スズキGSR 600 版14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey vrienden en vriendinnen, ik wens jullie allen een zeer goed en gezond 2015 toe. Dat het weer een mooi jaar mag worden zonder brokken.

De beste wensen voor 2015 en laten we er een mooi motor jaar van maken :]

Beetje vroeg hè...nog een uurtje wachten :Y

Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
Moge het maar een mooi, warm, gezellig en gezond motor jaar worden.
Helaas kan ik niet bij het uitje zijn ben dan zelf weg met een clubje.
Maar heel veel plezier
grt rob (nobbie)

Ik wens jullie het allerbeste asfalt toe en veel fijne bochten
. Maar vooral veel veilige kilometers!!

Beetje vroeg hè...nog een uurtje wachten :Y

Beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd maar. En om 12 uur heb ik de computer niet meer aan want dat is niet leuk voor de visite.

Maar goed dan nog maar eens. De beste wensen voor 2015!!

Allemaal de beste wensen en dat we met zijn allen weer een hoop km's mogen rijden op de GSR!

Kris.

:W Nadat m'n laptop begon te spacen en ik alles weer helemaal naar fabrieksinstellingen heb terug gezet ben ik helaas het een en ander kwijt..... '(
Zo ook m'n excel lijstje met eiffelgangers :$

Als ik me niet vergis Wie gaan er mee:

0569
CorvetteFreak
Denzis
Erwin_83
GeeJeeDee
Kiwi
Kwark89
Roeleey

Laat a.u.b. z.s.m. even via PB (met je mailadres erin)weten als ik je vergeten ben

Lijstje is compleet, ga vandaag het definitieve aantal opgeven

Laatst bewerkt:
Krijg je thuis niet genoeg Erwin? Met je dames die mee moeten :+ :P

Anyweg, volgens mij was je laatst geposte lijstje de meest recente, ik heb t niet bijgehouden.
Anders iemand (mij) na elke update n mailtje met die updates sturen ofzo? :)

Anyweg, volgens mij was je laatst geposte lijstje de meest recente, ik heb t niet bijgehouden.

Als ik iedereen die mee gaat een mail heb gestuurd geen probleem, dat bewaar ik niet op de laptop.... Dacht eigenlijk dat Denzis ook mee ging.... Zo niet zijn we dit keer met zeven :]

Als ik iedereen die mee gaat een mail heb gestuurd geen probleem, dat bewaar ik niet op de laptop.... Dacht eigenlijk dat Denzis ook mee ging.... Zo niet zijn we dit keer met zeven :]

Nja meer als eventuele back-up, maar als je telkens alles naar iedereen toe mailt. (ook de voor af in te vullen lijst met gegevens weer rondmailen naar de rest na invullen, bevobelt) :P

Voor de gezelligheid CF.

Poen is overgemaakt Roel :Y

ZIN IN! *O* ZIN IN! *O* ZIN IN! *O* ZIN IN! *O* ZIN IN! *O*

Weet iemand nog een mooie GoPro aanbieding? Zit er nog steeds aan te denken. En is wel leuk voor de trip natuurlijk.

Oja Roel heb jij de navigatie route nog. Zie dat de mijne weg is uit mijn nav app. Moet ik even een nieuwe converteren met een progje. Zou je ze kunnen mailen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan