensen die daar willen trouwen en iets bizonders willen organiseren.

Groetjes Karel12

och, `t is waalwijk maar... zou niet de eerste keer zijn dat ik daar `n bak verbrand rubber over het plein laat gaan ;)

maar uiteraard, jullie wil is (tot op zekere hoogte ;)) wet, `t was maar een suggestie. geen burnouts from me :9

JMG

Laatst bewerkt:
Uhm, Ster ?

Komen er ook collegae van je ? O-)

Mijn collega's hebben destijds voor een reclamekaravaan gezorgd vanaf de kerk naar de kroeg _O-

Voor koffie met gebak kan ik dat wel regelen hoor, alleen is het dan wel een karavaan van de concullega }) 8-)

Het moet schoon achterblijven, dus als je ook een veegwagen meeneemt en alles achter laat zoals je kwam is het OK :+

Uhm, Ster ?

Komen er ook collegae van je ? O-)

Mijn collega's hebben destijds voor een reclamekaravaan gezorgd vanaf de kerk naar de kroeg _O-

Voor koffie met gebak kan ik dat wel regelen hoor, alleen is het dan wel een karavaan van de concullega }) 8-)

Ik trouw in de bouwvak he dus de meeste zijn weg :P Ik geloof dat ze iets willen doen voor me na de bouwvak :X

Wat een goed idee!! Helaas zijn wij op vakantie dus meerijden wordt een probleem.

(Kan wel zorgen voor bloemversiering voor de bruid (bruidsboeket) maar ook voor de motoren( voor aan de spiegel of buddy handgreep) )

In ieder geval VAN HARTE GEFELICITEERD

Zoo weer terug van vakantie en even een update natuurlijk, wie volgt :P :9 ?

Zeker weten!!

1. Liessy
  2. ChaserBoZ
  3. Gears
  4. -Solex-
  5. Opperstruikrover
  6. KingCoder
  7. Spider
  8. Kofferrek
  9. Drey
  10. fast lady
  11. SL1000
  12. Bizzje
  13. Fuck Het Milieu
  14. JMG
  15. DrsRob
  16. PeerkeMikuni
  17. fietsertje
  18. 48th
  19. Hans_V
  20. Bikermouse en Lief Draakje

OVB

RolandN
Oneeye
the_bladerunner
Zx6r-Meanduck
Theatherbeest
Lemmy
Jessica33
@nne
Miertje
Ketelbinkie
JPBesseling
IKBENGEK
whaaa
Bikermouse
Evelknievel
Chopperbal
Tha_Biker
gsx-zwolle
Boos B
Oetelmik
Suzuracer
Suduki
Cobra
Yes
FOL!!!
Niels
logan.jh
Cadcatz
ZX4
Motorsmurf
Ulco

Laatst bewerkt:
en de lijst wordt steeds langer *D *O*

en de lijst wordt steeds langer *D *O*

Nou, zal ik de "zekerheidjes" op 18 brengen............ omdat er koffie is........van paps.

(en een happy-meal van Jan, na de rit) :+

@Gears, vond het al vreemd waarom ik er nog niet bij stond, had ik dus op je oproep op de VFROC gereageerd......... :z

Oh ja, beide nearly-weds, gefeliciteerd

Nou, zal ik de "zekerheidjes" op 18 brengen............ omdat er koffie is........van paps.

(en een happy-meal van Jan, na de rit) :+

@Gears, vond het al vreemd waarom ik er nog niet bij stond, had ik dus op je oproep op de VFROC gereageerd......... :z

Oh ja, beide nearly-weds, gefeliciteerd

Ja moet weer even in het forum ritme komen :P ;)

Terug
Bovenaan Onderaan