´94 Blade

Bedankt voor de leuke reacties! *D

Nu nog kijken of we van de winter de bedrading aan de voorzijde en de controle lampjes kunnen verbeteren.

Weet iemand een adresje voor kleine relais of transistoren?

zo...ff oma een schopje geven....

Alweer een tijdje geleden, maar ik heb toch vorig jaar nog een ander type brug erin gehangen....

Ik wil de demper ook weer aanpakken, net als de koplamp en bedrading....maar komt wel na de zomer. Het is tijd om lekker te rijden..
full

Helaas geen foto´s van de afstand bus aan de ketting zijde, maar het wiel zit nu in het midden en de kettinglijn klopt.

Een heeeeeeeleeee tijd bezig geweest met de achterremklauw houder:
- Opmeten....
- uittekenen/ontwerpen
- Freeeeeeeeeeezzzzzzzeeeeeeeennnnnnnn.....met de hand, niks geen CNC!!

Mijn collega´s verklaren mij voor gek....Maar ja .......ik rook niet _O-

Hij is klaar op een paar details na (onderzijde afschuren en de scherpe randjes verwijderen).

[afbeelding]

Wat voor alu heb je gebruikt voor je remhouder? En houdt hij t tot nu toe? Heb je er misschien tekeningen van?

Doet het prima. 6061 aluminium van de Boeing, en die dingen vliegen ook nog...hahaha.

Ik heb ergens nog wel een tekening, maar dat moet je wel een Aprilia brug gaan gebruiken.

Komt waarschijnlijk in de verkoop. Hij rijdt prima , maar ik heb ruimte voor een nieuw project nodig.

Zal eerdaags eens foto's maken van de nieuwe demper (met E keurmerk en Db-killer........we worden oud...hahahaha _O- )

Laatst bewerkt:
zo...ff oma een schopje geven....

Alweer een tijdje geleden, maar ik heb toch vorig jaar nog een ander type brug erin gehangen....

Ik wil de demper ook weer aanpakken, net als de koplamp en bedrading....maar komt wel na de zomer. Het is tijd om lekker te rijden..[afbeelding]

Lekkere Yoshi pijp .. 8-)

Doet het prima. 6061 aluminium van de Boeing, en die dingen vliegen ook nog...hahaha.

Ik heb ergens nog wel een tekening, maar dat moet je wel een Aprilia brug gaan gebruiken.

Ga geen aprilia brug gebruiken, maar vind t wel fijn om een beetje en richtlijn te hebben.
Zou ik die tekeningen van je kunnen krijgen?

Huh??.. In de verkoop? Mijn inspiratiebron..
Een paar jaar geleden heb je me geholpen met de aanduiding op mijn blade,of ik hem mocht kopiëren.. Toen volgde ik je project.. Vorig jaar heb ikzelf een sc 33 gekocht en met inspiratie van jouw blade ben ik hem aan het bouwen.. Zelfde kontje wel seatpipe..enkelzijdige achterbrug.. Gister een USD gevonden die erop gaat..alles laten coaten ..stukje bij beetje word het wat.. ;)
full

Oma eruit....blade eruit..... })

Het hoeft niet, hij rijdt nog heerlijk, maar ik ga hem te koop zetten. Ik heb ruimte nodig voor een nieuw project.

Dus hier nog wat foto's......volgende keer poets ik hem. ;)
full

Ik heb er nog veel meer, met details van de fiets, maar die komen wel in de advertentie terug.

Ff snel teruggekeken, maar na de eerste aprilia brug rijd ik toch alweer dik 3 jaar bijna ongewijzigd rond (op de demper na dan..... :P )

Niet zo gek dat het weer gaat jeuken..........

Oja...mijn ander project waar ik druk mee ben... :X
full

Terug
Bovenaan Onderaan