´94 Blade

Dusss....Klaar....
Echt al heel veel positieve reacties gehad en vooral op de aanduiding die jij ontworpen heb :}

Enuh ..Boutje.. Alles staat ,past, en zit perfect!! *D

Vandaag voor het eerst buiten gespeeld !! [afbeelding]

Dit is toch ook 1 van mijn favoriete blades! Zit er errug lekker uit :9~ . Ik heb slechts 1 opmerking (sorry hoor.. :$ ), Ik zou die uitlaat met 10 centimeter inkorten, dan is ie ultra veeeeetttt }) }) :Y
Ik had dezelfde pot en had em tot net achter de ophangbeugel ingekort. Is echt heel gaaf!! Helaas is de pot gesneuveld (was al slecht en overleed een paar maanden na de operatie).

Laatst bewerkt:
Dat project van je gaat lekker, ziet er allemaal netjes uit :}

Ik ben zelf ook nog eens van plan een blade om te bouwen, heb al helemaal in gedachten hoe ik 'm wil hebben.
Maar het enige puntje waar ik "ontwerpproblemen" mee heb is de koplamp.
Vind het lastig om een mooie koplamp voor een fighter te vinden, je komt al gauw uit bij die alien-rommel...
Nu moet ik zeggen dat ik die koplamp wel heel mooi vind, waarvan is ie?

Greetz....

Bedankt voor de reacties.

De uitlaat blijft nog even zo, eerst maar zien hoe het met de nieuwe brug staat. Nog korter en ik verslijt teveel oordopjessssss.... _O- ....Maar ja het oog wil ook wat, dusssssss.....

p.s. :
Koplamp is van een yamaha MT-03. Lekker goedkoop en mooi simpel ;) Alleen een pl**riswerk om hem glad te schuren

p.s. :
Koplamp is van een yamaha MT-03. Lekker goedkoop en mooi simpel ;) Alleen een pl**riswerk om hem glad te schuren

Thanx voor de reactie, zal nog wel ff duren voordat ik aan een project ga beginnen.
Heb nu 2 blades bijna in nieuwstaat terug gebracht, als ik daar klaar mee ben denk ik dat ik van het vrouwpersoon even geen toestemming krijg om er een 3e bij te halen... :N
(mocht ik op m'n plaat gaan, heb ik er wel eentje, maar dat heb ik niet op de planning staan)

Bedankt voor de reacties.

De uitlaat blijft nog even zo, eerst maar zien hoe het met de nieuwe brug staat. Nog korter en ik verslijt teveel oordopjessssss.... _O- ....Maar ja het oog wil ook wat, dusssssss.....

p.s. :

Dusss ...je hebt helemaal gelijk!! die koplamp is DE koplamp voor een streetfighter Blade
hij past zo bij de rest van de fiets!! Het hele neussie is dusss :}

Het wordt al weer wat.
Vandaag de bussen voor de link gemonteerd en gekeken of het werkt....

Niet echt...De link raakt de achterbrug als de veer bijna geheel ingedrukt is.....
Wordt dus ff verder yoeken naar een goede combinatie.

P.s. weet iemand een bedrijf die M10 bouten verkoopt (per stuk) in treksterkte 10.9 of hoger?.

Nu eerst wat foto´s, het oog wil ook wat
full

En nog een. De brug staat echt mooi. Als de link werkt, eerst buiten een foto maken zonder de tape.
full

De laatste... Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen wat betreft goede bouten voor het link systeem.
full

ik heb nog wel imbusbouten liggen m10. treksterkte 10.9 of 12.9 dat moet ik ff na kijken.
hoeveel heb je er nodig?
Het wordt al weer wat.
Vandaag de bussen voor de link gemonteerd en gekeken of het werkt....

Niet echt...De link raakt de achterbrug als de veer bijna geheel ingedrukt is.....
Wordt dus ff verder yoeken naar een goede combinatie.

P.s. weet iemand een bedrijf die M10 bouten verkoopt (per stuk) in treksterkte 10.9 of hoger?.

Nu eerst wat foto´s, het oog wil ook wat
[afbeelding]

ik heb nog wel imbusbouten liggen m10. treksterkte 10.9 of 12.9 dat moet ik ff na kijken.
hoeveel heb je er nodig?

Bedankt voor de reactie. Ik heb drie bouten nodig (M10 x 80mm)..
laat maar weten....

Hee Gozerd, jij ook hier. :W

En bedankt hé......toch nog iemand die me niet voor gek verklaard _O- _O-

nee hoor de meeste verklaren mij voor gek ik vind dit mooi:

Laatst bewerkt:
Oma eruit, nieuwe foto´s erin.....

Hij rijdt weer heerlijk...
full

En de andere kant......
full

Zo...de Aprilia brug zit erin.
De fiets is ong. 2 cm langer geworden dan orgineel. Vorig jaar was hij wat nerveus met insturen wat werd veroorzaakt door de veranderde offset van de voorvork (wielbasis werd hierdoor korter).

Niet verontrustend, maar het kon beter......

Vanavond gereden, en man man MAN!! Hij stuurt nu echt top. En de nieuwe uitlaat bochten staan ook lekker (micron bochten met Yoshi demper). Carburateurs rijker gezet op de hoofdsproeier, en hij reageerd top. Nog noooit zoeen goede " eerste proefrit" gehad.

De nieuwe link pakt tot nu toe goed uit, waardoor we nog wat kunnen spelen met de schokker instelling.

Afijn, looks gaan dit keer voor optimaal rijgedrag maar onverwacht stuurt hij zeer fijn op de weg.

Lekker karruh deze zomer, niets meer veranderen en mijn zolder afmaken.....is er weer ruimte voor een nieuw project...hihihihi

Mooie strakke Blade geworden!En stuurt dus ook nog prima,das mooi.

Terug
Bovenaan Onderaan