2 MFers trouwen. Motorrijders gevraagd!

jammer dat ik er niet bij kan zijn...

had graag dit tafereel in trouwkleding gezien :+

[afbeelding]

:9

Dat wordt dat een bruidegom die op de rug van een rijdende bruid zit............die motor zou helemaal kunnen verdwijnen onder een jurk :+

Alvast gefeliciteerd!!!
Helaas, ik ben op vakantie, maar ik wil jullie een ontzettend leuke dag met mooi weer toewensen :Y

Dat wordt dat een bruidegom die op de rug van een rijdende bruid zit............die motor zou helemaal kunnen verdwijnen onder een jurk :+
[me=MacReal]is nu al benieuwd naar de foto's :+[/me]

Laatst bewerkt:
Update *D wie volgt :P :9 ?

Zeker weten!!

1. Liessy
  2. ChaserBoZ
  3. Gears
  4. -Solex-
  5. Opperstruikrover
  6. KingCoder
  7. Spider
  8. Kofferrek
  9. Drey
  10. fast lady
  11. SL1000
  12. Bizzje
  13. Fuck Het Milieu
  14. JMG
  15. DrsRob
  16. PeerkeMikuni

OVB

RolandN
Oneeye
the_bladerunner
Zx6r-Meanduck
Theatherbeest
Lemmy
Jessica33
@nne
Miertje
Ketelbinkie
JPBesseling
IKBENGEK
whaaa
Bikermouse
Evelknievel
Chopperbal
Tha_Biker
gsx-zwolle
Boos B
Oetelmik
Suzuracer
Suduki
Cobra
Yes
FOL!!!
Niels
logan.jh

Laatst bewerkt:
Zet je wel in de uitnodiging dat de motorrijders na het défile er voor gekozen hebben samen bij de McDrek te gaan dineren?

:+

tof! ik kom de newbie's wel vertegenwoordigen, een trouwstoet zou mn NXje nog wel bij moeten kunnen houden ;)

zo goed als zeker, zet me dus maar ff bij de OVBers.. zit op dat moment in drente namelijk :)

Laatst bewerkt:
En is Lucie Starink ook uitgenodigd?? (Ja je kon er op w88 )

full
:P

Laatst bewerkt:
@Papa van Ster
Leuk idee

@Ster gefeliciteerd

Ik kan er niet bij zijn, moet die dag gewoon werken

Laatst bewerkt:
Net bericht gehad van het gemeentehuis: ze waren in eerste instantie wat terughoudend over het feit dat we met meer dan zes voertuigen door een voetgangers gebied moesten. Het stadhuis van Waalwijk ligt namelijk midden in het centrum en normaal mogen er maar 6 voertuigen naar het gemeentehuis en moet de rest omrijden en achter het gemeentehuis parkeren.

Maar wij troffen het; we hadden een mevrouw van de burgelijke stand wiens man zelf ook motorrijdt! En zelf was ze laatst nog bij een bruiloft geweest waar ook een aantal motoren bij aanwezig waren en dat vond ze zo leuk. Dus ze had toegezegd dat ze dr best voor ons ging doen want ze vond het zo n leuke idee *D

Ze heeft net gebeld; het mag :} :] *O* ongeacht het aantal motoren *O* mits het laatste stukje maar voetstaps wordt gereden> dus allemaal de poserpakjes aan want we komen over het plein langs de terrassen :P

Zet mij er ook maar ovb bij :Y

Ligt ff aan de drukte op de zaak en evt. kinderopvang...

Ze heeft net gebeld; het mag :} :] *O* ongeacht het aantal motoren *O* mits het laatste stukje maar stapvoets wordt gereden> dus allemaal de poserpakjes aan want we komen over het plein langs de terrassen :P
*O* *O* Het mag *O* *O*

Ze heeft net gebeld; het mag :} :] *O* ongeacht het aantal motoren *O* mits het laatste stukje maar voetstaps wordt gereden> dus allemaal de poserpakjes aan want we komen over het plein langs de terrassen :P

Hee da's mooi! Ik kan sowieso niet op motor komen (heb pas 9-8 m'n avd-examen) dus ga ik wel mooi op het terras zwaaien! :W

Damn lees het nu pas
Maar ik kan er jammerlijk genoeg niet bij zijn :N
Wij zijn dan op vakantie Maar in iedergeval een leuke dag toegewenst
met mooi weer luitjes
[Degene die een burn out doet voor gemeente huis krijgt van mij een biertju] }) }) }) }) }) })

Damn lees het nu pas
Maar ik kan er jammerlijk genoeg niet bij zijn :N
Wij zijn dan op vakantie Maar in iedergeval een leuke dag toegewenst
met mooi weer luitjes
[Degene die een burn out doet voor gemeente huis krijgt van mij een biertju] }) }) }) }) }) })

En als je geen burnout maakt krijg je dr 2 van em :P

full

Ik ben zwart ben ik ook welkom????

Terug
Bovenaan Onderaan