Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

´94 Blade

Ik ben eigenlijk best blij met het resultaat....

De laatste...
Remklauw in lijn met de achteras montage punten.

Zo...nu nog de laatste bus draaien tussen het wiel en de houder, en we kunnen aan het link systeem beginnen.

p.s. weet iemand een anoniseer bedrijf in de buurt van Aalsmeer??

Oeh mooi geworden man!
Wat voor afstand zit er tussen de bevestigingsgaten van die brembo klauw?

Oeh mooi geworden man!
Wat voor afstand zit er tussen de bevestigingsgaten van die brembo klauw?

Je mag zelf ook niet klagen. De Kawa metamorfose gaat erg hard......zeker ook een 900...

Afstand: exact 84mm

Ziet er inderdaad goed uit, lijkt alleen of de klauw iets wat laag zit of kijk ik scheef??

Ga je die velg nog spuiten/coaten? Vind het wel een aparte print maar past niet echt bij de rest van de motor wel?

Ziet er inderdaad goed uit, lijkt alleen of de klauw iets wat laag zit of kijk ik scheef??

Ga je die velg nog spuiten/coaten? Vind het wel een aparte print maar past niet echt bij de rest van de motor wel?

Klauw zit goed, de remblokken zitten goed op de schijf. Was een beetje tricky met uitmeten want ik had een marge van 0.2mm aan de achterzijde van de remklauw i.v.m. bout bevestigingen van de schijf (heeft uitstulpingen in de het hart van de velg). hierdoor moest de klauw iets zakken, maar het gaat precies goed met de remblokken . De foto geeft een verkeerd beeld.

Deze velg kwam van mijn "oude" race motor. Is mijn pas velg, want deze mag beschadigen. De nette velg is veilig opgeborgen (mat zwart!)

Zo heeej dat ziet er goed uit zeg!!

Wat ik me afvraag, hoe kan je met de hand frezen
je bent er wel erg handig mee dat moet gezegd worden !!! Hulde

Mijn handels zijn ook terug van de coater....
Vanavond gaan ze erop!! echt super geworden !!

Met de hand frezen is inderdaad een beetje raar. Ik bedoel dat er geen geprogrammeer aan te pas komt.
Je tekend de vom uit op het materiaal. De freestafel bedien je met stel wielen waarmee je de tafel verschuift. Goed opletten met de de juiste maten op de schaalverdeling van deze wielen en gaan met die banaan........

Oke !! dat is nog veel precieser denk ik ....bijna hetzelfde om een rechte lijn te knippen met een schaar??? het ziet er top uit..als het nou ook nog werkt

schiet ff een foto van het geheel hoe hij er nu bijstaat..
ben benieuwd naar de lijnen van het geheel..

Zo...nu nog de laatste bus draaien tussen het wiel en de houder, en we kunnen aan het link systeem beginnen.

p.s. weet iemand een anoniseer bedrijf in de buurt van Aalsmeer??

Ziet er trouwens mooi uit , een beetje afwerken en het is helemaal prachtig.

Wat voor aluminium heb je gebruikt?
Er zijn namelijk aluminium soorten die niet zo geschikt zijn voor anodiseren.

Dusss....Klaar....
Echt al heel veel positieve reacties gehad en vooral op de aanduiding die jij ontworpen heb

Enuh ..Boutje.. Alles staat ,past, en zit perfect!!

Vandaag voor het eerst buiten gespeeld !!

Wat een sjieke fiets!! De hendels zijn ook erg goed gelukt.

Goede keuze om er geen naakte versie van te maken, totaal plaatje is gewoon mooi

Dusss....Klaar....
Echt al heel veel positieve reacties gehad en vooral op de aanduiding die jij ontworpen heb

Enuh ..Boutje.. Alles staat ,past, en zit perfect!!

Vandaag voor het eerst buiten gespeeld !! [afbeelding]

Mooi dat alles past.
Wat heb je met de voetsteunen gedaan?
Gecoat of geanodiseerd?

Wat een sjieke fiets!! De hendels zijn ook erg goed gelukt.

Goede keuze om er geen naakte versie van te maken, totaal plaatje is gewoon mooi

Ja heh...totaal plaatje was voordeze fiets iets wat ik in m,n hoofd had..
Maaruh ben toch wel erg aangestoken door jouw project...
Dusss wie weet...volgende winterproject volgende Blade...

Mooi dat alles past.
Wat heb je met de voetsteunen gedaan?
Gecoat of geanodiseerd?

Boutjooh !! Voetsteunen heb ik laten coaten maaaaaarrrrrrr zijn idd wel erg glad geworden ik kijk dit even aan ...misschien nog een keer afdraaien??

Hey Paul!

Mooi die brug in zo in je blade en adapter is ook goed gelukt!

Ik ben ook nog steeds bezig met mijn mv fighter blade, ik zoek nog een goede achtershokbreker. Aangezien u nu een andere achterbrug erin hebt, doet u de schokbreker die u gebruikte met de vorige achterbrug toevallig weg? Die met de witte veer op een paar pagina's terug?

Welk merk is dit en is ie nog goed?

@ robertrestyle: Lekker rijden op deze en een ander verbouwen!!Blade leent zich er uitstekend voor.

@superrrjust: schokbreker is van een RSV mille, met de orginele blade veer erop. Ironisch dat de combinatie, rsv mille brug, link systeem en schokker niet gaat uitkomen op de blade. Als alles af is komt hij waarschijnlijk in de verkoop. Je kunt het vanzelf lezen hier.

Boutjooh !! Voetsteunen heb ik laten coaten maaaaaarrrrrrr zijn idd wel erg glad geworden ik kijk dit even aan ...misschien nog een keer afdraaien??[afbeelding]

Dat afdraaien wordt denk ik niks.(kan het wel proberen hoor)
Alles wordt dan te dun.
Maar je hebt geluk het stepje kan los gedraaid worden van het scharnierdeel.