#19 Spencer Replica

Eindelijk onderweg uit de US... :]

Voor de Spencer, hoewel er orgineel geen enkel type plaatje op de Honda uitlaat zat.. :?
Ik moet dus even kijken, maar verkopen doe ik ze niet.. :N
Je kunt je ze maar hebben liggen.. het spul wordt zo langzamerhand steeds zeldzamer.

full
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk onderweg uit de US... :]

Voor de Spencer, hoewel er orgineel geen enkel type plaatje op de Honda uitlaat zat.. :?
Ik moet dus even kijken, maar verkopen doe ik ze niet.. :N
Je kunt je ze maar hebben liggen.. het spul wordt zo langzamerhand steeds zeldzamer.

[afbeelding]


damm.... :9~

toch niet 1-tje over.... O-) ?




full
 
Laatst bewerkt:
Hè Fred, saai maar de Honda is klaar starten, lopen en rijden maar.
Het eerste evenement is op 5 mei.
Croix (Fr). Verder druk met de GPZ 750.
GPZ 900 voorpartij en wielen erin. Enz
Leuk projectje !
 
Nieuw dit seizoen:
- Pirelli Supercorsa SC1 Achterband.
- 4 Nieuwe NGK Bougies.
- Bassani type plaatje.
8-)
full
 
Top weekend gehad in Croix...
Super gezellig....

full

De twee Kawa's

full

Nee broer, platter gaat ie niet.. en
-Te weinig vermogen.
-Te weinig grondspeling.
-Te weinig rem capaciteit.
-Koppeling eruit gefikt.
Real Classic riding.. 8-)


full

Four times Superbike !

full

Honda Legends Team $$$$$$$

full


full

full

Trackers.. ideaal voor Croix ! 1 rondje = 1 Minuut. Als je haast hebt !

full

Mooi !!!!


full

full

Prachtige Cafe's
 
Laatst bewerkt:
Hoewel absoluut niet het betrouwbaarste, en eenvoudigste blok...
Het is en blijft een classic... zeker wanneer je alle "bende" er om heen weg sloopt.. :9~
full
 
Wauw heel mooi allemaal. Ik had ook al de filmpjes op youtube meerdere keren bekeken en ik was ook de persoon die de uitlaat zo mooi vond :+ . Zou u mij willen vertellen waar deze einddemper gemaakt is? Gr Johan
 
Ik krijg heel veel vragen over het uitlaasysteem van de Honda, maar indien je dit topic goed leest kun je daar alle info uithalen.. Succes ;)



Vandaag : Werkplaats uitgemest, en heel veel Kawa 900 onderdelen naar de vuilstort gebracht..
De rest op Marktplaats.
Eindelijk weer eens een rondje om de Honda kunnen lopen.. :)

Voor deze winter staat gepland:

-Inbouw van een compacte Wassell dynamo van 10 of 16 ampere.
-mogelijkheid tot ombouw van zeszuiger naar vierzuiger remtangen.
-montage van de orginele tellerset.
-deugelijke constructie van de buddysit.

full

Veel meer zoals orgineel... ;)


full

Just like Freddie...


full

Zeszuigers... mag niet in Spa :N


full

Vierzuigers zoniet nog beter, maar niet mooier :N
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen even naar ''Mr Jim" gereden (specialist in UK motoren)
Passen meten met de Wassel rotor en stator...

Het moet gaan passen. *O* *O*
De Rotor is nu cilindrisch met een spie-baan en moet straks conisch worden gedraaid om te passen op de Honda krukas.
De stator wordt in/op een ring gemonteerd, en met de welbekende drie boutjes vast gezet.
Is kijken of we dan nog de AMH deksel kunnen bevestigen..

Wordt vervolgd :)

Foto zoals gezien op Spa tijdens de Bikerclassics
full
 
Bedankt voor de tip Fred, zat ik ook aan te denken..

Ze zijn echter niet zo makkelijk te vinden, en worden meestal meteen opgekocht door
"V Max" jongens... Ik noem geen namen _O-
 
Bedankt voor de tip Fred, zat ik ook aan te denken..
Ach ik zie het wel.. eerst de Dynamo maar eens ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan