スズキGSR 600 版14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja GJD, was een eitje. Ze keken niet eens naar de motor. Belgische papieren overleggen, eea intypen op de pc. Even chassinr checken en binnen 10 min reed ik weg!

Nu nog op kentekenpapieren wachten, kenteken laten maken en rijden! Nog 4/5 dagen..

Heeft iemand overigens ervaring met de nieuwe spiegels van de latere modellen? Die lijken iets verder naar buiten te steken?

2e hands tank is ook nog duur zag ik en zie die maar eens te krijgen zonder beschadigingen...

ja en als ik een 2de hands voor 240 eur moet kopen dan kan ik beter te mijne laten herstellen misschien. Geen idee eigenlijk wat ik moet doen.. Ze opperde om de tank eens te liften en eens te zien of ik het er zelf zou uit krijgen

Het gaat er op lijken dat een serieuze onderhandeling gaat plaatsvinden voor de inruil van mijn vriendje voor een dikke toerbuffel.

Moet ik nog rekening houden met iemand die baat heeft bij een GPR Ghost uitlaat? 1 jaar oud, heeft zo'n 6000km mee geknald onder de GSR. Zo ja, dan wil ik hem eraf halen als de deal doorgaat en inruil niet negatief beïnvloed wordt. (wat me echt zou verbazen).

Het gaat er op lijken dat een serieuze onderhandeling gaat plaatsvinden voor de inruil van mijn vriendje voor een dikke toerbuffel.

Dus het gaat nu toch gebeuren? Jammer hoor. Voor jou niet natuurlijk. Mar jammer dat je dan hier niet meer mag komen :+ O-)

En wat betreft de demper, als je er niet minder om krijgt zou ik hem er zowiezo afhalen. Altijd wel iemand die het wel overnemen van je in de toekomst.

Vanmiddag op de a9 reed er net voor de velsertunnel een GSR achter mij. Een zwarte. De bestuurder had een zwart/wit Revit jack aan. Iemand van hier? Klonk lekker in de tunnel :D

Kris.

Moet ik nog rekening houden met iemand die baat heeft bij een GPR Ghost uitlaat? 1 jaar oud, heeft zo'n 6000km mee geknald onder de GSR. Zo ja, dan wil ik hem eraf halen als de deal doorgaat en inruil niet negatief beïnvloed wordt. (wat me echt zou verbazen).

Ik wil die Ghost wel overnemen van je :P wat moet die kosten?

Motorzaak = 280 eur ( herstellen + spuiten ) . Zo'n fijne deuk kunnen ze niet uitdeuken zonder de lak te beschadcigen

Heb wel eens op motorparts-online gekeken en daar staat er een op in mijn kleur, mogelijks zonder schade voor een schappelijkere prijs. dus ff gemaild

Indien nog iemand tips ? Ik weet het het is een gebruiksvoorwerp, maar ik baal enorm van die bluts
Das een koopje :o

Een paar weken geleden hebben we een 'nieuwe' auto voor mn vriendin gekocht ('07 Panda)...puntgaaf was hij. Binnen een week is er iemand tegenaan gereden: deuk in spatbord.

Natuurlijk is hij/zij doorgereden en hebben wij geen all-risk of kans met het waarborgfonds. Een klein deukje van 10cm, moet geplamuurd en gespoten worden. Bekende schadehersteller vraagt €500. Schadebedrijf B.Eunhaas vraagt €450.

Lullig dat deukje in de tank, maar ik vind het meevallen dus.

Een paar weken geleden hebben we een 'nieuwe' auto voor mn vriendin gekocht ('07 Panda)...puntgaaf was hij. Binnen een week is er iemand tegenaan gereden: deuk in spatbord.

Natuurlijk is hij/zij doorgereden en hebben wij geen all-risk of kans met het waarborgfonds. Een klein deukje van 10cm, moet geplamuurd en gespoten worden. Bekende schadehersteller vraagt €500. Schadebedrijf B.Eunhaas vraagt €450.

Whuuut...volgens mij ben je goedkoper uit om n ander spatbord in de zelfde kleur van de sloop oid te halen en die zelf erop te schroeven :)

Goeie dag.

mijn dochter is gevallen voor de gsr600 als eerste motor. 8-)
nix mix mee waarschijnlijk maar kunnen die duostephouders er af? :X

groet,
Ton

Ik zou eerst vragen aan je dochter of het goed gaat met haar na die val :+ (Sorry, te makkelijk)

Die kunnen eraf, er zal vast wel ergens n stepje te verkrijgen zijn die ook op de GSR past zonder die duo stepjes en anders de zaag erin zetten! Eventueel voor het originele nog n tweede setje erbij houden voor latere verkoop.

En ja, ik heb ook wel eens met dat idee zitten spelen, beste is denk ik wel echt de zaag erin, mooi afwerken en dan heb je best n mooi resultaat.

Thanx.
ik begrijp dat de rijdersvoetsteun aan het zelfde stuk ijzer vast zit...

Laatst bewerkt:
Ja klopt.

Ik heb net wel even door de foto's in onze openingspost gekeken.
Er is 1 iemand die er wel andere stepjes op heeft gezet en die lijken twee delig:

image-7_zps1cafb470.jpg

Maar deze foto is voor de grote verbouwing van zijn motor, maar wie weet kan hij je meer informatie geven; rcxvo

let er wel ff op dat de tank ook van binnen moet worden hersteld :Y de coating zal beschadigen in de tank en dat moet schoongemaakt worden en opnieuw worden gecoate :Y

tja schade herstel is duur, en helaas doen ze het nog niet eens altijd netjes :r

GR NEMO

Argh, de FJR die ik op het oog had, is vanmiddag ovb verkocht... aan een ander. Goede nieuws is dat mevrouw IQski, die de bullebak nu ook eens gezien heeft, nu wat positiever tegenover het idee staat als waanzinnige weekend-op-stap fiets en wellicht vakantie-fiets.

GSR en CBF gaan weer actief in de verkoop op Speurders. Moet nu toch echt gaan gebeuren.

Thanx.
ik begrijp dat de rijdersvoetsteun aan het zelfde stuk ijzer vast zit...

Het is een geheel , maar niet zo verstandig zoals aangegeven wordt om de zaag erin te zetten want deze platen kosten nogal wat en zelden 2e hands te vinden.

Ik heb bij de GSR van mijn vrouw een rem/schakel setje van een Suzuki GSX-R1000 ( oud model ) 2ehands gekocht voor 50 Euro en met verloopplaatjes deze pas gemaakt.

full

Bedankt voor de tip ivm de coating.. Maar ga denk ik t zo laten en evt zien of ik een 2dehands goedkoop kan vinden om zelf wat mee te klooien

Argh, de FJR die ik op het oog had, is vanmiddag ovb verkocht... aan een ander. Goede nieuws is dat mevrouw IQski, die de bullebak nu ook eens gezien heeft, nu wat positiever tegenover het idee staat als waanzinnige weekend-op-stap fiets en wellicht vakantie-fiets.

GSR en CBF gaan weer actief in de verkoop op Speurders. Moet nu toch echt gaan gebeuren.

Jammer joh!

Dat ziet er idd veel beter uit! :}

staat idd wel goed :Y

maar ik zou het origineel wel gaan missen, ik rij nooit (meer) met een duo maar ik klap je op de snelweg wel eens uit (lange stukken naar de TT of zo) zo dat ik mn benen ff in een totaal andere stand heb (soort superman _O- ) maar het werkt echt relax!

GR NEMO

Goeiemiddag, ff inhaal slag met lezen -O-

GSR staat er nog steeds, elke nachtje begin ik toch meer erover te twijfelen :X
Fijn als je weet wat je wilt haha.

Tjah Mark, wij gaan je niet overhalen om de GSR we te doen. |( :] *O*

Whuuut...volgens mij ben je goedkoper uit om n ander spatbord in de zelfde kleur van de sloop oid te halen en die zelf erop te schroeven :)
De kleur is dermate uniek (guacamole green) dat er weinig geen van te vinden zijn.

De kleur is dermate uniek (guacamole green) dat er weinig geen van te vinden zijn.

Brrr, ja dat maakt het lastig. Ander paneel en laten overspuiten?
Origineel paneel bij Fiat bestellen?

Ik vind de prijzen maar bizar duur voor n schade reparatie...zuur en vervelend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan