Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke heb je er op gezet?Hallo,
Drie maanden geleden dit forum bij toeval ontdekt. En ik moet zeggen: Petje af voor de vele creatieve oplossingen, ideen, en streetfighters!! Echt alles wordt hier wel besproken en uiteindelijk ook uitgevoerd, klasse!
Nu ook maar de knoop doorgehakt om een topic te openen. Toen ik het forum ging bijhouden was ik al klaar met mijn fiets, maar moest wachten tot het spuitwerk klaar was, en dan stuit je met avonden surfen op deze erg leuke site!
(want ja, als je fiets "af" is, heb je ineens "tijd over voor andere dingen")
Maar goed. Ik heb de fiets al 9 jaar en wou vorig jaar wat anders, met een recht stuur.
Nog geprobeerd te verkopen in de orginele staat, maar totaal geen interesse op de advertentie´s.
De knoop was snel doorgehakt, en de fiets nog sneller gestript.
Ik zal eerst eens wat foto´s plaatsen.
Ik ben pas foto´s gaan maken toen de voorpartij al past gemaakt was. Dit pakken we de volgende keer anders aan. Maar ja, de fiets is eigenlijk nooit af dus er komen nog zat foto´s.
Maar goed ik zal niet meteen alle foto´s plaatsen
Gr. Paul
Welke heb je er op gezet?
Hoe staan de zaken ?????ff updaten.
Aprillia brug vereist toch het een en ander aan aanpassingen.
De brug en het achterwiel zijn uitgelijnd. Nu eerst een nieuwe remklauw houder uitzagen en uitfrezen (met het handje, geen CNC bank).
[afbeelding]
Hoe staan de zaken ?????
ff je topic omhoog halen (voel je de druk op je schouders ) :-)
Ik heb ook wat laten cnc frezen...soms is het te makkelijk om dingen zomaar te kopen!;-)
ben benieuwd.... [afbeelding]
He die hendels komen mijn bekend voor.
Heb je ze al gepast?
Druk....wel nee...
Ben aan frezen wanneer ik tijd heb....
Hij heeft de uiteindelijke vorm, en past nu perfect
Nu ben ik bezig om alle zichtzijdes mooi af te werken. Dit duurt ff omdat hij voor elke lijn hij anders ingespannen moet worden (nadeel van geen CNC).
Als ie af is, komen de foto's.
Druk....wel nee...
Ben aan frezen wanneer ik tijd heb....
Hij heeft de uiteindelijke vorm, en past nu perfect
Nu ben ik bezig om alle zichtzijdes mooi af te werken. Dit duurt ff omdat hij voor elke lijn hij anders ingespannen moet worden (nadeel van geen CNC).
Als ie af is, komen de foto's.
ik ben erg benieuwd!! Enuh boutje is heeel handig met CNC freesbanken (instellen)
BravoVandaag een hele dag onderdelen met de machine gemaakt zonder gereedschap te slopen.
Dus we leren het wel.
Vandaag een hele dag onderdelen met de machine gemaakt zonder gereedschap te slopen.
Dus we leren het wel.
Nu we toch in mijn topic aan het rommelen zijn, dan wil ook foto's zien
Geen worden maar ......FOTO's!
Je hebt helemaal gelijk!!
we houden je topic wel in leven zo !!
Maaar ook van jouw project willen we graag foto,s zien
Enuh ze zeggen dat het Donderdag gaat dooien...
En als je goed ruikt ..ruik je het voorjaar !! OPSCHIETEN GEBLAZEN !!
Nu we toch in mijn topic aan het rommelen zijn, dan wil ook foto's zien
Geen worden maar ......FOTO's!
Heb je kant en klare tandwielen gekocht en "opmaat"gefreesd? Of helemaal zelf gemaakt uit ruw aluminium?