Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog(steeds..) het plan om ook een actioncam te halen. Vind het leuk om met zulke dingen te prutsen. Helaas heb ik er weinig nut meer bij tegenwoordig..waar ik vroeger toch regelmatig 'action' (raften, paragliden, landboarden, duiken) had, is tegenwoordig enkel motorrijden over.Mail ook binnen!
Zal komende week even overmaken
Grote deels dezelfde groep als vorig jaar.
Ik neem ook cameraatje mee van de action, vorig jaar was ik hem vergeten
Volle accu en goed vastgedraaid was de oplossing. Helaaaaas.......... Xenon lamp naar de knoppen
Teminste denk ik. ontbrand even en dan meteen weer uit. Dus lamp of ballast stuk. Hoop de lamp. Nou even kijken welke ik moet hebben. Is al lang geleden dat ik dat setje bestelde. Via het Forum dus misschien kan ik de site nog achterhalen al is het wel 1,5 tot 2 jaar geleden.
Of zijn die allamaal hetzelfde? Weet wel dat ik Xenon Dim- en Halogeen Grootlicht had.
ik ben toch bang dat het de ballast is aangezien je lamp het wel (even) nog doet een lamp gaat gewoon kapot (ook gasontlading) of doet het.
maar die setjes zijn niet zo duur hoor, let wel even op dat je de juiste fitting koopt (uit mijn hooft een H4?)!
GR NEMO
(ik heb een duplo-lamp xenon dimlicht en hallogeen grootlicht (heb je niet zo veel aan )
Ik neem ook cameraatje mee van de action, vorig jaar was ik hem vergeten
Hallo mede suZuki eigenaren ben sindskort ook eigenaar van een Suzuki gsr600 uit 2009 met zwart frame alleen de motor heeft een tijdje stil gestaan en hij start niet meer waarschijnlijk de brandstofpomp deze ook vervangen en krijg nu de foutcode F1 en hij start nog steeds niet wat kan het zijn alvast bedankt voor jullie reacties
Bedankt voor de reactie, er zit genoeg brandstof in als jullie de Suzuki op contact zetten maakt de brandstofpomp dan geluid
Iemand toevallig ervaringen met deze:
http://m.groupdeal.nl/199-ipv-349-...caties-incl-waterdichte-behuizing-080115.html
@Lennox, welkom hier
@GJ Kijk ook eens naar de Drift HD, deze heb ik vorig jaar gekocht en is kwa beeld vergelijkbaar met de GoPro alleen wat goedkoper en door de draaibare lens heb je minder hulpstukjes nodig. Houd er ook rekening mee dat de mooiste beelden van een helm montage komen. Montage op de motor geeft helaas snel een trillend beeld. In de OP staat volgens mij nog wel een filmpje met de Drift HD van de Happymeal meat.
Ik heb hem toen der tijd bij V-nix.nl gekocht.
Een YouTroep filmpje, op mijn kanaal staan er nog meer.
De rekening van de flitspaal heb ik trouwens nooit gehad.
LOL lekker bezig! Links voorsorteren en rechtsaf slaan
Ja, heb vanmiddag ook een nieuw setje gekocht. €31,- en alleen de lamp kwam op 20 dus neem ik geen risico. Ik had ook een dubplo setje ook nu weer aangeschaft. En idd, grootlicht lijkt wel dimlicht
LOL lekker bezig! Links voorsorteren en rechtsaf slaan